*** INBRAAK *** Danjo, ik wou even laten weten dat mijn duimen draaien hoor! Liefs Lola *** UITBRAAK ***
Hallo dames, Ik ben nieuw op het forum en vroeg mij af of ik mij hier bij mag voegen. Ik ben Tinkerbell en woon samen met mijn vriend. We zitten nu in ronde 13 en ben nu net iets meer dan een jaar bezig met zwanger worden. Toch hebben we niet alle rondes echt fanathiek geklust. Als ik wil kan ik naar de gyn, de ha heeft al gezegd een verwijsbriefje te willen schrijven voor mij. Maar ik twijfel heel erg. Ik heb namelijk een cyclus van 26 t/m 33 dagen.. Maar meestal is hij 27,28 of 29 dagen. Vrij stabiel dus. Ook heb ik een eisprong, ik voel ze en ook met ovulatietesten en temperatuur opmeten zijn ze duidelijk te vinden. Ik weet dus niet of de gyn wel zin heeft voor mij. Wat denken jullie? Zitten hier meer dames die niet bij de gyn lopen?
lola lief meis djw Vind het echt tof dat vele meiden aan me denken en voor me duimen Tinkerbell welkom en natuurlijk mag je hier mee kletsen over de keuze gyn ja die moet jezelf maken maar als ik na ons kijk bij ons is alles perfect en het zwanger worden wil gewoon niet ben in 3,5 jaar wel 2 x zwanger geweest maar helaas is dit beide keren mis gegaan Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent meid
Welkom hier Tinkerbel, en mee kletsen en delen mag hier natuurlijk altijd! Danjo; een weekje Centerparcs, goed zeg! Geniet ze alvast! Roosje; bedankt Caruli; dan woon ik sowieso bij jou in de buurt! Met de auto kost het mij ong. 20 minuten en dan ben ik bij de Efteling! En ik kan makkelijk een paar keer per jaar naar de Efteling, vind dat altijd zo leuk! liefs
ja heerlijk esser ik zat te denken is een forum meeting van hier niet eens leuk we zijn best een hecht clubje
Dat vind ik nou een leuk idee! En spannend.....en bijzonder...... Hebben we allemaal een gezicht en 'echt' persoon achter het schrijven! Zijn er idd nog meer mensen die willen meeten? liefs
Ik ben ook van de partij! Lijkt me inderdaad wel erg leuk maar ook wel spannend om gezichten er bij te kennen. Ook ik woon niet zo gek ver van de efteling. Josien; ik heb je gepbt! Danjo; wat fijn dat je vrijwel nergens last van hebt! En een leuke atavar inderdaad. Tinkerbell; welkom hier, gewoon lekker mee kletsen, met of zonder mmm geen probleem. Je moet het inderdaad zelf bepalen wanneer je daar mee wil starten. Klinkt allemaal goed wat jullie gegeten hebben. Ik laat al een paar dagen mijn vriend koken (ben zelf te druk op het moment). Bedankt voor jullie lieve woorden, ik hoop dat we dit jaar toch nog een keer mogen maar dan om een echo van ons kindje te maken! Verder weet ik even niet meer wat ik allemaal wilde typen.... Dus geef ik jullie allemaal een knuffel!
gezellig lijsje lizam Caruli esser Danjo rest moet het zelf even aangeven en liza met een goeie echo het jaar uiit lijk mij een heel strak plan
Goedemorgen dames, Gisteravond heb ik nog een gesprek gehad met mijn vriend. Ik ga zo de huisarts bellen en toch om de verwijzing vragen. Al is het alleen om te kijken waar het vandaan komt dat ik nog niet zwanger ben. Ik vind het wel doodeng. Hadden jullie dat ook? Nou ik moet snel weer gaan, na mijn werk ben ik er weer. Groetjes
Helaas welkom Tinkerbell.. eerste keer is altijd doodeng, das wel normaal hoor! Ik ben altijd wel zenuwachtig als ik naar de gyn moet, zeker als ze iets bij mij moeten doen hehe Het is altijd fijn om een verklaring ergens voor te hebben, misschien zal dat jullie ook gerustellen. Hey dames, opzich erg leuk een meeting, alleen weet ik niet of ik van de partij zal zijn.. Zal er wel over nadenken
Hi meiden! Tinkerbell21: ben zelf tot nu toe ook nooit bij gyn geweest hoor.. wel bij huisarts. De rest van de meiden hoop dat alles goed met jullie is ! Hier 3 dagen overtijd vandaag...ben benieuwd! Hoop zoooo dat ik zwanger ben!