Waar haal je de positiviteit dan nog vandaan? Dat vind ik heel knap van je als je dat kan! En bij jullie beiden is alles goed hoe kan dat dan zo lang duren? En hoe kan het dan dat het 2keer mis gegaan is?
dat het mis is gegaan is brute pech ook onze chromonsomen en rucht etc kwam niks uit tja meid wat moet je dan bj de pakken neer gaan zitten nee dar is het leven te mooi voor en geloof me ik heb ook slechte tijden gekend hoor begin van dit jaar overspannen geweest maar k laat me er niet klein door krijgen ik weet ook gewoon zeker dat onze tijd komt
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus,3 zwangere in september 0 zwangere in Oktober NOD september 29-09-2008: Hopes 30-09-2008: Nynke31 (ronde 18 ) NOD oktober 01-10-2008: Yippieajee 03-10-2008: caruli (46 mnd) 06-10-2008: Josien (29 mnd) 11-10-2008: Esser (23 mnd) 12-10-2008: FreeWilly8 (16 mnd) 15-10-2008: Danjo (40 mnd), Enise (24 mnd), Fairy Tale 21-10-2008: LizaM (23 mnd) NOD November 01-11-08: Yippie IUI of IVF Josien: 2e ICSI Danjo: 2e IUI in wachtweken Esser: 1e ICSI Afspraak MMM 06-10-2008: LizaM uitslag kijkoperatie 23-10-2008: Caruli evaluatiegesprek
Danjo, ja he hahaha. Shady, graag gedaan meid. Dank je en meid blij positief, wel helpt het om van het slechtste uit te gaan zodat het later meevalt. Danjo is zekere een sterke dame Yippie, balen meid. Maar hou vol, jou dag komt ook nog!
goodmorning, hier weer negatief getest vanmorgen, toch hele late eisprong waarschijnlijk pas op dag 27!
NEE, WEET EIGENLIJK WEL ZEKER DAT IK NIET ZWANGER BEN, IK DENK DAT IK NU BINNEN EEN WEEK WEL ONGI WORDT ALS AFGELOPEN DONDERDAG WAT IK VOELDE EEN EISPRONG WAS... hEB OOK ECHT GEEN HOOP DAT IK ZWANGER BEN HOOR, BEN HEEL REALISTISCH WAT DAT BETREFT, LEER JE WEL NA 2,5 JAAR HE... HOE VOEL JIJ JE?
Ik heb mijn banner aangepast nav mijn eisprong afgelopen maandag. Als ik uitga van een lf van 14 dagen, wordt mijn NOD 13 oktober en heb ik weer een cyclus van 26 dagen.
goeiemiddag iedereen! @shady helaas welkom hier, en succes met alles. @hopes wat een onzekerheid zeg!
Dames, ik heb nog een vraagje. De arts had het erover dat we een volgende keer gaan kijken of mijn eileiders open zijn. Is dat nou zo'n HSG onderzoek of is dat iets anders?
fairy tale dat is idd een hsg lizam: ik heb idd een keer eerder een eierstokontsteking gehad en toen kreeg ik ook antibiotica nu heb ik weer ab gekregen maar de buikpijn is er nog steeds heb al bloed laten prikken maar daar komt niet echt duidelijk uit of er nog iets in zit. misschien over een paar dagen nog eens kijken shady: helaas welkom hier. danjo: heel veel succes met de ww meid ik hoop echt dat het deze keer gaat lukken! yippie: oh balen meid even voor het lijst: mijn nod is 16 okt en zit nu in ronde 47 zou iemand dat voor mij erop willen zetten? thanks
hoi hoi tja caruli hoort er bij he.. heb net het ziekenhuis gebeld voor een afspraak voor een hsg niet dat ik er om sta te springen maar mag al vanaf april.. nou jullie horen het wel.. groetjes en voor iedereen een hugg met heel veel liefde.. yippie
Nou als ik dit zo lees zijn wij nog maar kort bezig maar voor mij gevoel heeeeel lang. Helaas doe ik nu ook mee voor langer als een jaar
gelbelt maar moet eerst voor gesprek.. nou dat gaan we doen 23 okt pas maar goed er is een begin.. yippie
welkom sieb helaas en elke maand dat je wacht is er 1 teveel maar er zijn er hier idd die al langer dan 2 jaar bezig zijn Hopes ik denk dat je idd dan je ei later heb gehad meid mooi balen dan Yippie het begin is er meid Caruli dank je meid ik hoop het ook je pendel was oktober hahaha Ik leef ook zo met jullie mee mn dinnetje wat hier ook wel eens komt (nu minder ivm kind) hebben het nog wel eens over je wat voor tegenslagen jij allemaal wel niet heb gehad zeg Nou ik heb het eten aan staan lekker hutspot en heb dus nog steeds wat bloed verlies en krampjes (nu gevoel van ongi worden) k hou het even in de gaten anders ff de gyn bellen
Hey meiden, Hier goed nieuws! Vanaf +/- 13 oktober mogen we beginnen met onze 1e icsi poging! Jippie! Rond de 13e verwacht ik mijn ongi ongeveer en moet dan op 1e ongi dag meteen met de pil beginnen. Dan na die pilstrip, op mijn 3e ongidag beginnen met spuiten, oeh.....spannend! Het is allemaal super snel gegaan, maar o zo fijn, dat wel liefs
spannend esser dan zou je dus in november je echte behandeling gaan krijgen spannend hoor meis dan hopen we eind nov begin dec op goed nieuws van jou wij zullen in nov ook gaan starten met IFV als de iui geen resultaat geeft
Danjo; het is zeker spannend! Vooral in de snelheid waarmee alles is gegaan..... wow..... En voor jullie keihard duimen dat deze iui de laatste is! Vindt je het anderzijds wel prettig dat ze al hebben aangegeven te willen starten met ivf in nov?
danjo: heb je het dan over mij? hihi nou ik hoop snel hier van de lijst weg te zijn hoor (als je het niet erg vind) ik hoop voor je dat de pendel uitkomt en je niet over hoeft te stappen naar IVF esser: spannend meid, het gaat al bijna beginnen heel veel succes en hopelijk heb je aan 1 poging genoeg