danjo heel veel suc6 nu ongeveer.. nou hier nog niets aan de hand dus we wachten gewoon af zit nu op dag 31.. liefs yippie
Hey meiden was ik weer de iui is weer goed gegaan we hadden dez keer wel iets minder zaad maar nog steeds goed 26,4 miljoen is bepaald niet slecht we wachten dus weer af he
Roosje, meid wat ben ik blij voor je.. van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er maar lekker van! Tirtilisko, zie dat je een zoontje gaat krijgen, wat leuk man! En nog een fijne suikerfeest Mounia, hihi eindelijk doet je internet het weer en jij ook een fijne suikerfeest.. Hier gaat alles goed! Ramadan is afgelopen en en gisteren een drukke dag gehad ivm suikerfeest. Was erg gezellig.. verder niets bijzonders hehe Caruli, lees dat je 3e IVF ook is mislukt.. weet niet wat ik moet zeggen, wil jullie veel stertke wensen! Vindt het super jammer voor jullie.. Danjo, nou hoop dat het voor jullie deze ronde raak is!
Hallo allemaal, weer veel gekletst hier. Nou ja, ik ben zelf een poosje weggeweest natuurlijk. Ik ben een paar dagen met mijn moeder in Polen geweest en we hebben echt een vervelenden terugreis gehad, dus ben erg moe... @Tirtilisko: fijn dat je 20-wkn echo goed was! @Roosje: ik zie echt bij beide testen duidelijk een tweede streep, dus positief. Hartelijk gefeliciteerd meid! Ennuh, maak je al een zw.banner aan? Geniet ervan, maar ik snap ook dat het nog wat onzeker en vaag is allemaal. @Fairy Tale: lastig hè, als anderen zomaar zwanger worden, terwijl jij ook zo graag wilt en al zolang moet wachte. Pfff, even diep adem halen. Maar ik denk dat we die momenten allemaal kennen, niet echt de leukste... @Danjo: fijn dat de iui goed is gegaan! Ik doe zo ff een bannercheck, want ik ben de tel kwijt. Ik heb geen eisprong bemerkt nog, maar wel alweer een dag of 5 pijnlijke borsten, dus ik denk dat -ie al geweest is. Ik heb net bij de Hema babyschoentjes gekocht ... Ik heb die al heel lang in het vizier en vind ze zó leuk! En toen ineens waren ze weg, toen vond ik 't zo jammer dat ik ze niet gekocht had. Ik ging bij de Hema 'tegen beter weten in' nog ff bij de babyschoentjes kijken, en daar hingen ze weer! Dus, nu heb ik ze in m'n bezit. Ik heb ze wel weggestopt, wil er niet steeds naar kijken enzo. Maar ik hoop dat ik ze over niet al te lange tijd mag gebruiken
@enise ja eindelijk doet me internet t weer! en ook jij nog een fijne suikerfeest @freewilly wat toevallig dat je de schoentjes weer tegenkwam,haha ja verstop t maar goed, en hopelijk mag je ze snel weer opzoeken
Hopes, ik wacht daar liever mee meid. Ik hoop voor je dat je over een week wat meer zekerheid hebt meid en dat je het liefst rose staat (wat ik overigens voor alle meiden hoop). Danjo, zekerheid hebben we nooit idd maar met zekerheid bedoelde ik tot ik een hartje hoor kloppen snappie? En nee zit nog steeds niet op de roze wolk, het besef is er totaaaaaaaaaaaaal nog niet maar goed misschien heeft het gwn tijd nodig. Ik duim voor je dat de wachtweken snel voorbij zullen vliegen en de slot positief zal zijn. Fijne vakantie mocht ik je niet meer spreken. LC, dank je meid. Enise, thnx meissie. Leuk te lezen dat je genoten hebt van de suikerfeest. Freewilly, schattig zijn babyschoentjes he. Ik hoop voor je dat je gauw een kleine krijgt die ze aan mag doen. Thnx meid, ik wacht liever nog met een banner tot na de 1ste echo. Mounia, leuk dat je het gezellig hebt gehad met je familie gisteren. X Ik hoop niet dat ik iemand over het hoofd heb gezien, ik kom net thuis van mams. De komende dagen een big schoonmaak houden en zondag komt manlief terug die ik onwijs heb gemist.
Meid het is en blijft onzeker maar niet bij nadenken joh zou ik zelf niet doen terwijl het 2 keer mis is gegaan met 1 keer een kloppend hartje Ik ga gewoon van het positieve uit en bij jou gata dat ook goe dkomen meid Freewilly leuk dat spul he maar ik zelf zou nooit wat kopen (heb alwel heel veel gekregen maar zelf begin ik er niet aan. Meiden bedankt allemaal en nu flink duimen he we hebben 2 eitjes dus moet lukken
Roosje; wat fijn dat hij zondag weer terug komt! Het zal wel super zijn om het in je armen te sluiten met dit nieuws. Hij weet het toch al wel?! Enise; ik wist niet dat jij ook suikerfeest vierde, fijn dat je genoten hebt. Danjo; wat fijn dat het weer goed gegaan is. En dat aantal zaadjes is zeker niet slecht, dus ik duim weer voor je! Ben je over twee weken nog op vakantie? Fijne vakantie alvast! Caruli; niets om je voor te schamen, ik was ook niet echt duidelijk. Ik bedoelde hoelang het ongeveer gaat duren voordat je ontsteking weer weg is. Heb je een normale kuur hiervoor? Sorry, geen ervaring hiermee, om eerlijk te zijn hoor ik voor het eerst dat je daar ook een ontsteking kunt krijgen. Eigenlijk logisch natuurlijk, helaas. Free willy; ik hoop voor je dat je heel snel de babyschoentjes aan mooie babyvoetjes mag doen.
Roosje; niet meer alleen! Erg fijn dat je er mannetje er zo weer is. Danjo; mooi aantal zaadcellen, netjes! En nu weer draaien met die duimen maar! Caruli; meid, hoe is het nu met je? Vindt het zo kl*te voor je.........lijkt echt of je iedere keer van de regen in de drup valt........Dikke knuf je kant op. Freewilly; al dat klein 'spul' is zo mooi en schattig! Hoe is het verder in Polen geweest dan? Hier morgenochtend bellen met de fert.afdeling om na te vragen of wij al in het medisch team besproken zijn. En zo ja, op welke data we dan op gesprek moeten komen met de fert. arts en de ivf/icsi verpleegkundige. Hopelijk hebben ze morgen goed nieuws voor ons, zodat we z.s.m. kunnen starten. We'll see...... liefs
esser ik hoop ook dat ze goed nieuws hebben meid ja liza als ik ongi moet worden waar we vanuit gaan ben ik op vakantie maar zal yippie wel smsen hoe en wat als ik er aan denk
Danjo, hoop het ook. Ik laat het op me afkomen, dat is altijd het beste en veiligste manier. Mijn duimen draaien voor je... LizaM, ja ben er ook blij om en kan maar niet wachten totdat ie komt. Nee hij weet het nog niet, ik wil hem ermee verassen bij zijn terugkomst. Esser, ja vind ik ook. Hoop voor je dat jullie gauw kunnen beginnen, veel suc6.
Hey meiden mag ik me bij jullie aansluiten? Ik voel me zo naar we zitten inmiddels in ronde 14 en helaas ben ik vandaag weer ongi geworden. 13oktober moeten we naar het zkh alleen ben ik erg bang. Ik ben nog nooit bij een gyn geweest dus ik weet ook echt niet wat ik moet verwachten heeft iemand enig idee? Mn vriend is al getest en daar was alles goed mee gelukkig
Shady, welkom heelaas. Hopelijk heeft de gyn alleen maar posi nieuws voor jullie, en meid nergens om bang voor te zijn. Veel suc6 de 13de... Dames de banner staat er op, en hoop dat jullie die ook gauw mogen plaatsen.
he he roosje eindelijk die banner shady meis helaas welkom meestal is de eerste keer gewoon een gesprekje en daarna gaan ze inwendig kijken of je ene eisprong etc heb niks iig om je druk om te maken meid
Dank je wel roosje jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben gewoon bang dat ie gaat zeggen dat wij nooit kinderen kunnen krijgen ook al weet ik niet waarom dat niet zou kunnen. Ik heb een eisprong ik heb een hele regelmatige cuclus ik word er gewoon wanhopig van
Dank je wel danjo. Ik ben gewoon een doemdenker op de dag dat ik ongi geworden ben daarna gaat het wel weer maar op de eerste dag voel ik me altijd zo k*t. Maar als ik zie hoe lang sommigen van jullie al bezig zijn schaam ik me weer dat ik zo klaag!
Shady ik heb hetzelfde eigenlijk is bij mij en mijn mannetje alles perfect Ik raakte na 15 mnd pas zwanger en dat ging fout daarna duurde het ook weer een dik jaar en ook dit ging fout inmiddels zitten we halverwege deze maand alweer op een jaar