Ja toch danjo zei ik ook al. Alleen het zijn romed testen zijn die betrouwbaar. Ik zei ook van haal kruidvat testen die 2 voor 5 en dan vanmiddag of morgen nog even testen
IK BEN TERUG! hihi , na veel gezeik met mijn provider ben ik overgestapt, en zoals jullie zien heb ik me internet dit keer nu echt! @roosje whaaaaaaaaaaaaaaaa wat lees ik nou! dat is echt een posi test hoor! @love child wat leuk tunesie! @danjo succes met de iui! @de rest veel succes en knuffels! liefs mounia
Ik ben nog even in shock dames, denk dat het echt waar is alhoewel ik het nog steeds niet geloof. Ik heb net de gyn gebeld, ik heb donderdag belafspraak (misschien dat ie zegt dat ik eerder moet komen) en 22/10 een echo dus ben benieuwd.
en dit is dr posi kruidvat test nou niks aan te twijvelen http://www.foto-uploaden.nl/upload/e3aa6f7b7571a37364470eff90767581.jpg
Hey roosje, Je bent gewoon hartstikke zwanger hoor! super voor je, eindelijk! Hier nog steeds niets! heel raar, had mijn ongi al voor het wwekend verwacht maar nog steeds niets, ook geen roze zoals anders 2 dagen voor ik ongesteld word... heb uiteraard wel een test gedaan maar die was super negatief... enne, aangezien ik precies weet wanneer ik geklust heb kan het gewoon niet, het zou nu dan 20 dagen na bevruchting zijn... als ik zwanger zou zijn zou zo'n test het echt wel aangeven... Wordt gewoon wachten, als ik woensdag nog niet ongi ben ga ik maar naar de huisarts...
He balen hopes............... Hou je lijf idd wel goed in de gaten hoor! Vergeet ik mounia bijna......! Fijn dat je er weer bent! Hoe is het met jou dan? liefs
@hopes succes met de wachtende dagen, ik hoop dat het iets positiefs is @tirlitilsko dank je zussie! @roosje wat spannend!ik hoop dat de tijd snel gaat en dat je dan een mooi hartje ziet kloppen, gefeliciteerd! @esser haha gaat goed hoor zn gangetje, en met jou?
JAAAA! Roosje zo verschrikkelijk vaag is die echt niet hoor! Een streep; gefeliciteerd! Danjo; Wat fijn dat ze goed gegroeid zijn, op naar woensdag, en dan heerlijk vakantie. Hoe lang horen we dan niets van je? Esser; wat fijn dat je je weer wat beter voelt. En heerlijk dat je een weekje vakantie op komst hebt.