Passagierslijst langer dan een jaar bezig 12 mnd bezig * Lies * Naima * miesje * Loesie * Morgaantje * Jelske1978 * Daantje82 13 mnd bezig * Rensie * Lot * Sabrina * Vanilia * Tamara85 * Dechie * Linda * Miss Daantje * Knollie * Elisa * MarielleB 14 mnd bezig * Marina99 * Mommy to be * Rach84 * Hster * 7Samantha7 * Denise85 * britt28 * zico 15 mnd bezig * Jinky * Josien * Tirtilisko * Noesje * Jen * Poema * hopes * lievemama18 16 mnd bezig * Tinkerbel80 * Miss butterfly * Cira * Veke3107 * Prima * 1ekindje * Mickey06 17 mnd bezig * Sunflower * Lolake * Foreverfriend * Jessica77 18 mnd bezig * Jimmy * Marijke * Bebe29 * Sunnycloud * Lola1982 * Eef16 19 mnd bezig * Kareltje * Wies31 * Marisha 20 mnd bezig * Sill@ * Marijke * Chelleke 21 mnd bezig * Nataly * Marieke21 * droom 22 mnd bezig * Pooltje * Manonie * lizzy30 23 mnd bezig * Ginny * shannen 24 mnd bezig * Naomi33 * Mercedes * kymanni123 69 passagiers 3 zwanger Passagierslijst langer dan 2 jaar bezig 25 mnd bezig * Danjo * Vruchtje24 * Stef1978 * Anouk * Sjolie 26 mnd bezig * Houda 26 mnd bezig 27 mnd bezig * Stientje * Lydje 28 mnd bezig * Kaatje85 * Ernie126 30 mnd bezig * Katootje * Tijgertje 23 31 mnd bezig * grace20 13 passagiers 1 zwanger Passagierslijst langer dan 3 jaar bezig * Caruli 36 mnd bezig * FunnyMe 36 mnd bezig * Eendje 39 mnd bezig * Ponchy 56 mnd bezig * Kisbaba 19 jaar bezig 5 passagiers 1 zwanger heb het aangepast voor je eef
Ben inmiddels in maand 29 terchtgekomen maar de kansen zijn nu wat beter aangezien ik voor mijn eerste i.v.f. poging ga Groetjes Ernie126
Ik ben inmiddels ruim 13 maanden bezig @Ernie, 29 maanden, poeh.. en dan dacht ik dat wij lang moesten wachten.... Heel veel succes met de IVF, idd een betere kans!
Dank je Naima! Als je nieuwsgierig bent, hoe het met mij gaat kun je bij mijn topic: *Ernie in de MMM* http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 77&start=0
Ladies helaas ik mn echo niet wat we ervan gedacht hadden Zou 7 weken zijn maar echo komt niet verder dan 5 weken en een paar dagen de gyn durft niks te zeggen kan beide kanten op Volgende week weer echo om te kijken of er wat is veranderd
O nee, Danjo, dat is niet fijn ! He, ben er stil van... Maar het kan dus nog alle kanten op, zei de gyn zelf. Pff, wordt een hele spannende week. Meid, ik denk aan je!
oh neen danjoke, ik ga vor jullie heel hard duimen dat jullie kleintje gewoon een beetje groeiachterstand heeft en het volgende week goed ingehaald heeft. Alles kan nog goed komen meid, neen dit mag niet fout lopen. laat ik niet toe...... Volgende keer ga je een knal van een toffe echo hebben, positief denken meis. Katooke, Eindelijk heb ik je nog eens gezien, hoe is het met jullie, gaat het nog een beetje? we gaan er samen weer voor gaan he.
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 12 mnd bezig * Lies * miesje * Loesie * Morgaantje * Jelske1978 * Daantje82 * Koetje26 13 mnd bezig * Rensie * Lot * Sabrina * Vanilia * Tamara85 * Dechie * Linda * Miss Daantje * Knollie * Elisa * MarielleB * Naima 14 mnd bezig * Marina99 * Mommy to be * Rach84 * Hster * 7Samantha7 * Denise85 * britt28 * zico 15 mnd bezig * Jinky * Josien * Tirtilisko * Noesje * Jen * Poema * hopes * lievemama18 16 mnd bezig * Tinkerbel80 * Miss butterfly * Cira * Veke3107 * Prima * 1ekindje * Mickey06 17 mnd bezig * Sunflower * Lolake * Foreverfriend * Jessica77 18 mnd bezig * Jimmy * Marijke * Bebe29 * Sunnycloud * Lola1982 * Eef16 19 mnd bezig * Kareltje * Wies31 * Marisha 20 mnd bezig * Sill@ * Marijke * Chelleke 21 mnd bezig * Marieke21 * droom 22 mnd bezig * Pooltje * Manonie * lizzy30 * Nataly 23 mnd bezig * Ginny * shannen 24 mnd bezig * Naomi33 * Mercedes * kymanni123 69 passagiers 3 zwanger Passagierslijst langer dan 2 jaar bezig 25 mnd bezig * Danjo * Vruchtje24 * Stef1978 * Anouk * Sjolie 26 mnd bezig * Houda 26 mnd bezig 27 mnd bezig * Stientje * Lydje 28 mnd bezig * Kaatje85 29 mnd bezig * Ernie126 30 mnd bezig * Katootje * Tijgertje 23 31 mnd bezig * grace20 13 passagiers 1 zwanger Passagierslijst langer dan 3 jaar bezig * Caruli 36 mnd bezig * FunnyMe 36 mnd bezig * Eendje 39 mnd bezig * Ponchy 56 mnd bezig * Kisbaba 19 jaar bezig 5 passagiers 1 zwanger
danjo: mijn duimen draaien hier voor een volgende goede echo meid echt het moet gewoon goed blijven gaan
Jen, wat verdrietig! een miskraam is natuurlijk altijd heel naar, maar kan me voorstellen dat als je al zo lang probeert dat je er ook een beetje moedeloos van wordt. heel veel sterkte en een dikke knuffel voor je meid! en Danjo, jij ook veel sterkte deze onzekere week! ik hoop dat het gewoon een heel gezond klein kindje is! liefs, lauwie
Hallo meiden! Nou, ik was deze week flink ongesteld (met heeel veeel pijn en net een nieuwe baan dus geen pretje). Rond 11, 12 of 13 nu. Ik weet het niet precies. vorige maand geen eiersprong gehad geloof ik (cycus van 22 dgen). 1 november krijgen wij de uitslag van mijn eisprong dinges en mijn man zn zaadjes.. spannend hoor... eigenlijk staan we er niet echt bij stil dat de uitslag negatief kan zijn... we realiseren ons niet echt dat we binnen de kortste keren in de mm zijn beland Veel sterkte deze maand! Maak er wat van! Onze tijd zal komen op het juiste moment! (hoop ik..) Dikke kus, Loesie
Danjo, ik ga even voor de kleine duimen in je buik Dat 'ie maar lekker mag groeien Ik wens je heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij en het zal wel niet helpen maar ga je niet al te ongerust maken meid. Groetjes Erna en Loesie: jullie tijd gaat komen hoor goed dat je zo positief bent. en Jendo, ik denk nog steeds aan jou, wat moet jij je rot voelen Ga je nog een keer sterkte wensen Groetjes Erna
jen- wat verschikkelijk meid denk aan je dikke knuffel danjo -meid ik tel de dagen met je mee af sterkte en het moet gewoon goed komen dat moet... hier alles k.u.t. gisteren te horen gekregen dat het nichtje van mijn man zwanger is ik ben echt heel blij voor hun, maar kon mezelf niet bedwingen en begon te janken. het was zo confronterend voor mij, dat ik mezelf nie meer kon bedwingen en nu nog steeds niet e zit zoveel opgekropt blijkbaar want ik blijf aan het janken.
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 12 mnd bezig * Lies * miesje * Loesie * Morgaantje * Jelske1978 * Daantje82 * Koetje26 13 mnd bezig * Rensie * Lot * Sabrina * Vanilia * Tamara85 * Dechie * Linda * Miss Daantje * Knollie * Elisa * MarielleB * Naima * Xanado83 14 mnd bezig * Marina99 * Mommy to be * Rach84 * Hster * 7Samantha7 * Denise85 * britt28 * zico 15 mnd bezig * Jinky * Josien * Tirtilisko * Noesje * Jen * Poema * hopes * lievemama18 16 mnd bezig * Tinkerbel80 * Miss butterfly * Cira * Veke3107 * Prima * 1ekindje * Mickey06 17 mnd bezig * Sunflower * Lolake * Foreverfriend * Jessica77 18 mnd bezig * Jimmy * Marijke * Bebe29 * Sunnycloud * Lola1982 * Eef16 19 mnd bezig * Kareltje * Wies31 * Marisha 20 mnd bezig * Sill@ * Marijke * Chelleke 21 mnd bezig * Marieke21 * droom 22 mnd bezig * Pooltje * Manonie * lizzy30 * Nataly 23 mnd bezig * Ginny * shannen 24 mnd bezig * Naomi33 * Mercedes * kymanni123 69 passagiers 3 zwanger Passagierslijst langer dan 2 jaar bezig 25 mnd bezig * Danjo * Vruchtje24 * Stef1978 * Anouk * Sjolie 26 mnd bezig * Houda 26 mnd bezig 27 mnd bezig * Stientje * Lydje 28 mnd bezig * Kaatje85 29 mnd bezig * Ernie126 30 mnd bezig * Katootje * Tijgertje 23 31 mnd bezig * grace20 13 passagiers 1 zwanger Passagierslijst langer dan 3 jaar bezig * Caruli 36 mnd bezig * FunnyMe 36 mnd bezig * Eendje 39 mnd bezig * Ponchy 56 mnd bezig * Kisbaba 19 jaar bezig 5 passagiers 1 zwanger Ik heb mezelf er ook bijgezet ben nu in me 13e maand bezig.