Meiden we hebben vandaag de 20 weken echo gehad en omdat het toch ook een kindje van dit topic is wil ik even neerzetten hoe het is gegaan. Ze zeiden dat zover ze het konden zien wel alles goed was hoofdomtrek buik armpjes beentjes navelstreng placenta. Het was voor mij dit keer wel duidelijk alleen ze zeiden omdat ze de orgaantjes niet goed konden zien ze liever willen dat ik na de 20 weken langs kom. En ben nu dus doorverwezen naar het erasmus MC een ander ziekenhuid hun hebben betere apparatuur zeiden ze. Best wel spannend dus. Het geslacht volgens mij is het een jongetje ik weet het niet zeker maar het is een paar keer te zien geweest de arts zei niks omdat ze het niet zeker wist. Nou wie weet misschien in het Erasmus MC als alles maar goed en gezond is. Ze zei wel dat we een heel bewegelijk kindje hadden omdat hij/zij geen 1min stil bleef liggen wel leuk om te zien dus. NU heb ik aanstaande vrijdag in het Erasmus nogmaals de 20 weken echo. Ik hoop dat alles goed is
@Danjo, 28 dagen is netjes voor mij kort @Evitaa: van harte! Geniet ervan @Tirtillisko: nog even spannend dus, maar 't is vast goed allemaal... Ik heb gruwelijk last van exceem in m'n gezicht :S Is echt niet leuk. Ik heb maar ff een goeie poeder gehaald vanmorgen die de boel niet dicht stopt zodat 't aleen maar erger wordt, want ik heb zo een sollicitatiegesprek voor invalwerk, dan ziet 't er iig nog mooi uit. Je gezicht is toch 't eerste waar ze naar kijken. Nu nog even mooi nagels lakken en ik ben d'r klaar voor Kreeg net nog een mail dat ik ook ergens anders op gesprek kan komen. Ik krijg 't nog druk met werk Groetjes allemaal!
ja is idd netjes alles is bij ons netjes maar een zwangerschap zit er niet in Hm balen van je exeem meid zo heb ik ontiegelijke last van pukkels lang leve de hormonen nou hoop dat je poeder werkt meid ik gebruik een foundation en moet zeggen werkt aardig wat weg
Hey Girls, @Caruli: hoe is het in het ziekenhuis gegaan meis? @Danjo: hier alles z'n gangetje, moet weer bijna ongi worden dus ben dan wat meer emo enzo hahaha @tirtil: zit vast goed hoor, maar ze moeten alles uitsluiten vandaar dat ze je doorsturen. @freewilly: hoe is je sollicitatie gegaan? Zo, en weer een dag.... allemaal succes vandaag met alles wat jullie gaan doen... x
Hopes: alles gaat goed hier, dankjewel! Hoe gaat het met jou? Heelveel succes, ik zie dat je binnenkort kan testen, spannend! Liefs Jinky
Hey Jinky, Hier alles z'n gangetje hoor, ik moet inderdaad weer gauw ongesteld worden ja, ik heb het niet meer over "kunnen testen" want daar komt het toch nooit van, ik voel altijd wel heel duidelijk aan mijn lichaam wanneer ik ongesteld word, en dat voel ik nu ook... Ach ja, het went hè ..... Maar dijn te horen dat alles goed met je gaat meid, geniet er wel lekker van he! Heb je al wat kleertjes ofzo gekocht? enne.... wat voor chinese kruiden heb je gebruikt?
Hey meiden, Freewilly; is je exceem al wat minder geworden? Hopelijk wel, das zo vervelend. Mijn man heeft er een tijd geleden erg veel last van gehad, en dat zat hem ook erg dwars. Hopelijk gaat 't snel beter! Enne, hoe was je sollicitatie gegaan? Hopes; hoe gaat ie met jou meid? Danjo; hoe gaat het met de clomid? Alles een beetje rustig daar? Caruli; ook hier meid.......... vindt het zo kl*te voor je........dit had echt niet mogen gebeuren! :x Hele dikke knuf jou kant op! Morgen om 15.00u. het evaluatiegesprek, vindt het spannend! 8-[ Hopelijk krijgen we concreet ook een stappen/actieplan mee. We zullen zien. liefs
hier een ontzettend branderige rug word er gek van.. gevoel ook van ziek worden maar dat heb ik al een paar dagen gaat ook wel over Esser spannend meid morgen
He bah Danjo, klinkt niet lekker! Hoorde dat er weer een (milde) griepvirus heerst sinds een week ofzo. Meerdere mensen zijn in ieder geval aan het kwakkelen hoor ik.
Hallo meiden, bedankt voor jullie lieve belangstelling. De exceem is wat minder irritant aanwezig gelukkig. En de sollicitatie verliep goed. 10 oktober meeloopdag, waarna ik mag beslissen. Verder ben ik nog gebeld door een andere school waar ik 4 oktober eveneens op gesprek mag. Dus dat gaat goed Ik ga nu lekker slapen, want ik ben echt heel moe. Tot morgen allemaal en slaap lekker. Groetjes!
effe snel een berichtje van mij. Gisteren is de kijkoperatie goed gegaan. Ze hadden me medicatie gegeven tegen de misselijkheid en die heeft goed geholpen. Nu heb ik alleen erg last van mijn buik. De gyn zei dat ik erg strakke buikspieren heb maar daardoor hebben ze erg lomp moeten zijn om er doorheen te komen, en dat voel ik nu. Er was verder weinig bijzonders te zien, hetgeen waar ze bang voor was was een vlies in mijn baarmoeder (kan voorkomen bij mijn vorm) maar dat was niet zo. wel was het zo dat mijn eileiders zich niet zo gemakkelijk lieten doorspuiten, ze waren wat verkrampt. Ze weet niet of daar het iets mee te maken heeft maar ze had het gevoel dat het niet verkeerd was om ze door te spoelen. Allemaal een knuffel, ik lees over een paar daagjes bij
Fijn dat alles goed is gegaan meis ben blij voor je En nu op na een goeie zwangerschap dikke knuf en lekker rustig aan doen meid
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus 2 zwangere in september Jinky en Lindsey NOD september 26-09-2008: Roosje 29-09-2008: Hopes 30-09-2008: Nynke31 (ronde 18 ) NOD oktober 01-10-2008: Yippieajee, Josien (29 mnd) 03-10-2008: caruli (46 mnd) 11-10-2008: Esser (23 mnd) 12-10-2008: FreeWilly8 (16 mnd) 15-10-2008: Danjo (40 mnd) 21-10-2008: LizaM (23 mnd) IUI of IVF Josien: 2e ICSI Danjo: 2e IUI Afspraak MMM 24-09-2008: Esser evaluatiegesprek fertiliteitsarts 25-09-2008: Fairytale eerste gesprek gynaecoloog 03-10-2008: Caruli thuis test, 06-10 : Bloedtest 06-10-2008: LizaM uitslag kijkoperatie 23-10-2008: Caruli evaluatiegesprek