Nynke; welkom hier! Enise; nog steeds wachten, wie weet.... ik hoop het nog steeds. Roosje; balen meid! Danjo; wat fijn dat je zo veel lieve berichten krijgt. Maar ja dan zie je ook wie goed doet ontvangt ook goeds! Of zo iets want volgens mij is hij net anders, maar ik kan er ff niet op komen. LC; (ik ga je ook afkorten) wat heerlijk! Hopelijk doet het jullie goed!
Hey meiden, Even ego berichtje......alles is ff zwaar klote hier.......... Ging voor de 1e foll.meting/inwendige echo. Zag er goed uit en er werden geen bijzonderheden vermeld. Links zat er een eiblaasje van 8 mm en rechts 2 eiblaasjes van 12 mm. Nu wordt mijn eisprong zondag ong. verwacht. Moeten maandag dus ook terugkomen voor nog eens een inwendige echo plus de samenlevingstest. Hierna nog even kort in gesprek met de fert.arts. Arts vroeg of er al een 2e zaadonderzoek was gedaan? Ik antwoordde met ja; de 1e in 2007, en nu de 2e is vorige week ingeleverd. Dus de ferts.arts ging kijken in 't systeem. En ja hoor, ook weer zo'n slechte uitslag........... Na mijn vraag of IUI nog wel haalbaar was, ivm eerder uitspraak van de andere fert.arts, betrok het gezicht van deze fert.arts. Nou........., zegt hij, het aantal zaadcellen en de beweegelijkheid zijn wel erg beneden de maat. Voor IUI is het wel heel erg een grensgeval...... Bam............die klap kwam hard aan.............. Hij gaf aan eerst maar eens alle onderzoeken af te ronden en hierna een plan dan te geven. Maar goed, na zijn antwoord en hetgeen ik van zijn gezicht kon aflezen............... Zit er dus dik in dat het voor ons IVF of misschien wel ICSI gaat worden. Allebei al vanmiddag en de avond verdrietig en leeg gevoeld, met ups and downs......... Zo kl*te... Morgen naar Parijs, hopelijk kan dat onze gedachten voldoende verzetten. Liefs van even een somber ingestelde Esser......
Esser; wat balen (zacht uit gedrukt) om zo'n nieuws te krijgen. Ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Zelf zou ik het fijn vinden dat hij eerst verdere onderzoeken gaat doe. Hoe denk jij er over? Niet de moed opgeven hoor! Ik hoop dat Parijs jullie gedachten inderdaad even kan verzetten.
esser: jee meid wat shit zeg als je dat te horen krijgt.... ik hoop dat jullie nog wel van parijs kunnen genieten en je gedachten even kunt verzetten. dikke knuffel voor jullie!
Esser wat balen zeg jeetje dat komt dan idd wel even hard aan zeg Ik snap alleen niet dat ie ei op zondag verwacht Meid ik wil je een hele dikke knuf geven
Hi meiden! Enise: jemig ..had het zo gehoopt voor je.. Danjo/LizaM: LC is goedgekeurd hoor ! Esser: wat een klote nieuws meid , kan me voorstellen dat het een klap in je gezicht is, hoop dat het toch allemaal goed komt..en dat ze je verder kunnen helpen. Veel sterkte gewenst.
Nou dames, vandaag was het voor mij de grote dag! Ten eerste ben ik helaas ongi geworden, maar wel fijn dat het eindelijk is doorgebroken.. Over 2 weken, 12 september, krijg ik mijn operatie. Idd, dat is al heel snel, werd er ook erg zenuwachtig van omdat ik het niet zo snel had verwacht, alleen maar positief! Na de operatie gaan we gelijk door met IUI. Mannetje moet a.s. dinsdag een potje inleveren. Dan gaan ze voor proef kijken of alles in orde is. En na de operatie als mijn ongi is gekomen, gaan we waarschijnlijk gelijk starten met IUI. Maar voorlopig is de uitslag van de operatie erg belangrijk.. Daarnaast, zoals velen van jullie denk ik al weten, gaan we dit aan de ouders vertellen. Heb het er wel moeilijk mee, weet dus niet hoe ik moet beginnen. Zal voor hun wel een grote klap zijn.. maar goed, helaas.. Nou voorlopig is dit de status van ons kant..
Enise balen maar aan de andere kant nu gaat alles beginnen tegen de operatie hoef je echt niet op te zitten Zie dagelijks bij mij patienten die voor zon ingreep bij ons komen en de meeste vinden het echt meevallen ..Komt goed meid nu is er schot in de zaak LC fijn dat LC is goedkeurd haha
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008,3 zwangere in Juli 1 zwangere in Augustus Jesske NOD Augustus 29-08-2008: , Josien (27 mnd) 31-10-2008: Mounia (22 mnd) NOD September 01-09-08: FreeWilly8 ( 15 mnd) 04-09-2008: Nynke31,Anouk (38 mnd ) 06-09-2008: cjpt 08-09-2008: LoveChild (26 rondes) 13-09-2008: Esser (22 mnd) 19-09-2008: Danjo (38 mnd) 16-09-08: Jinky(26 mnd), sunshine,hopes 21-09-08: LizaM (22 mnd) 26-09-2008: Roosje IUI of IVF Caruli: augustus IVF Jinky: september 4e IUI Josien: 2e ICSI Danjo : September 2e IUI Afspraak MMM 27-08-08: Anouk uitslagen choroms,bloedstolling 26-08-2008: Mounia start gesprek ICSI 01-09-2008: Caruli eerste follm 01-09-2008: Danjo eerste follm 12-09-2008: Enise kijkoperatie 23-09-2008: LizaM kijkoperatie 25-09-2008: Fairytale eerste gesprek gyn. Enise heb je ook aangepast meid en heb het 1 en ander van de lijst gehaald Roosje ik heb je maar op de 26e neergezet
Ja probeer me rustig te houden. Moet wel alles van vandaag nog verwerken.. Maar dat komt wel goed.. Ben echt blij dat we verder kunnen. En ik moet eerlijk zeggen dat er echt hele aardige dames op de afdeling werken, echt geweldig om geholpen te worden door zulke personen. Dat maakt het allemaal wat makkelijker
Esser, jeetje meid, dat is inderdaad een klap in je gezicht, dikke knuffel. Ik hoop dat iui voor jullie door kan gaan. Enise: Heelveel succes met de operatie en met het vertellen aan jullie ouders! Ik hoop dat de uitslag goed zal zijn. Ik wilde jullie toch even meedelen, dat wij maandag iui krijgen. Dankzij de chinese kruiden krijgen wij een 4e iui in eigen cyclus. Liefs Jinky
Wat een nieuws hier allemaal zeg, meiden een dikke knuf van mij. Veel sterkte en suc6, denk aan jullie! Danjo thnx dat je me verzet hebt.
lieve jullie net was roostje ook zegt jeetje wat een nieuws hier.. ik wens iedereen sterkte in waar je door gaat.. vanuit het oosten van het land een stevige tukker hug.. 8) heel veel liefs Yippie..
hey meiden wens iedereen een goed weekend wij moeten zo naar het zh toe, heb te weinig medicijnen voorgeschreven gekregen en nu kom ik dus te kort en tot maandag red ik het niet. dus moeten we zo naar de verloskamers om het recept te halen
Er speelt inderdaad een hoop! Enise; Je kunt nog voor mij de operatie hebben, wat fijn voor je. Het is zeker spannend en niet niks maar we weten waarvoor we het doen (klinkt stoer nietwaar?!) Wat fijn dat jullie daarna IUI kunnen starten, ik ben even kwijt hoe de zaadkwaliteit van je man is, ik bedoel dus is zijn uitslag spannend of verwacht je geen bijzondere dingen? waar ben je bang voor als je het jullie ouders gaat vertellen? In ieder geval sterkte. Roosje; je eerste pilletje, en merk je er al iets van? Ik duim in ieder geval dat het zijn werk goed doet! Caruli; wat raar dat je te weinig voorgeschreven hebt gekregen! Kun je bij de weekend apotheek niet nog bij halen? Hopelijk heeft het geen effect op deze cyclus! Jinky; wat fijn dat de chineese kruiden dus goed hun werk hebben gedaan! Succes met je IUI, ik zal voor je duimen dat dit het laatste is wat je nodig hebt! Danjo; ik heb het me al vaker afgevraagd wat je nu doet voor werk. iK begin een beeld te krijgen. Was het feestje nog leuk geweest? Hier loopt de dag compleet anders dan verwacht, en daar kan ik op dit moment niet zo goed tegen dus heb ik weer lopen mopperen op mijn vriend.