Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goeie morgen dames,

Hier heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht geslapen, ik had me toch een krampaanvallen gisterennacht niet normaal. Even dacht ik er aan dood te gaan zo hevig waren ze, ik dacht ik ga maar ff testen want als die negatiep is wil ik aan de Primolut want deze pijn kan ik niet meer verdragen. Zo gezegd zo gedaan, zie ik ineens een knalrode streep en een heel vaag streepje (wat niks zegt) ernaast echt heel vaag (wat ik overigens in al mijn verslonden testen nog nooooooooooooooooooooooooooit heb meegemaakt) en ik heb nog steeds krampen (snik snik). Dat was mijn gezeik deze vroege ochtend haha.

LC, leuk dat je hebt genoten van je vakantie meid. Hoop dat je er met alle moed weer tegenaan kunt. Veel suc6!

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ik heb er een foto van gemaakt maar weet niet hoe je die hier moet plaatsen, iemand?

3. Love Child

Love Child Actief lid

Jul 21, 2008
    152
    0
    0
    Noord Holland
    Wauw Roosje :D !

Heb je een streep? Oooo ik hoop zo dat het raak is voor je :p !

Helaas kan ik je niet helpen met foto plaatsen daar heb ik dus nul verstand van ;) ..

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ja een hele vage LC, die ik zelf niet echt helemaal vertrouw maar daarom wou ik die ff plaatsen om te kijken of er iemand anders die het ook kan zien of dat ik ze zie vliegen deze ochtend hihi.

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Roosje whaaaaaaaaaa ik zweer het ik zit hier helemaal te shaken zet hem snel in je album dan :D kunnen we kijken maar ik denkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Weetje nog dat ik zo huilde dat ik mega krampen had en dat het weer niks zou worden nou niet dusssssssssss :D :D oww meiddddd ik wil je bellen bel je zo w8 w8 w8 :D

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    roosje zet hem gewoon in je album uploaden

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Whahahahahahahahhaa gekke tirti, zo jij gelooft er echt in he. Nou ik niet tot ik 2 duidelijke strepen zie, ik wou je vanochtend al wakker bellen haha. Maar ik weet niet hoe ik die kan plaatsen die pica, wacht ik zal het proberen.

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Roosje kan je hem naar mij mailen doe ik het ff voor je je moest me gewoon bellen johh al was het 4 uur snachts tuurlijk geloof ik weetje nog mijn test dat ik zei ja maar hij is heel vaaggggggg dussssssssssssssssssssssssssssssssssss

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    gewoon je eigen album daar staat uplouden of weet ik veel hoe dat heet daarin en dan bladeren je foto vinden en ok

10. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    je nam niet op :(

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Sorry schat, ik had hem sinds gisteren op stil gedaan en vergeten af te halen zie nu pas je oproep gemist. Ik bel je zo ok.

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Ik wilde de foto's in mijn album zetten maar ze zijn te groot ik vraag even aan een mod of ze me willen helpen

13. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jee, wat een spannende bedoeling hier zeg!
    Roosje; ze zeggen; streep is streep meid!
    Duimen draaien door ;)

Danjo; jij hebt idd een druk weekend achter de rug zeg!
    Maar wel erg gezellig volgens mij ;)

Hier gaat het weer wat beter, fijn dat jullie er naar vragen meiden....
    Voel me nu alleen nog erg moe en lam. Erg blij dat ik vandaag nog vrij ben. Dan deze week 4 dagen werken en volgende week 3 dagen, en dan heb ik ruim 1 week vrij..............heerlijk!
    liefs

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

Esser ja maar een vage streep noem ik geen streep hoor hahaha, maar goed ik kijk het een paar dagen aan.

Doe het rustig aan meid en geniet van je vrije dagen meid.

Tirti, die melding kreeg ik ook dus heb het maar gelaten.

15. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    spannend roosje morgen ochtend gewoon weer testen
    hij moet als het goed is elke keer wat beter worden en aangezien je nog niet ongi bent is er hoop meid mijn duimen draaien

hier net follm gehad en heb 2 eitjes er zitten joehoe vanav spuiten en woensdag de IUI
    Nog 4 dagen werken en dan heb ik eindelijk vakantie

16. roosje spannend hoor.. ik bid/duim voor je..

danjo.. suc6 dan maar he..

hier niets bijzonders liefs yippie

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Danjo, jij gaat ook spannende tijden tegemoet veel suc6 meissie. Vakantie heerlijk...

Yippie, thnx meid.

18. Ilja

Ilja Bekend lid

Sep 24, 2005
    516
    0
    0
    Test 1 van Roosje:

19. Ilja

Ilja Bekend lid

Sep 24, 2005
    516