Shady, mijn man is op zakenreis en komt a.s zondag terug. Hopes, het is idd ook niet leuk als het 'moet'. Het moet wel leuk blijven, maar ja het komt wanneer je het niet verwacht. Hoop dat je wat meer duidelijkheid hebt met ovu-testen... Danjo, joehoeeeeeeeee geniet er lekker van meid. Doe het rustig aan en verwen jezelf maar, clomid maakt meer kapot dan we lief hebben haha. Fairy, knuff terug. Esser, heerlijk om naar uit te kijken he. Fijne weekend... Freewilly, ja ben er ook blij om en vind het wel genoeg geweest hahah. Ik laat jullie wel weten wat zijn reactie was, ben benieuwd... Ik ben net een uurtje geleden terug gekomen van de stad, ben vandaag met een vriendin wezen shoppen en uit eten. Het was hartsikke gezellig en leuk, maar ben wel heeel erg moe. Ik heb een hele leuke jurk gekocht bij Didi, wel prijzig (heb nooit zoiets duurs gekocht) maar de moeite waard (want was meteen verliefd). Heb ook een rompertje gekocht met I love papa, en een slabbertje met papa is de aller aller liefste die ik dan aan hem cadeau ga geven zondag.
Roosje; het lijkt me geweldig om hem zo te verrassen. Ben ook erg benieuwd hoe die zal reageren. Meid geniet er van!
@roosje wat gezellig zeg! en wat een leuke verrassing straks voor je man! @esser wat lekker dat je over een paar daagjes lekker een week vrij bent! hier niet echt nieuws, een rustige dag. iedereen een fijn weekend! groetjes mounia
@Roosje: leuk om dat aan je man te geven. @LizaM: mijn ouders konden jaren geleden via een project van de kerk een gezin in Polen adopteren. Met een aantal andere mensen die dat hebben gedaan, zijn ze toen, samen met mijn zus, naar Polen gegaan voor het eerste contact. Destijds was er een Franse tolk, nu niet meer, en Frans spreken wij zelf ook niet. Het klikte met het gezin aldaar, en mijn zus heeft aardig Pools kunnen leren, in ieder geval voldoende om contact per brief en email in stand te kunnen houden. Contacten met veel gezinnen zijn in de loop van de tijd verbroken, maar wij hebben nog steeds contact met ons gezin en het loopt nog altijd goed. We kunnen hen nog steeds met spullen en geld ondersteunen, zoals nu met 'medicatie' voor de kleine, maar bijv. ook met simpele dingen als wc-papier, zeep en een potje jam. Dat wat wij ze geven hoeven ze niet meer te kopen, dus kunnen ze van dat geld wat anders noodzakelijks kopen. Zo hebben mijn moeder en ik afgelopen weekend een pakket met spullen twv ong. E20,- meegenomen en een behoorlijk geldbedrag en twee zakken kleding. Dat is voor hun wel heel veel. Met hulp van geld van (vrienden van) ons hebben ze ook hun huisje voor een groot deel kunnen restaureren. Dit alles maakt het contact waardevol én nuttig. Ze nemen daar alle tijd voor de gasten (voor ons dus), waardoor je ook alle tijd hebt om te communiceren. Het duurde een uur voor we erachter waren dat de baby buikkrampjes had en dat ze vroegen of we in Nederland goed spul daartegen hebben. Maar door dat ene uurtje moeilijk communiceren, kunnen wij toch weer een beetje helpen...
LizaM, Mounia en Freewilly, ja vond het ook een leuk idee en vond de zin 'schat we zijn zwanger' heel standaard zodoende. Eigenlijk dacht ik aan een 'welkom thuis papa' hahaha.
Goeiemorgen dames, Ik heb erg slecht geslapen door de krampen in mijn buik, en mijn boobs die onwijs pijn doen (niet klagend bedoeld). Ik vraag me af of die rose/bruinachtige afscheiding (alleen in mijn inlegkruisje en bij het afvegen te zien *oeps*) normaal is? Ow wat erg ik zit over zwangerschap te praten terwijl dit een topic is voor zwanger worden, sorry dames was echt niet mijn bedoeling. Mij niet meer gehoord.... Roosje,
Geef niks roosje het kan dat je afscheiding heb meid ff in de gaten houden zolang het net door blijft zetten en niet al teveel is moet je je niet zo druk maken en die krampjes (je moet er niet dubbel van liggen natuurlijk maar het hoort erbij) ik vind het nog steeds knap dat je je mannetje niks heb gezegt die van mij zou het niet in dank afnemen haha Freewilly idd heel bijzonder zeg esser ook bijna een weekje vrij dus ja en je verhaal gewoon doen hoor doe ik ook
@Roosje83, is niet erg hoor... Zolang het geen vloeien wordt, is het niet zo erg... En volgens mij als je 't zelf niet vertrouwd, kun je altijd de HA of verloskundige bellen.
**inbraak** Danjo ik ben heel hard voor je aan het duimen meis, ik hou je al een tijdje weer in de gaten en ik hoop echt nu voor je dat het raak is! **uitbraak**
effe ego berichtje; home alone op zaterdagavond omdat ik niet fit op de bank zit. Ben super verkouden (heb zo'n heerlijke 'wattenkop') en erg moe. En dat terwijl we over een week op vakantie gaan. Ik hoop dat het snel over is....
Danjo, nog een paar uurtjes en dan kan ik het aan mijn man vertellen. Hij vindt het niet erg dat ik het voor me heb gehouden totdat ie komt, zou die juist leuk vinden en vind ik persoonlijker veel leuker dan door de telefoon. De afscheiding is gestopt en de krampjes voor een paar uurtjes ook, ik hoop dat ik deze nacht wel pijnloos kan slapen. Freewilly, ja precies. Mocht het me niet lekker zitten dan ga ik de gyn zeker bellen. LizaM, beterschap meid. Hoop dat je niet ziekjes blijft want je moet genieten van je vakantie. All, dikk knuff en duimjes draaien verder... Liefs Roosje, Slaap lekker allemaal...
@roosje oow bijna en dan weet je man het grote nieuws! @lizaM ah bah! ik was ook een week geleden super verkouden, het was wel snel weer over, ik hoop het ook voor jou,lekker rustig aan doen meis! @danjo hoe is t met jou? hoe voel je je? ik ben nog steeds superrrr hard aan t duimen! @ de rest een dikke knuffel!
Liza balen dat je grieperig bent meis lekker veel slapen ben je snel weer fit Mounia hier alles goed nergens geen last van we wachten het af nog 10 dagen
Mounia, ja idd niet lang meer hahaha. Danjo, voordat je het weet zijn die 10 dagen zo om en al helemaal omdat je vakantie hebt.
goodmorning! @roosje: hoe ging het blijde nieuws vertellen? @Danjo: hoe is het girl? @rest: nog nieuws? Hier nog steeds op ongi aan het wachten....ik denk aankomend weekend... nieuw record kwa lange cyclus! werkse!
Goedemorgen meiden! FairyTale & Danjo: Geniet van jullie vakantie! Freewilly8: wat een verdrietig verhaal Roosje83: hoop dat je gister een leuke dag had met je mannetje, ben ook wel benieuwd hoe hij heeft gereageerd op het blijde nieuws LizaM: beterschap meid! Hopes: heb je al een testje gewaagd? Je bent best lang overtijd zeg.. Ben zelf 1 dag overtijd, 2 dagen lang migraine gehad , vandaag valt het gelukkig wel mee.