Caruli, Freewilly, Danjo, Enise dank jullie wel meiden. Het gaat nu stukken beter met me gelukkig, duizeligheid is weg alleen de plek van de klap doet nog een beetje pijn. Evita, wij kennen elkaar van de clomidforum. Meid ik wens je veel suc6 en welkom heelaas. All, dikke knuffel! Ben deze ochtend voor fm en gesprek geweest met mijn man, 1 eitje van 15 en 1 van 17,5mm vanavond pregnyl spuiten en dan zelf klussen de komende dagen (insiminatie zou zaterdagochtend zijn geweest). Mijn man gaat zondagmiddag op zakenreis voor 3 weken, dus dat wordt de wachtweken alleen doorbrengen.
danjo: zou je iets voor mij toe willen voegen aan de lijst? 13-09-08 pregnyl 15-09-08 punctie en pas als ik de tp heb gehad weet ik mijn nod
Caruli, ik ben echt onwijs blij voor jullie.. echt beter nieuws kon je niet hebben he vandaag Hoop dat het deze keer raak mag zijn
enise: thanks meid nu op naar maandag he , hopelijk een paar mooie eitjes oh ja nog een datum voor op de lijst 23 okt evaluatiegesprek fertiliteitsgyn mocht het raak zijn word het gelijk ook een echo
Enise; ik kwam je even veel succes wensen morgen! Mijn duimen draaien voor je dat de uitslag zo goed mogelijk kan zijn. Horen jullie morgen al meteen iets of duurt het bij jou ook 2 weken? Roosje: wat een klap zeg, gelukkig dat je je weer beter voelt. Twee mooie eitjes dus, succes met klussen, en helemaal alleen de wachtweken doorbrengen hoeft niet, wij zijn er ook nog, maar je hebt gelijk dat het anders is dan als hij thuis zou zijn! Caruli; wat een goed nieuws! Ik duim mee voor hele mooie eitjes. Evita; welkom hier. Danjo; hoe is het met jou?
Caruli pas het morgen even aan (geen zin oeps) Maar ben blij voor jullie dat het allemaal goed is nu Hier alles goed vandaag wel een beetje een blegh dagje ( gwoon ff mn avond niet ) Heb trouwens ook een beetje een nieuwe verslaving bingo via spelpunt ha ha Voor de rest veel last van afscheiding niet te zuinig de rest wil allemaal wel wat kleine dingen Iedereen groepshug
Even snel spieken hier meiden Erg moe.............druk op 't werk geweest en druk op stal in de weer geweest. Maar goed, het is weekend! Ook vanuit hier; een grote grouphug! liefs
Hoi meiden ik ben nog steeds niet ongi geworden... wat is het lastig als je onregelmatig bent om te gaan bepalen wanneer je nu echt overtijd bent :s hoe doen jullie dat ? @Roosje : hoe is het met jou ? is al tijdje geleden want ik ben nu al 5 maanden zonder clomid - jij bezig met IUI ? Groetjes Evita
Hey lieve meiden, Ik heb het helemaal niet vaak, maar ik zit er helemaal doorheen... voel me zo verdrietig de laatste paar dagen..... Mijn cyclus is helemaal in de war, ik heb volgens mij op dag 9 al mijn eisprong gehad! ik snap er niets meer van... mijn mannetje was ziek dus van klussen is niets gekomen.... Iedereen om me heen is zwanger! ze krijgen allemaal een mooi buikje en vertellen er trots over... logisch natuurlijk maar op dit moment trek ik het niet... voel me kut! gelukkig heb ik dit niet zo vaak want ben altijd positief ingesteld maar het is nu echt bar en boos.... get yourself together girl!... hahaha, hoop dat het weekend me goed doet! Ik blijf voor jullie allemaal hopen natuurlijk! liefs hopes
@Danjo meid hoe is het vandaag blegh dagje voorbij? @Caruli super super nieuws ben super blij voor je nu hopen dat het raak is he @Enise lieve schat ik wens je heel veel succes vandaag. @hopes lieve meid ik snap je gevoel heel goed gaat goed komen. Vertoruw erin dikke knuf
Ik heb mouni net gesproken jullie krijgen allemaal weer de groeten van jullei ze vroeg hoe het met jullie allemaal ging. Dus heb stukjes voor gelezen van iedereen is zij ook weer op de hoogte Caruli ze is super blij voor je dat je toch die ivf krijgt. Enise ze vroeg ook van en is er al wat te lezen hoe is het gegaan. Nogmaals allemaal knuffels van mouniii
Vervelend evita die onregelmatigheid Hopes meid ik hoop dat er snel weer dagen komen dat je je beter gaat voelen af en toe mag je best eens verdrietig zijn en balen van je lichaam ik wil je een hele dikke knuf geven meid Mounia groeten terug haha tirtil hier vandaag weer oke alleen voel me zo zwanger das niet leuk meer lang leve de pregnyl
doe mounia maar de groetjes terug danjo: balen he die bijwerkingen van de pregnyl.. ik mag hem zaterdag weer spuiten
Hopes; die dagen hebben we allemaal wel eens meid. Kom op ook voor ons komt er een oplossing. Ik hoop dat je leuke dingen het staan in het weekend zodat je lekker afleiding hebt. Enise; hoe is het met je meid? Ik heb heel vaak aan je moeten denken vandaag. tril; doe je van mij ook de groetjes terug aan Mounia? Hoe gaat het nu met jou? Caruli; alvast veel succes met spuiten en ik hoop dat de bijwerkingen mee vallen maar het effect heel positief is! Danjo; wat rot die bijwerkingen van de pregnyl Evita; Het is lastig als je geen regelmatige cyclus hebt. Niemand kan voor je uitmaken wanneer je zou moeten testen. Ik weet alleen dat ik al een aantal keer zo'n goed gevoel had maar het kwam iedere keer niet uit dat ik echt wacht tot een dag na mijn langste cyclus. Sterkte!
Hier trouwens al een tweede dag met een klein beetje bloedverlies. Het is niet echt rood meer roze.... ? Ik geloof niet dat het een innestelingsbloeding kan zijn, we hebben maar 1 keertje kunnen klussen, en het zou toch wel erg vroeg zijn daarvoor (dat is toch meestal 12 dagen na de ovulatie? of kan dat verschillen?)
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus 0 zwangere in september NOD september 08-09-2008: LoveChild (26 rondes) 13-09-2008: Esser (22 mnd) 15-09-2008: Fairy Tale, Jinky (27 mnd) 19-09-2008: Danjo (38 mnd) 16-09-2008: Sunshine, Hopes 21-09-2008: LizaM (22 mnd) 26-09-2008: Roosje 29-09-2008: Hopes 30-09-2008: Nynke31 (ronde 18 ) NOD oktober 01-10-2008: Yippieajee, Josien (29 mnd) 12-10-2008: FreeWilly8 (16 mnd) IUI of IVF Jinky: september 4e IUI Josien: 2e ICSI Danjo: september (zelf aan de klus) met clomid en pregnyl Caruli: 3e IVF Afspraak MMM 15-09-2008: Caruli punctie 23-09-2008: LizaM kijkoperatie 24-09-2008: Esser evaluatiegesprek fertiliteitsarts 25-09-2008: Fairytale eerste gesprek gynaecoloog 23-10-2008: Caruli evaluatiegesprek Enise hoe is het gegaan meid caruli heb het veranderd meid