Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Doe maar lekker rustig aan esser het moet er toch een x uit

2. effe vertellen..

zoals jullie weten loop ik al een tijd te klieren met mijn arm..
    vandaag voor het eerst naar de fysio.. wat blijkt ik heb teveel spelling in mijn gewrichten of te wel ik ben flixibel..
    dit geeft een langer herstel dus ik ga voor lopig maar oefeningen doen en zorgen dat het goed komt.

verder hier alles rustig

liefs yippie

3. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Esser; Danjo heeft gelijk misschien komen alle spanningen er nu wel uit. Doe het lekker rustig aan!

Yippie; Hopelijk helpt je therapie heel snel en ben je van je klachten af.

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hm yippie is wel minder maar goed nu goed je oefeningen doen dus niet bingoen hahahahahaha

ja lizam denk ik ook hoor
    zo werd ik begin van het jaar ook overspannen ineens kwam alles

5. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Danjo; het kan ook bijna niet anders, dit kost zo verschrikkelijk veel kruim!

We hebben een vakantie geboekt naar Taiwan! Ik heb er zo'n zin in. Eerst zouden we naar Cuba gaan maar na de orkaan hebben we toch maar een andere bestemming gekozen.
    Iemand grapte al het zou leuk zijn als je na negen maanden na terugkomst kunt zeggen; made in Taiwan. Ik moest zo lachen om die opmerking. Laten we het inderdaad hopen!

Ik ben trouwens vandaag nog thuis gebleven, gisterenavond ineens weer bloedverlies tijdens het plassen. Daar wordt ik altijd zo onwel van. Iemand ervaringen of dat nog lang blijft? En blijft mijn buik zo dik? Het is niet zo dat ik een super strak buikje had maar hier ben ik niet zo erg blij mee tenzij ik een kindje in mijn hand mag houden natuurlijk! ;)

Hoe is het met jullie? Tis een beetje rustig hier.

6. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey LizaM,

Je hebt je operatie gehad lees ik! En gelukkig is alles goed gegaan.. Het is echt meegevallen he allemaal? :)

Wat bloedverlies betreft, ik heb maar 1 dagje heel weinig bloedverlies gehad en dat was alles.. denk niet dat je daar zorgen om moet maken.. En denk dat je buik wat dik is geworden door het gas was ze hebben geblazen in je buik, heb namelijk ook een paar dagen met een opgezette buik rondgelopen..

Hoop dat je snel zwanger mag worden ;)

Enne, wat hebben jullie nu verder afgesproken?

7. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Kan iemand mij updaten?

Mijn nieuwe NOD is 15 okt. we gaan er weer tegenaan en hoop dat we nog voor IUI spontaan zwanger worden, positief blijven he? :)
    En heb dus 13 okt. afspraak met gyn om IUI te bespreken..

Meiden, ben de laatste tijd niet zo vaak actief op het forum.. heb lekker vrij van werk en mannetje ook.. we zijn dus vaak buiten en genieten van onze vrij tijd.. maar vergeet jullie absoluut niet en kom af en toe even een kijkje nemen :)

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Mijn NOD is ook 15 okt, kan degene die de lijst update, mij er ook bij zetten?

@Enise, heerlijk, lekker vrij. Nog een week werken en dan mogen wij ook nog een weekje weg.

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ff ego bericht

hier vandaag 2 follikels van 14 mm maandag weer komen n nu hopen dat ze ook echt alle 2 doorgroeien

10. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Passagierslijst langer dan een jaar bezig

5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei :cry:, 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus

2 zwangere in september
    Jinky en Lindsey

NOD september

26-09-2008: Roosje
    29-09-2008: Hopes
    30-09-2008: Nynke31 (ronde 18 )

NOD oktober

01-10-2008: Yippieajee
    03-10-2008: caruli (46 mnd)
    06-10-2008: Josien (29 mnd)
    11-10-2008: Esser (23 mnd)
    12-10-2008: FreeWilly8 (16 mnd)
    15-10-2008: Danjo (40 mnd), Enise (24 mnd), Fairy Tale
    21-10-2008: LizaM (23 mnd)

IUI of IVF

Josien: 2e ICSI
    Danjo: 2e IUI
    Esser: 1e ICSI

Afspraak MMM

29-10-2008: Danjo, flmeting
    03-10-2008: Caruli thuis test, 06-10 : Bloedtest
    06-10-2008: LizaM uitslag kijkoperatie
    23-10-2008: Caruli evaluatiegesprek

Enise en Fairy Tale; jullie staan er bij. Ik wist alleen niet de hoeveelste ronde dit van Fairy Tale is.

Danjo; 14 mm is toch al best redelijk nietwaar? Ik duim dat ze beide door gaan groeien!

Enise; wat positief zeg! Ik duim voor je dat het zo mag zijn. De kijkoperatie is inderdaad meegevallen, gelukkig maar. Ben jij ondertussen weer aan het werk? Ik moet 6 oktober terug en dan gaan we verder bespreken. Geniet van je vrije dagen!

11. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    LizaM; Taiwan! Dat klinkt helemaal super! Wanneer en voor hoe lang gaan jullie?
    Danjo; nou, das al een mooie meting zeg. Keep up the good work ;)
    Enise; fijn om te horen dat het goed met jullie gaat.

En ja dames, weet ook haast zeker dat alle spanning van de afgelopen weken er ineens uit komt.........bleh.
    Het gaat nu 'iets' beter.......het ergste is gezakt.
    Voel me nu alleen nog erg moe.
    Heb me vandaag heeeel erg kl*te gevoeld :(
    Hopelijk gaat me dat niet zo erg vaak overkomen, wat is dat een drama zeg.
    Fijn weekend meiden.

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Lieve mein sorry dat ik nu pas reageer maar i had echt geen tijd. Even snel de 20 weken echo was prima. Een heleopluchting en het word een lijt langerdan een jaar topic jongetje :D

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    jullie krijgen de groeten van mounia ze heeft haar pakkebinnen dus hoop binnenkort ook internet

14. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Tril; wat fijn dat je echo weer goed was. Groetjes terug aan Mounia (wil haar internet al een beetje opschieten?)

Esser; ik hoop ook voor je dat deze dagen niet zo vaak voor hoeven te komen! Ziek goed uit en laat je maar lekker verwennen.

Danjo; hoe is het met jou? Druk weekend?

15. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    18e ronde alweer, 17e maand dat we bezig zijn. De tijd gaat hard!

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hey ladies

sorry erg druk gehad idd
    vrijdag avond een verjaardag en feesje
    was rond half 11 op de verjaardag en we waren om half 8 sochtends thuis oeps schaam..
    Gisteren een luie dag gehad op de bank ben ook niet helemaal fit veel hoesten etc

Tirtil leuk een jongen en fijn dat alles goed wa meid

Lekker rustig aan doen esser

Lizam je leest het he weer druk haha hoest met jou ?

17. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Danjo; je hoeft geen sorry te zeggen! Het is juist fijn voor je dat je tijd zo lekker verder gaat op een leuke manier. En schamen voor een goed feest hoeft al helemaal niet. Kan het zijn dat het niet fit zijn nu bijwerkingen zijn? Wanneer ga je ook al weer op vakantie? Dat is toch ook binnenkort?
    Met mij gaat het weer een stuk beter. Bij sommige bewegingen trekken de hechtingen nog wel een beetje maar ik kan weer vrijwel helemaal vooruit. Ook heb bloeden is gestopt ondertussen. Dat is wel erg fijn. Morgen weer gewoon werken.

Fairy Tale; ik kan het nu helaas niet meer aanpassen, komt de volgende keer wel.

Esser; hoest nu met jou?

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ja nog 1 week en dan hebben we vakantie
    de eerste week zijn we nog thuis en dan zijn we een week weg
    heb dr zin aan
    nee ben verkouden en hoesten etc maar jah
    en natuurlijk moe maar ja wat wil je

Morgen weer na de gn toe laat jullie na die tijd wel weten hoe en wat
    schat gewoon woensdag de IUI
    en heb gelukkig met mn nieuwe baas woensdag vrij kunnen krijgen (nog niet uitgelegd hoe en wat)

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi dames,

Leuke weekend gehad allemaal? Lekker genoten van het lekkere weer? Ik ben net thuis van een weeendje bij ma, de komende dagen ff chillen thuis aangezien ik elke dag wel bij iemand heb gegeten. Hier nog steeds krampen met vlagen maar dat was het ook.

Dames ik denk aan jullie...

Liefs Roosje

P.s: Sorry voor mijn ego berichten, heb het echt druk gehad de laatste dagen.

20. Love Child

Love Child Actief lid

21 jul 2008
    152
    0
    0
    Noord Holland
    Een hele goede morgen! :D

Hoe gaat het hier? Zwangere bijgekomen zie ik…gefeliciteerd!

Ben net terug uit Tunesie, was echt heerlijk weer, heel erg van genoten samen met hubby…hier is het al herfst geloof ik :(

Morgen weer werken bleghh :x , er is nog gelukkig een afscheidsborrel bij.

Ik zie ook dat er meiden aan chinese kruiden en acupunctuur doen, misschien toch proberen.. :rolleyes:

p.s. kan iemand mij bij (NOD) 5 oktober neerzetten? Bedankt alvast!

Deel Deze Pagina