Goedenmorgen meiden! Danjo: Wat leuk, lieve collega's heb jij zeg ! Enise: Zie dat je een dag overtijd bent ...spannend LizaM: Thnx meid! Gaat alweer beter, alleen ik heb een beetje last van een schorre stem Hoop trouwens dat je hele operatie niet hoeft en dat je lekker zwanger blijkt te zijn ! FreeWilly8: je hebt gelijk..heb toch een spijkerbroek besteld.. Oooo het lijkt me zo fijn om zwanger op vakantie (13/09) te gaan...ik hoop het zo!
[quote="Enise]@LizaM, elke keer als ik aan de operatie zelf denk, dan heb ik het er ook erg moeilijk mee. Maar je doet het om meer duidelijkheid te krijgen en kan je ook weer verder met de behandelingen.. daarom wil ik het ook zo graag, nu ben ik alleen maar aan het wachten en wachten.[/quote] Dat gevoel het ik precies zo. Ergens ben ik heel erg blij dat er iets gaat gebeuren, aan de andere kant.... je ligt er zo kwetsbaar als ongeveer maar kan. Ik hou altijd graag de touwtjes in handen en hierbij moet ik ze wel heel erg uit handen geven Dat wachten is inderdaad het meest frustrerende van allemaal. Nog steeds geen ongi te bekennen? Love Child; ik ga voor je duimen dat je zwanger op vakantie kan gaan, waar ga je naar toe?
Hey meiden ff geen zin om terug te lezen oeps Ik ben ff een paar uurtjes vrij en dan zo weer aan het werk. Gaan weer spannende tijden worden hier zeg Ik moet vandaag alweer mn 3e dag clomid slikken en zowaar nog nergens geen last van...
@LizaM, hihi, zo zie je maar dat je van anderen afhankelijk bent he? Zeker door dit hele gedoe wat zwanger worden betreft.. Heb een beetje last van roze bloedverlies, moet dus nog doorbreken, maar dat zal ook niet lang duren denk ik..
Danjo; het is zeker spannend, ik duim voor je dat je zo weinig klachten blijft houden en dat het allemaal het gewenst effect heeft natuurlijk! Enise; Als het dan toch moet hoop ik voor je dat het dan ook maar komt, misschien kun je dan meteen iets plannen in het ziekenhuis.
LizaM: We gaan op vakantie naar Tunesie Enise: jammer hoor meid... Hoop toch dat er snel een zwangere bijkomt hier...
Caruli; heb je toegevoegd! En hoe is het met je tuin? Alles goed gegaan? Enise; zal het doorbreken of anders......? Love child; fijn tunesie! Geniet er van! Danjo; alweer je 3e dag clomid! Fijn dat je er geen last van hebt tot nu toe! Hopelijk met alle meiden alles goed! Liefs
Enisse wel balen hoor meid ( heb je mn pb nog gehad?) Esser ja ik ben dr blij van zeg Veel suc6 morgen meid
Hallo meiden, Ik wou me ook bij jullie voegen. Wij zijn nu een jaar aan het proberen. En zitten in ronde 15. We hebben 2 keer een zaadonderzoek via de huis arts gehad en deze waren allebei te laag. Nu zijn we doorgestuurd naar het ziekenhuis.
Hi Hi! Nynke1980: heyy 28/08 trouwen?..nog precies een jaartje Esser: zie dat je vandaag follikelmeting hebt, hoe is het gegaan? Enise: oeioei, ik zie dat je 2 dagen overtijd bent, komt er toch nu al een zwangere bij misschien? Danjo: hoe voel je je meid?
kom effe hooi zeggen heb niets bijzonders te melden.. ben nog niet ongie dus we wachten rustig af.. liefs yippie
Hey meiden, Heb nog steeds last van roze bloedverlies en onwijs veel ongipijn! Mijn onderbuik en bovenbenen staan gewoon in brand Ongi moet nou eens echt gaan doorbreken hoor! Helaas Love Child, was het maar waar @Danjo, nee heb geen PB van je gehad .. heb voor alle zekerheid mijn inbox geleegd.
Hallo @Roosje83, ik bedoelde ook juist dat tempen stress geeft en níet-tempen meer rust, was bij mij dus ook zo... @Nynke1980, welkom hier. Ik hoop dat jullie niet al teveel vervelende dingen hoeven ondergaan in de mmm en je snel zwanger mag zijn.
Nynke welkom hier meid helaas Ik hoop dat het zh actie gaat ondernemen meid en zie dat je een leuke tijd tegemoet gaat HOI YIPPIE hahahahaha LoveChild (ga je naam afkorten na LC weet je dat ik het over jou heb oke) Hier gaat alles gewoon goed weinig last van de hormonen alleen wat wazig zien en soms ff momentje blegh en tja hoe kan het anders weer wat kiloooooos erbij aan. Freewilly mijn geeft tempen echt heel veel rust Ik temp nu vanaf maandag en tot mn ei Krijg IUI dus kan ik weer kijken of het klopt en dan week na ei begin ik weer weet ik tenminste op tijd of ik wel of niet ongi ga worden. Voor de rest meiden dikke knuffel
Hoi dames, Hier is de ongie doorgebroken gelukkig, op naar een rustige ronde. Hoop verder dat alles goed met jullie gaat. Liefs dikke knuffels Roosje,
hey meiden Net een pbtje van mn dinnetje via hier zo lief Hey marjo Ik vind het erg k*t voor jullie dat de eerste iui niet gelukt is. Ik hoop voor jullie dat jullie ook snel mama en papa mogen worden. Ik ben er altijd voor je! Dikke kus en knuffels van mij P.s ik ben ook aangemeld. Hihi wou jullie even mee laten genieten hahahaha krijg zoveel lieve pbtjes ook van mensen van het forum etc doet me goed