Love Child; spannend hoor! voel je al iets waarvan je denkt....? Ik duim in ieder geval voor je. Wanneer zou je willen testen?
lc: spannend meid heb je nog niet getest? ik hoop voor je dat het raak is tinkerbel: wel spannend he ik hoop voor je dat de huisarts je doorstuurd en je snel geholpen word door de gyn.
LizaM: Dankje! Ik voel helemaal niks, heel af en toe een steekje. Heb 2 dagen migraine gehad, 1 dag voor en op mijn NOD. Ben wel eerder overtijd geweest (1x) toen werd ik toch ongi, hoop dit x niet . Maar wacht een week (maandag) tot testen.
Caruli: Dankje meid! Na al die teleurstellingen ben ik toch een beetje bang dus het is eigenlijk meer uit angst ook denk ik .
Nou weet je ik zou als ik jou was wel testen al is het voor jezelf ik wacht vaak ook langer maar ik heb dan ook altijd enen perfecte cyclus Tinkerbell spannend meid
Ik heb zo sollicitatie in Zwolle, dus kan niet alles lezen, maar eh @LizaM: fijn dat je dit jaar niet meer naar de gyn hoeft. En daarna natuurlijk liever ook niet meer! Ik heb inmiddels flink bruinverlies, dus ongie zal wel weer komen vrees ik :S
Toch snel ff gelezen. @Tinkerbell: 1e keer vindt iedereen spannend. Hopelijk is er toch niks aan de hand en duurt bij jullie gewoon alleen wat langer... Ik ben ook wel in voor een meeting op zich... Lijkt me wel leuk. Nou, nu ga ik snel in de auto naar Zwolle. Doei doei!
freewilly , yippie en ik wonen wel zon beetje bij elkaar in de buurt Caruli Lizam Esser Danjo Freewilly
hey dames, ik was erg druk dus sorry dat ik zo laat reageer. hoe is het hier met iedereen? een meeting lijkt mij ook leuk! @love child ik duim voor je meid!
Hoi hoi dames, Lekker geslapen allemaal? Ik ben vroeg gaan slapen maar kwam er gebroken uit deze ochtend, en na het ontbijten ging ik gelijk over mijn nek. Ik denk dat de echte kwaaltjes nu op gang komen hahaha. Lc, spannend meis ik duim verder. Danjo, leuk een meeting i'm in. Freewilly, veel suc6 bij de solli. Tinkerbel, welkom heelaas meid. All, dikke knuff Liefs,
thanx danjo, ja gaat goed verder zn gangetje, we krijgen vandaag (uiterlijk morgen) te horen waneer we naar t ziekenhuis moeten.
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus,3 zwangere in september 0 zwangere in Oktober NOD oktober 11-10-2008: Esser (23 mnd), Hopes 12-10-2008: FreeWilly8 (16 mnd), Love Child 15-10-2008: Danjo (40 mnd), Enise (24 mnd), Fairy Tale 16-10-2008: Caruli ( ronde 47) 21-10-2008: LizaM (23 mnd) NOD November 01-11-08: Yippie IUI of IVF Josien: 2e ICSI Danjo: 2e IUI in wachtweken Esser: 1e ICSI Afspraak MMM 23-10-2008: Caruli evaluatiegesprek 05-11-2008 : caruli start lucrin start 4e IFV
Caruli Lizam Esser Danjo Freewilly Mounia Roosje Yippie Ik vind het een heel leuk idee maaar ik werk onregelmatig dus een datum prikken lijkt me niet onverstandig en wat willen jullie weekend of doordeweeks..
meeting Mensen graag voorkeur geven, WAAR , WANNEER , EN WAT TE DOEN ik stel zelf voor dec /januari dan hebben mensen ruim de tijd om niks te plannen en als mensen niet veel hebben kunnen ze wat sparen. Wie gaan ermee Caruli Lizam esser Danjo : zegt dec/jan Utrecht ( midden v h land) lunchen of zo (weekend) Freewilly Mounia : Utrecht ( midden vh land) lunchen Roosje Yippie