Jinky super meid nu voor IUI Lizam vertel wat voor beeldhahahaha roosje suc6 ermee ik ben dr alweer af ha ha ha Hier straks weer een feesje maar begint om 5 uur dus ben niet laat thuis want ben kapot
Liza, ja de hevige hoofdpijn is weer begonnen en heb nog steeds last van vermoeidheid that's it! Danjo, en geen last van gehad zoals de eerste keer?
Roosje; nou volgens mij is dat meer dan genoeg, of heb je wel eens ergere klachten gehad. Ik vind zelf niets zo irritant als een stevige hoofdpijn. Hopelijk ben je er snel vanaf Feestbeest 'Danjo'; ik pb'je wel even....
Jaa, dacht ook dat ik ergens eind sept. een afspraak zou krijgen! Nu mag ik mijn ervaring eerder aan jou vertellen De zaadkwaliteit van mijn man is heel goed. En hij heeft al 2 keer een onderzoek gehad + een second opinion over zijn zaad Dus ik verwacht geen gekke dingen.. Waarom ik bang ben? Gewoon, dat ze verdrietig zullen worden, omdat dit ons is overkomen.. Tot nu toe is iedereen in de familie snel zwanger geraakt, vandaar..
Oh het is echt niet leuk meer hoor al die feesjes Mannetje is nu nog de stad weer in ,,ik hou het wel ff voor gezien nu ha ha ha LizaM je pb gehad en je zat warm Roosje balen meid van je hoofdpijn. Ik heb behalve dat ik moe ben ,en wat warmte aanvallen gelukkig nergens geen last van gehad Vraag me nu ook af zullen er meer eitjes groeien want voel niks
@Esser, wat balen joh! Echt jammer... @Enise, hopelijk gaat 't met hulp in deze vorm nu dan toch snel lukken. En veel sterkte met het vertellen aan je ouders, lijkt mij ook wel lastig...
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008,3 zwangere in Juli, 1 zwangere in Augustus 0 zwangere in September NOD September 01-09-08: FreeWilly8 ( 15 mnd) 04-09-2008: Nynke31,Anouk (38 mnd ) 06-09-2008: cjpt 08-09-2008: LoveChild (26 rondes) 13-09-2008: Esser (22 mnd) 19-09-2008: Danjo (38 mnd) 16-09-08: Jinky(26 mnd), sunshine,hopes 21-09-08: LizaM (22 mnd) 26-09-2008: Roosje IUI of IVF Caruli: augustus IVF Jinky: september 4e IUI Josien: 2e ICSI Danjo : September 2e IUI Afspraak MMM 01-09-2008: Caruli eerste follm 01-09-2008: Danjo eerste follm 12-09-2008: Enise kijkoperatie 23-09-2008: LizaM kijkoperatie 25-09-2008: Fairytale eerste gesprek gyn. Josien en mounia van de lijst gehaald Mounia heb ik nl nog niet online gezien Anouk hoe was jou uitslag meid?
LizaM, heb ook last van vermoeidheid en stemmingswisselingen (gerum mijn man). Danjo, gelukkig dat het dit keer wel mee viel. De kans dat er meer dan 1 eitje is met Clomid is wel groot, vorige keer waren het er 3 bij mij. Jinthe, nou veel suc6 met je 4de IUI meid. All, dikke knuff.
heey meiden, hier ben ik weer even ik heb nog steeds geen internet ik baal daar ontzettend van! met mij gaat t verder goed, geen nieuws eigenlijk, ik ben zoals jullie weten bezig met de curses voor pleegzorg, en dat is erg leuk! er is hier ook weer veel geschreven zie ik! @roosje balen dat je ongi bent geworden!knuff! @esser wat een nieuws, dikke knuffel! @danjo ik heb nog geen internet dus vandaar ben ik erg weinig te vinden hier helaas. mijn nieuwe NOD is 30 sept , thanx @de rest allemaal veel succes, ik denk veel aan jullie! kusjes mounia
zal je straks erweer bij op zetten Mounia balen dat je internet het nog steeds niet doet. Roosje weet ik maar voel helemaal niks ha ha ha Ik zweet me te pletter marjo is natuurlijk weer veeslste druk he Alleen nog stofzuigen en dweilen en ben ik klaar
Hoi meiden, ben weer terug van vakantie. Jeetje, het duurde een eeuwigheid om alle nieuwe posts te lezen! Ik ben de 20e, wederom een dag eerder, ongesteld geworden. En toen ik er eindelijk vanaf was hebben we geklust en werd ik de volgende ochtend met een bebloede onderbroek wakker! Heel vreemd, heb dat nog niet eerder gehad! Maar ja, het was maar 1 dag extra gelukkig. Mijn nieuwe NOD komt op 15 september.
Even korte reactie hier; Een uurtje geleden teruggekomen uit Parijs. We hebben schitterend weer gehad en onze gedachten goed kunnen verzetten.......gelukkig! Morgen nog allebei vrij en moeten dus om 11.30u. in het ZH zijn. Voor de echo en de samenlev.test. We zullen zien.............. Zal morgen op jullie meiden reageren en vertellen hoe 't weer in het ZH is geweest. Jullie berichtjes gelezen en al die knuffels -> helemaal super! Doet goed! Liefs
goeiemorgen... even kort want ik ben weer aan het werk! (na 6 weken vakantie!) Helaas gisteren ongi geworden dus ronde 28 is een feit.... nieuwe nod is 29 september ofzo?! ik lees en reageer straks even xxxx
esser: heel veel succes in het zh vandaag hopes: balen meid, nu maar hopen dat het de volgende keer wel raak is duurd wel lang zo he
@Fairy Tale, welkom terug! En erg balend at je weer ongi bent geworden.. @Esser, echt fijn dat jullie er alsnog van konden genieten! Veel succes vandaag! @Hopes, balen meid! Hoop dat het de volgende keer wel raak is! Wij hebben de ouders op de hoogte gehouden. Het gesprek verliep gelukkig heel goed. Ze waren wel erg verdrietig geworden, maar zullen ons hierin altijd blijven steunen!
hey meiden ook ff nieuws vanuit deze kant Deze maand geen IUI lab is gesloten ivm nieuwe zh Ik zet morgen wel gewoon mn pregnyl en dan gaan we zelf aan de klus (morgen en donderdag) Ik lees vanav alles bij moet weer an het werk
Ja, maar dat maakt het ook wel lastig. We zijn nu aan het bedenken of en wanneer we dan het beste een pauze in kunnen lassen. @ Free Willy: Bedankt, we hopen op het beste. @ Danjo: Ja, wij hebben ook erg veel zin om te trouwen! Wij hebben de brief voor onze eerste afspraak ontvangen. Kunnen 5 november terecht. Is het gebruikelijk dat je zo lang moet wachten voor een 1ste afspraak?
hallo mijn naam is puck en wij zijn vanaf aug 2007 aan het proberen zwanger te worden. precies een jaar nu. ik heb twee en een half jaar geleden pap 4 gehad met mijn uitstrijkje en ben daar twee keer aan geopereerd. nu mag ik naar het ziekenhuis komen voor betreft het zwanger worden. ik heb nu formulieren thuis gekregen die we samen in moeten vullen. daarover heb ik even een vraagje. ik kan kiezen tussen een snelle (meteen onderzoeken en dan uitslag) of een langzame (eerst gesprek dan afspraak maken voor onderzoek en dan uitslag) behandeling.wie heeft hier ervaring mee? groetjes puck
meiden allemaal heel veel succes danjo jammer geen iui maar wwie weet mischien toch nog kans deze maand. ik schaam schaam schaam me doooooooooood mounia had me gebeld en was toen buiten zei dat ik haar later terug zou bellen kon haar niet goed verstaan. Daarna ben ik ziek geworden buiten viel bijna flauw helemaal vergeten gistren d8 ik er nog aan dacht bel haar wel in de avond weer vergeten sorry mouniiii heb er et gebeld maar zenam niet op ws nog aan het slapen hihihi sorry dat ik jullie niet op de hoogte heb kunnen houden over mounia zal der zo weerbellen xxx