Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    @Fairy Tale: balen dat je ongie bent geworden joh. Dat is toch altijd wel zo'n rot-dag om door te komen, de 1e ongie-dag. Sterkte!

@Hopes: voor jullie duurt 't ook al zo lang, jammer dat 't weer niet is gelukt...

@Enise: gelukkig was 't gesprek met je ouders goed en steunen ze jullie.

Of ik heb me verteld of mijn banner klopt niet. Maar ergens deze week verwacht ik mijn ongie, maar hopelijk niet natuurlijk. Ik vind 't wel weer even super-spannend hoor....
    Ik merk geen gekke dingen aan mijn lichaam trouwens, dus ik hoop niet al teveel, maar ja... maar ja...

2. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    @caruli en Freewilly:

Tja duurt wel erg lang ja.... probeer positief te blijven maar wordt best lastig hoor.... nog steeds geen ziekenhuis, manlief wil niet.... ben bang dat het nooit zal lukken, maar ik probeer vertrouwen en hoop te houden op een goede afloop... wie weet test ik binnenkort positief toch? het zou toch kunnen dat het alsnog spontaan gebeurt?

3. mvf

mvf Lid

May 16, 2008
    5
    0
    0
    slagharen
    20 mnd bezig :cry:

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hoi meiden
    we zijn terug uit het zh
    de oogst viel voor mij een beetje tegen maar is ook niet slecht hoor..
    in totaal 14 eiblaasjes
    maar allemaal nog bij 1 cm
    dus ze moeten nog 0.8 groeien
    dus nog 1 week spuiten denk ik
    aangezien ik op een lage dosis zit gaat het wat langzamer
    maar dat vond de ass niet erg, ze zag liever dit dan de vorige keer

alleen nu moeten ze het baarmoederslijmvlies in de gaten houden of die nog goed doorgroeid aangezien ik vanaf vanmorgen bloedverlies heb

dus nu maar hopen dat het slijmvlies en de blaasjes lekker doorgroeien
    donderdag moeten we terug komen voor weer een FM

danjo: zou jij het lijstje aan kunnen passen?
    3e ivf
    4 sept 2e FM ;)

5. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    @Hopes, dat lijkt me lastig dat je man niet naar het zh wil. Mijn man wil ook rustiger aan doen met die dingen dan ik, maar op den duur was het toch ónze keuze de gyn. te raadplegen.
    Gisteren heb ik 't met mijn mannetje gehad over een e.v. zaadonderzoek. Ik ben nl gezond, zei de gyn, dus als het echt niet gaat lukken, lijkt me dat de eerste logische stap. Manlief wil rustig aandoen, maar zei geen 'nee'. En daar was ik heel blij mee, want ik weet nu dat als 't niet wil lukken hij zichzelf ook wil laten onderzoeken.
    Als dat niet zo was, zou ik daar heel verdrietig van worden. Dus Hopes, wil ik jou nog een keer extra heel veel sterkte wensen, want 't lijkt me echt heel moeilijk.

Ondertussen ben ik met mijn aquarium aan 't knooien geweest :D. Ik heb voor mijn verjaardag een pompje met een rood lampje erboven gekregen, dus nu heb ik rode luchtbelletjes in mijn aquarium :D Wat nieuwe steentjes erbij in enzo, en een nieuwe CO2 pomp in de hoop dat mijn plantjes weer groen worden (ze zijn nu een beetje bruin).

Ennuh, nu ga 'k een smoothie maken, heeft iemand zin in een groot glas? ;)

6. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Nou enise op ich maakt het voor ons niet uit alles is goed dus we gaan gewoon zelf aan de klus

Ik zal straks ff alles bijlezen en bij werken

7. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Passagierslijst langer dan een jaar bezig

5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei :cry:, 1 zwangere in juni 2008,3 zwangere in Juli, 1 zwangere in Augustus

0 zwangere in September

NOD September
    01-09-08: FreeWilly8 ( 15 mnd)
    04-09-2008: Nynke31,Anouk (38 mnd )
    06-09-2008: cjpt
    08-09-2008: LoveChild (26 rondes)
    13-09-2008: Esser (22 mnd)
    15-09-2008: Fairy Tale
    19-09-2008: Danjo (38 mnd)
    16-09-08: Jinky(26 mnd), sunshine,hopes
    21-09-08: LizaM (22 mnd)
    26-09-2008: Roosje
    29-09-2008: Hopes

IUI of IVF
    Jinky: september 4e IUI
    Josien: 2e ICSI
    Danjo : September (zelf aan de klus) met clomid en pregnyl
    Caruli : 3e IFV

Afspraak MMM

04-09-2008: Caruli 2e follm
    12-09-2008: Enise kijkoperatie
    23-09-2008: LizaM kijkoperatie
    25-09-2008: Fairytale eerste gesprek gyn.

Hopes,F T , en caruli het is weer aangepast

8. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    meiden hier een man die als de dood is voor het zh
    Maar toen het voor de 2e x mis ging zei ie toch wel dat er wat moest gebeuren en dat het verplichte zo ook niks was.
    Ik voel zelf ook wel een stuk van rust nu

9. ~hoi is is de ongi doorgekomen dus ik ga weer door naar de volgende ronde 1 october..

liefs yippie

10. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hopes; balen van je ongi meid............ :( Kan me wel voorstellen dat het soms moeilijk is voor je. Geeft je partner ook een 'reden' waarom hij niet naar het ZH wil/kan?

enise; fijn dat jullie ouders zo gerageerd hebben! Fijn dat er de steun is!

freewilly; doe maar maar zo'n glas, lekker hoor! :p

caruli; donderdag dus weer FM. Spannend zeg! Hopen dat alles goed doorgroeit! Zal aan je denken! Geven ze trouwens een reden waarom er nu bloedverlies is?

Danjo; tjee......wist je vantevoren dat de iui voor deze keer niet door zou gaan? Das ook wel maf. Maar goed, met ondersteuning van medicatie zou het jullie zelf ook kunnen lukken dus? Verder alles goed?

@alle andere meiden die ik wellicht vergeet...... knuf jullie kant op!

Hier vandaag een prettig gesprek gehad. Dit keer weer met onze 'eigen' fert.arts, das een fijn mens vind ik zelf.
    Weer inwendige echo en nu -> een ei van 20 mm en BMslijmvlies van 8 mm. Arts was dik tevreden! Hierbij ook de samenlevingstest en deze was niet goed, maar deels wisten we dit ook al een beetje...........................
    Dit ivm het zwakke zaad van mannetje. Arts gaf aan dat mijn BMslijmvlies verder wel helemaal super was. Hiermee allebei erg opgelucht, dat tot nu toe bij mij het er goed uit ziet.

Gesproken over IVF of ICSI.............zwaar zeg. En ook zo onwerkelijk dat je er samen dan zit en ineens over hebt. Bizar............ :(
    Mannetje gaat nu naar de uroloog vor onderzoek, bloedonderzoek en uitgebreid zaadonderzoek. Vanuit hier komt dan het advies; IVF of ICSI.
    Alles zal binnen 2 weken onderzocht zijn, konden meteen voor alles terecht. Hierna dan echt 't advies en voor mij de planning van de HSG en dan wat we gaan doen voor plan.
    Er is wat meer rust maar het blijft bizar................
    Liefs

11. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Spannende tijden meid

Ja ik wist het wel maar had zelf pas vrijdag mn ei verwacht dan had ik wel IUI kunnen doen

12. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Yippie balen meid knuf

13. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    esser: dat is nou juist het probleem dat weten ze niet zeggen ze. ze zeggen alleen het maakt niet uit, als het het baarmoederslijmvlies maar niet aantast en als dat gewoon goed doorgroeid dan is het goed

een nestje voor het eitje :D

14. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Goeiemorgen meiden

Tis hier weer lekkr rustig zeg ha ha ha
    Ik ga zo ff mn pregnyl zetten
    we hebben gisteren aaf maar ff goed geklust (wat valt at weer tegen verplicht zeg)
    maar goed morgen nog een x en dondrdag zien we wel hoor als tempje hoog is beginnen we er niet aan haha

15. Love Child

Love Child Actief lid

Jul 21, 2008
    152
    0
    0
    Noord Holland
    Hi meiden!

Wat een heerlijk weekend was het zeg, lekker weer 8) !

Puck1234: welkom, heb geen ervaring mee maar, zou de snelle methode kiezen denk ik..

Freewilly8: je NOD is toch vandaag? En? :)
    Heb trouwens ook een aquarium (koudwater), wordt lekker rustig als ik naar mijn zwemmende visjes kijk :)

hopes: mijn man wil ook niet, hij is ook constant spermatest aan het uitstellen ;)..ach ja..

caruli: succes donderdag!

yippieajee:jammer :( , succes in de volgende ronde :) !

esser: wel belangerijk dat je een fijne arts hebt, ik vind die huisart van mij helemaal niks :(

danjo: succes met klussen meid :D !

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Sorry dat ik de laatste tijd weinig van me laat horen, is eigenlijk een eetje bewust aangezien ik het wil laten rusten deze maand. Ik zou wel gwn Clomid slikken alleen heb ik een domme fout gemaakt. Ik ben gisteren Clomid vergeten op te halen van de apotheek waardoor ik die gisteren niet heb kunnen slikken. Dus nu weet ik niet of ik het wel door moet slikken of achterwege laten?

Verder wens ik jullie allemaal veel suc6 en sterkte, mijn duimen draaien nog altijd voor jullie.

Dikke knuffel.

Liefs Roosje

17. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    @lovechild: tja, ik vind het best lastig hoor dat hij niet wil, maar hij heeft zoiets van "als het komt, komt het, anders niet..." Tja, ik ga hem ook niet dwingen...
    Weet iemand of ze man en vrouw apart onderzoeken? dat ze eerst mij helemaal en als alles goed is dan hem pas?

18. Love Child

Love Child Actief lid

Jul 21, 2008
    152
    0
    0
    Noord Holland
    hopes: Bij ons heeft mijn huisarts een uitstrijkje gedaan, alles was ok, daarna gaf ze een formulier voor een spermatest mee voor mijn man.

De reden daarvoor is dat het "makkelijker" is dan als ze met mij zouden beginnen (inwendige onderzoeken etc.), zodat ze dat meteen kan uitsluiten als oorzaak. En dus daarna pas met mij beginnen.

Maar ja we kijken het nu ff aan...hubby zei dat ie na onze vakantie de test wil doen. Moet het eerst meemaken :) , vorige x lukte het m trouwens niet, hij kon het niet op commando ;)

het is wel een lang verhaal geworden zeg... :confused:

19. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Lieve meiden jullie krijgen allemaal de groeten van mounia. Ze heeft nog steedsgeen internet.

20. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    doe ze maar de groeten terug
    balen zeg dat ze nog geen internet heeft
    ik zou echt gek worden :oops: :)

Share This Page