caruli hij is weer onderweg haha goed bezig hopes zo hier eindelijk onder de douche geweest en de honden ff uitgelaten zo nog even na de winkel om te kijken wat we eten
Ik heb toenet een hete douche genomen om uit mijn luie te komen, naar de winkel gegaan en boodschappen gedaan. Net geluncht en nu weer luieren hahaha. Straks beginnen met koken...
ik ga zo na de winkel roosje weet je al wat je gaat eten? heb alleen nog maar gestofzogen maar ben gisteren al eel goed bezig geweest moet zo eerst ook ff na mn schoonouders rijden ff wat afval bij hun in de container
Gegrilde borrelhapjes, broccoli in kaassaus, sperziebonen en krieltjes gewokt met een salade erbij. Dat is waar ik zin in kreeg in de winkel hahaha en jij?
Enise, duimen maar dan he hahaha nee geintje. Caruli, je bent meer dan welkom meid. He dames weten jullie of je mag sporten als je zwanger bent? Ik wil de onnodige kilo's vermijden, afvallen dat laat ik nu terzijde tot na de bevalling. Maar wil wel op mijn eten en mijn conditie letten...
je mag wel sporten als je maar niet te heftig doet. als je normaal niet sport moet je je rustig houden maar wandelen fietsen enzo kan wel of lekker zwemmen
je moet het zo zien je mag alles doen maar in mindere mate roosje lekker gaan zwemmen das gezond wij eten gewoon hollands spruiten met aard en een bal gehakt
Ow ok. Je avondeten klinkt ook lekker. Ik heb lang geen hutspot gegeten met gerookte worst hmmm jammie.
ja ik ook das mijn lievelingskost daar mag je me ook al is het zomer enzo altijd voor wakker maken met lekkere gehaktballen of worst
ben ook gek van gehaktballen eet ik minimaal wel 1 x in de week winterkos ee ik ook rusig in de zomer hoor