lief dat je daarvoor wil duimen maar ik ben eerder bang dat ik wat overgevoelig ben geworden voor de vaginaalpil die ik vaker gebruik na mijn ovulatie omdat ik dan zo'n last hou van een schimmelinfectie. Je mag ook duimen voor je dat het dat in ieder geval niet is
Hoi hoi dames, Hier ben ik weer. Lhtest was vanochtend positef, gisteren en vandaag geklust, misschien vanavond en morgenochtend nog een keer hahaha. Baat het niet dan schaadt het niet. Ik heb wel een vreselijke buikpijn (lees eisprong), ben benieuwd wat pregnyl de komende dagen met me gaat doen. Evita, ja nog steeds aan de Clomid. Dit is mijn 2de iui nu, alleen hebben we zelf geklust ipv insiminatie. Hopes, hier een dikke knuff meid. Kop op meid, hoop dat je je nu beter voelt. Tirti, groetjes terug aan Mounia. LizaM, mijn duimen draaien ook voor je. Enise, hoe was het? Gisteren bij schoonouders gegeten en laat tthuis gekomen (01.30u) en vandaag bij mams eten wat ook laat zal worden maar wel gezellig allemaal. Liefs, dikke knuff allemaal
Roosje niet te vaak vooral al niet omdat je man niet al te goeie zwemmers heeft je hebt het lekker druk maar zo gaan de dagen ook lekker snel Hier vandaag naar duitsland geweest voer voor mn hondje gehaald.even 2,5 heen en 2,5 uur terug maar heb ik over voor mn binkie Ik ben thuis gekomen en heb eerst 2 uur geslapen ben zo moe bah. net ff boodschappen gedaan voor de hele week met mannetje en vanav hebben we lekker niks. Iedereen dikke knuffel
Hoi hoi. Ik stond vorige keer al niet meer op de lijst, omdat ik vergeten was de datum te veranderen, maar nou hoef ik er niet meer op, want ik ben zwanger! Ik ga heel erg duimen voor jullie allemaal dat het voor jullie ook snel raak is. Liefs Lindsey
Lindsey; gefeliciteerd, geniet er maar lekker van. Hier de eerste ongi-verschijnselen die langzaam weer de kop op steken. Een geluk als het binnen nu en ongeveer drie dagen komt dan is dat mooi op tijd voor de operatie.
Danjo, er is ook niks van gekomen. Gisteren om 02.00u thuis gekomen van mams, allebei bekaf gaan slapen. Vanochtend is manlief vertrokken. Lindsey, gefeliciteerd meid. LizaM, ik hoop dat het zich pas na 9 maanden vertoont.
Oh meid en nu 2 of 3 weken zonder je mannetje pff afzien maar goed wij zijn er voor je he Hier weer druk aan de poets geweest Mn temp was nog hoog vannochtend aan pregnyl moet ik nog 3 dagen maar volgens mn temp nog 5 dagen dus ga maar van het langste uit. spannende tijd Lizam balen als het zo is meid
Roosje; drie weken zijn zo voorbij als je leuke dingen op het programma hebt staan. En zoals Danjo al zei; wij zijn er voor je!
Hoi meiden. Hier de eerste tekenen van mijn ongi alweer. Maar ach, de pendel gaf ook oktober aan. We zijn wel inmiddels verhuisd en al helemaal gesetteld. Ik heb alleen mijn eigen computer nog niet staan, dus nu maar even op de laptop van hubbie.
Lindsey; proficiat meid! Roosje; das een lange tijd, 3 weken........poeh! Kom je hier maar beppen Lizam; dus op de wacht voor je ongi? En wanneer zou je kijkoperatie ook alweer zijn? Danjo; idd weer spannende tijd meid! Duimen! Hier ongi vandaag doorgekomen, maar natuurlijk ook wel verwacht. Nieuwe nod staat op 11-10. Maar goed, de 24e evaluatiegesprek met hopelijk concrete plannen. Geeft me meer focus dan die nod iedere keer. Zou iemand dit keer mijn nieuwe nod (11-10) kunnen aanpassen? Thanks... liefs
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus 0 zwangere in september NOD september 08-09-2008: LoveChild (26 rondes) 15-09-2008: Fairy Tale, Jinky (27 mnd) 19-09-2008: Danjo (38 mnd) 16-09-2008: Sunshine, Hopes 21-09-2008: LizaM (22 mnd) 26-09-2008: Roosje 29-09-2008: Hopes 30-09-2008: Nynke31 (ronde 18 ) NOD oktober 01-10-2008: Yippieajee, Josien (29 mnd) 11-10-2008: Esser (23 mnd) 12-10-2008: FreeWilly8 (16 mnd) IUI of IVF Jinky: september 4e IUI Josien: 2e ICSI Danjo: september (zelf aan de klus) met clomid en pregnyl Caruli: 3e IVF Afspraak MMM 15-09-2008: Caruli punctie 23-09-2008: LizaM kijkoperatie 24-09-2008: Esser evaluatiegesprek fertiliteitsarts 25-09-2008: Fairytale eerste gesprek gynaecoloog 23-10-2008: Caruli evaluatiegesprek Esser je staat er bij. Begrijpelijk dat de 24 erg spannend is, hopelijk komt er iets uit waar je mee verder kunt. Mijn kijkoperatie is de dag voor jou gesprek.
Caruli suc6 vandaag meid hey meiden wat is het hier akelig rustig zeg was om zeven uur wakker vannochtend maar dacht belkijk het maar ga nog ff lekker slapen Toen in dromenland beland (ben dr toh wel mee bezig zeg bah had een posi test etc) Maar nu ik weer wakker ben denk ik wat een muts ben je toch en weer nuchter
Irritant he? Die droom heb ik ook wel eens gehad! Baalde zo vreselijk toen ik wakker werd! Caruli, succes!
Hey lieve dames, Daar ben ik weeeerr! Wat fijn dat jullie aan mij hebben gedacht De kijkoperatie is goed gegaan. De uitslag is ook goed! Ben echt super blij. Beide eileiders zijn open en alles ziet er verder goed uit.. Met mij zelf gaat het ook goed, lig alleen maar op de bank uit te rusten. De pijn in mijn buik is ook iets verminderd.. af en toe loop ik een rondje thuis, maar dan moet ik wel gelijk weer liggen omdat ik snel moe wordt. Maar verder ben ik echt positief! En las dat we een zwangere erbij hebben, gefeliciteerd Lindsey.. Ga weer even liggen en zal als ik weer de kracht heb alles lezen.
@Lindsey: gefeliciteerd! Conflict op m'n werk is weer opgelost. Gelukkig! Verder ben ik wel bezig geweest met wat invalwerk zoeken hier en daar. Volgende week heb ik een gesprek op een school hier in de buurt, bij dezelfde scholenvereniging als waarvoor ik nu al werk, om te kijken of ik daar invalwerk kan doen... Ik ben wel benieuw. Mannetje en ik proeflessen gehad van dansen in 't weekend. En we gaan nu lekker samen dansen, wel in een groep, en dan salsa-solo, dus niet als een paar, maar wel lekker een avondje weg samen iedere week. Lijkt me heel leuk! Tsjah, je moet je toch op wat andere dingen richten hè. Volgende week heb ik ergens een keer m'n eisprong, maar aan 't eind van die week ga ik met m'n moeder, maar zonder man ( ! ) naar Polen, dus hopelijk komt 't net goed uit..., maar we zullen zien...