meiden ik ben er weer helemaal! eindelijk heb ik mijn internet! en wat heb ik dit forum gemist zeg! haha @enise wat fijn dat de kijkoperatie goed is gegaan! @jinky gefeliciteerd! geweldig! @lindsey en jij ook meid! super gefeliciteerd! @de rest allemaal een dikke knuffel!
Dankjulliewel en dikke knuffel meiden, ik leef heel erg met jullie mee en ik hoop dat ik jullie wat extra hoop heb gegeven!
Whaaa mouni is terug (hahahah spreek je wel maar toch je ook weer op het forum zien is toch ook erg leuk hahaha)
Mounia; welkom terug! Hoe is het nu met je? Danjo; balen meid! op naar de tweede IUI? Enise; ik heb nog meer vraagjes, ik pb je effe Hier meer slijmverlies maar ook een beetje ongikrampen, ik weet het niet.... mijn hoofd begint toch weer een beetje op hol te slaan
Hoi hoi dames, Hier ben ik weer ff, drukke weekend gehad maar zeer zeker leuk. Ben nu bij mams thuis voor een paar daagjes. Danjo, Esser, LizaM ben blij dat jullie er voor me zijn. Enise, fijn om te lezen dat je kijkoperatie goed is gegaan. Doe lekker rustig aan. Jinky, gebebiciteerd meid. Geniet er lekker van en take it easy. Mounia, welkom back schat. Missed u... Tirti, je zwangerschapshormonen slaan echt op hol hahaha. Ook voor jou blijft het allemaal goed zitten daar. All, dikke dikke dikke knuff. Hier geen nieuws, geen klachten geen niks gelukkig (geen nieuws is goed nieuws zeggen ze ook wel)
@lizaM dank je! en gaat goed met me hoor,en met jou? @roosje thanx schat! en idd geen nieuws is goed nieuws zeggen ze
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyy Mounia eindelijk weer terug meid gelukkig we miste je enorm.. Enise ik zei toch het valt mee dus Lizam niet druk maken meid. Hier nog niet ongi ff morgen bekijken hoe en wat Tirtil hoest met jou meid gaat het al beter met de misselijkheid etc
Fairytale; snap dat je d'r een beetje horendol van word meid..........knuf. Roosje; daar zijn we voor meid! Danjo; nee meid...............jammer Mounia; WELKOM terug meis! Weer meer klets d'r bij! liefs
@danjo hahahaha gelukkig zijn jullie me niet vergeten! ik ben ook super blij dat ik weer lekker kan luieren achter me pctje! @esser dank je meid!
@Caruli, 9 eitjes, heb je goede hoop? Ik duim iig voor je dat deze goed gaat. Hier nog steeds alleen oud bloed! Ik heb net voor het eerst van mijn leven een zwangerschapstest gedaan! Hij was wel negatief, maar toch ...
Caruli; 9 eitjes is dat goed of heel goed? Ik hoop het zo voor je dat daar die ene goede bij zit! Fairy tale; wat spannend allemaal, jammer dat de test negatief was maar je weet maar nooit. Hoe voel je je verder? Ik duim nog door voor je.
hier komwn de duivels vandaag wel caruli super hoor ft jammer maar ik heb wel heel vaak dat ik weinig bloed eigenlijk ik verlies meestal 1 dag bloed 2 dagen bruin en ben dr weer vanaf
@caruli ja heel verslaafd weer!haha. en ik lees dat je weer met ivf bezig bent, deze ronde moet gewoon lukken!ik denk aan je @fairy taile spannend, ik hoop dat je ongi wegblijft!
@Danjo met mij gaat het veel beter gelukkig. De misselijkheid is bijna helemaal weg al vanaf week 17 sterk verminderd nu nog max 1x in de week dat ik moet overgeven. Dus heb niks te klagen maandag de 20 weken echo pffff wat een stress @Caruli lieve meid ook ik denk aan je ik hoop dat deze ivf raak is KNuff
Hehe, komt echt goed meid! Heb je een berichtje teruggestuurd! Danjo, ben echt blij dat het is meegevallen! En de rest ook bedankt!
Hey meiden, Hier even ego berichtje Telefoontje gehad van 't ZH en alle uitslagen van mijn bloedonderzoek waren goed! Ikke is helemaal blij! Nu maandag nog naar de uroloog en dan woensdag het evalautiegesprek. Alles bijna rond...... liefs
Esser; wat fijn om te weten! Nu is komende week nog even spannend, en dan heb je hopelijk eindelijk een plan! Danjo; die rot duivels ook altijd! Enise; dank je voor je berichtje! Nu ga ik er niet meer over zeuren maar het gewoon over me heen laten komen. Hier nog geen duivels. Wel last van obstipatie maar dat heb ik wel eens vaker voor mijn ongi. Tis nog steeds afwachten, als ze moeten komen dan hoop ik wel dat ze opschieten anders komt mijn operatie niet goed uit.