Met danjo gaat het allemaal wel goed druk weekend gehad en zo gaan de daagjes wel lekker snel ik zou vandaag met yippie gaan lunchen maar ze was en beetje ziekjes dus andere keer beter @ hopes inmiddels wer getest of ga je er toch vanuit dat je ei veel later is geweest @ LC spannend meid wanneer ga je testen
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus,3 zwangere in september 0 zwangere in Oktober NOD oktober 11-10-2008: Esser (23 mnd), Hopes 12-10-2008: FreeWilly8 (16 mnd) 15-10-2008: Danjo (40 mnd), Enise (24 mnd), Fairy Tale 21-10-2008: LizaM (23 mnd) NOD November 01-11-08: Yippie IUI of IVF Josien: 2e ICSI Danjo: 2e IUI in wachtweken Esser: 1e ICSI Afspraak MMM 06-10-2008: LizaM uitslag kijkoperatie 23-10-2008: Caruli evaluatiegesprek hopes ik heb je maar even verplaatst meid josien spannend meis je nod totday de lijst is by the way erg klein dus ik vind allemaal rose wel gepast wat jullie
Hallo damessssssssssssss, Na 3 weken vrij geweest te zijn ben ik vandaag weer begonnen met werk.. heb nu dus ook weer tijd om alles bij te houden hihi.. thuis kom ik namelijk niet zo vaak toe aan internet door andere dingen Ik zie dat 15 okt een bijzondere dag gaat worden hihi we hebben dan 3 dames incl. ik die NOD hebben, echt spannend hoor! Danjo, tis juist heel goed dat de lijst kort is, zo krijgen we allemaal hoop dat het na een lange tijd toch mogelijk is om zwanger te worden, met hulp of spontaan
enise helaas hebben zich er veel ook niet gemeld us daarom is ie ook weer iets korter hmm weer aan het werk das minder en laten we hopen dat de 15e de mooiste dag word
Danjo: ben wel eerder overtijd geweest en dan kwam die ongi toch weer (hoop natuurlijk dit x niet), denk dus dat ik minimaal een week afwacht.. Ik hoop dat oktober een hele roze maand wordt!
lieve jullie roosje hoe is het gegaan... en ja danjo jammer he dat niet door ging maar ben echt snotterig niet normaal.. maar goed lijst is kort idd mag nog korter hoor.. liefs van yippie
@love child en Danjo: heb al meerdere testjes gedaan, afgelopen donderdag of vrijdag de laatste allemaal negatief... ben er van overtuigd dat ik late eisprong heb en dit weekend ongesteld wordt..
Danjo, jaa helaas maar opzich niet erg.. heb er wel weer zin in om te werken Wel jammer dat mensen niks meer van zich laten horen.. Hopes, meid hoop dat je helemaal niet meer ongi wordt en lekker zwanger bent..
Oh Danjo ff een vraagje he misschien weet jij het wel.. Heb dus de 13de intake voor IUI en de 15de moet ik dus ongi worden.. denk je dat ze ons nog een maand laten wachten voordat we echt mogen beginnen? Want ze beginnen toch met IUI wanneer je nieuwe menstruatie begint? Moet namelijk ook gaan spuiten, ook moeten ze dit nog uitleggen enzo..
enise juist mooi die afspraak wat ga je gebruiken met je iui? meestal begin je vanaf dag 3 van je nieuwe cyclus dus denk wel dat je meteen gaat starten als je alleen pregnyl gaat spuien is dat pas 2 dagen voor je ei en mischien kunnen hun ook wel meteen zeggen hoe en wat zo moeilijk is het nl niet
Ik zal mijn iui cyclus ff hier beschrijven dag 1 ongesteld dag 3 tm dag 7 clomid dag 10 eerste follikelmeting dag 12 2e follikelmeting dan meestal dag 12 pregnyl zetten en dan dag 14 iui ( ik ga uit van een cyclus van 28 dagen dan )
@Hopes, je weet maar nooit @Danjo, ik heb echt geen idee wat ik ga gebruiken. Dat gaat ze mij denk ik allemaal nog uitleggen. Hoop dat ik gelijk mag starten, zou wel fijn zijn, anders moet ik nog een maand wachten..
als je gewoon met clomid en pregnyl gaat beginnen ben ik er wel bijna zeker van dat je meteen je volgende cyclus gaat starten Nou meiden heb de hele keuken uitgeboend en heb een hele hoop weggegooit ga nu douchen etc en dan met de honden eruit ( heb de hond van mn schoonouders ook hier)
ja heerlijk gevoel weer heb er nu mooi de tijd voor en ben in een weg gooi fase dus moet ik dat ook maar doen anders ga je weer twijvelen hahaha
Meiden, ik heb mezelf even uit het lijstje gehaald. We zitten hier nogal in de onzekerheid. Dus om jullie lijstje overzichtelijk te houden, ben ik zo vrij geweest mezelf even te verwijderen. Liefs, Josien