dat zou mooi zijn! ik ben het er ook mee eens dat we de meeting het beste midden in t land kunnen houden,utrecht en ergens lunchen vind ik allemaal goed. ik ga zelf 12 december een weekendje weg dus dan kan ik niet.
Zou zeer zeker mooi zijn helaas hebben we hier al meer deals gesloten maar zijn niet uitgekomen grrr Nou ja als de lijst zo blijft 2 a 3 in e mnd zwanger is ook goed toch Ik heb je ook op de lijst gezet
Meiden ik wil ook op de lijst danjo kan je mij erbij zetten ajb. En idd midden van het land lijkt me heel goed Utrecht is dan ook goed te halen. Dus ik stem mee voor Utrecht.
meeting Mensen graag voorkeur geven, WAAR , WANNEER , EN WAT TE DOEN ik stel zelf voor dec /januari dan hebben mensen ruim de tijd om niks te plannen en als mensen niet veel hebben kunnen ze wat sparen. Wie gaan ermee Caruli Lizam esser Danjo : zegt dec/jan Utrecht ( midden v h land) lunchen of zo (weekend) Freewilly Mounia : Utrecht ( midden vh land) lunchen Roosje Yippie Tirtilisko: zegt dec (ivm zwangerschap) Utrecht
meeting Mensen graag voorkeur geven, WAAR , WANNEER , EN WAT TE DOEN ik stel zelf voor dec /januari dan hebben mensen ruim de tijd om niks te plannen en als mensen niet veel hebben kunnen ze wat sparen. Wie gaan ermee Caruli Lizam esser Danjo : zegt dec/jan Utrecht ( midden v h land) lunchen of zo (weekend) Freewilly Mounia : Utrecht ( midden vh land) lunchen Roosje Yippie Tirtilisko: zegt dec (ivm zwangerschap) Utrecht lunchen (weekend)
@Roosje: proberen een beschuitje ofzo op bed te eten, schijnt te helpen tegen misselijkheid. Of eh... rozenbottelthee, en eh... vitamine B (Handig al die kennis, jammer dat ik 't zelf steeds weer in de kast kan zetten omdat er toch geen beebje in mijn buik zit ) Is geen verwijt ofzo hoor, ik krijg er gewoon ff een beetje verdriet van, maar ja, hebben we allemaal wel eens. Zoals je ziet ben ik weer thuis, gesprek ging goed, baan is binnen! Voor de meeting vind ik Utrecht ook OK. Januari is een goede maand, niet zo vet druk. Ik werk op doordeweekse dagen, misschien is een zaterdag handig. Ik wil niet op een zondag. Wat we gaan doen maakt me niet zoveel uit. Lunchen is wel gezellig denk ik ja. En verder... Ik denk er nog eens over na... Wat ik wel leuk vind is dat deze meeting denk ik eerder wat gaat worden dan al die andere voorstellen, omdat we hier met redelijk weinig zijn en iets met elkaar delen...
ff klote voelen erommag hoor freewilly En ik denk dat hier de meeting ook meer kans van slagen heeft Yippie en ik kennen elkaar al scheelt alweer en roosje,mounia en tirtil kennen elkaar ook al alleen wil tirtil liever niet in jan omdat ze dan nog 4 weken moet Maar tirtil heb je veel klachten dan dat het niet in januari kan?
Danjo, ik ben ook in voor Utrecht. Wat we gaan doen en wanneer maakt mij niet uit. Freewilly, ten eerste gefeliciteerd met je nieuwe baan. Natuurlijk mag je er een beetje verdrietig van worden, ook ik heb die tijden mee moeten maken wat niet leuk was dus ik begrijp je volkomen. Ik gun het je meid (iedereen overigens) en ooit mag je die kennis uit de kast halen.
sorry hoor maar in een weekend in december ik help het jullie hopen maar ik vrees dat het hier niet gaat lukken.. prik geen 13 dec dan kan ik niet... overige dat wil ik proberen.... Utrecht geen probleem.. trein rijd overal heen toch.. en wat betreft eten.. als ik zelf maar wat kan bestellen lol.. groejtes yippie
daarom januari erbij omdat ik wist dat vele niet kunnen wegens drukke maand feestdagen etc ikheb dr nie zoveel mee maar kan het me voorstellen
Mag ik vragen waarom je nog niet bij de gyn bent geweest? Eigen keuze of willen ze je niet doorsturen. Of vraag ik teveel?
Nou dames, Daar ben ik weer.. heb nog niet helemaal terug gelezen. Vanmorgen dus de ha gebeld. Ik wist al dat ze mij zou doorverwijzen aangezien ik eerder bij haar ben geweest. Ze heeft toen al gezegd, wanneer jij er behoefte aan hebt dan bel je maar en schrijf ik een verwijsbrief. De brief kan ik morgen of vrijdag ophalen en de afspraak bij de gyn kon ik alvast maken. Nou dacht ik, dan bel ik gelijk het ziekenhuis, want er zal wel een lange wachtlijst zijn. Woensdag 15 oktober kan ik al terecht Dat is wel heeeeeel snel! Weten jullie of je man/vriend mee moet? Volgens mij wel toch? En over de meeting,,.... Ik ben nieuw hier maar januari/december niet meer Mag ik meedoen? Het leuke is, dat ik al wat dames heb gezien die niet ver bij mij uit de buurt wonen. Zo nu ga ik even terug lezen..
Pfff... dames, Sorry, maar kan jullie namen nog niet onthouden Weet alleen nog dat het spannend is voor love child. Ik hoop voor je dat je zwanger bent!
Freewilly gefeli meid met je baan. en dikke knuf voor die rot gevoelens Danjo ik zei dec maar geloof me als het in jan is kom ik ook mee hoor hahahah ik heb wel veel rug klachten maar pech dan wil dit niet missen hihi maar bijv eind jan weet niet of ik dat wel haal snappen jullie me omdat ik begin feb ben uitgerekend. maar jan is ook geen probleem hoor ja idd zou dec wel fijner zijn omdat ik dan nog een tijdje heb te gaan maar jan is ook wel goed te doen anders gaan we met zn allen door naar het zh
Tinkerbell, je rolt er wel in meid. En wat fijn dat je al zo snel mag komen, scheelt je een hoop. Veel suc6 dan maar... Tirti, anders gaan we allemaal aan je verlosbed zitten hahaha. Beterschap met je rug...
Tinkerbell das lekker snel meid super en tuurlijk mag je mee met de meeting gezellig juist Tirtil we wachten even de meeste stemmen af oke dan gaan we als het jan word begin jan ff kijken en we helpen je graag hoor je baby op de wereld zetten ( scheelt heb het al 2 x meegemaakt dus weet wel een beetje hoe te handelen) dont worry ( en euh behalen we ook nog eens de krant)
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus,3 zwangere in september 0 zwangere in Oktober NOD oktober 11-10-2008: Esser (23 mnd), Hopes 12-10-2008: FreeWilly8 (16 mnd), Love Child 15-10-2008: Danjo (40 mnd), Enise (24 mnd), Fairy Tale 16-10-2008: Caruli ( ronde 47) 21-10-2008: LizaM (23 mnd) NOD November 01-11-08: Yippie IUI of IVF Josien: 2e ICSI Danjo: 2e IUI in wachtweken Esser: 1e ICSI Afspraak MMM 23-10-2008: Caruli evaluatiegesprek 05-11-2008 : caruli start lucrin start 4e IFV Tinkerbell wanneer is jou nod
meeting Mensen graag voorkeur geven, WAAR , WANNEER , EN WAT TE DOEN ik stel zelf voor dec /januari dan hebben mensen ruim de tijd om niks te plannen en als mensen niet veel hebben kunnen ze wat sparen. Wie gaan ermee Caruli Lizam esser Danjo : zegt dec/jan Utrecht ( midden v h land) lunchen of zo (weekend) Freewilly : zegt jan Utrecht ( midden vh land) luchen Mounia : Utrecht ( midden vh land) lunchen Tinkerbell: dec/jan Roosje Yippie Tirtilisko: zegt dec (ivm zwangerschap) Utrecht lunchen (weekend) Tinkerbell je staat erbij meid
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus,3 zwangere in september 0 zwangere in Oktober NOD oktober 11-10-2008: Esser (23 mnd), Hopes 12-10-2008: FreeWilly8 (16 mnd), Love Child 15-10-2008: Danjo (40 mnd), Enise (24 mnd), Fairy Tale 16-10-2008: Caruli ( ronde 47) 21-10-2008: LizaM (23 mnd) NOD November 01-11-08: Yippie IUI of IVF Josien: 2e ICSI Danjo: 2e IUI in wachtweken Esser: 1e ICSI Afspraak MMM 23-10-2008: Caruli evaluatiegesprek 05-11-2008 : caruli start lucrin start 4e IFV meeting Mensen graag voorkeur geven, WAAR , WANNEER , EN WAT TE DOEN ik stel zelf voor dec /januari dan hebben mensen ruim de tijd om niks te plannen en als mensen niet veel hebben kunnen ze wat sparen. Wie gaan ermee Caruli Lizam esser Danjo : zegt dec/jan Utrecht ( midden v h land) lunchen of zo (weekend) Freewilly : zegt jan Utrecht ( midden vh land) luchen Mounia : Utrecht ( midden vh land) lunchen Tinkerbell: dec/jan Roosje Yippie Tirtilisko: zegt dec (ivm zwangerschap) Utrecht lunchen (weekend) Tinkerbell je staat erbij meid heb je ook nog een nod? Meiden heb de lijst hier bij gedaan is wat makkelijker
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus,3 zwangere in september 0 zwangere in Oktober NOD oktober 11-10-2008: Esser (23 mnd), Hopes 12-10-2008: FreeWilly8 (16 mnd), Love Child 15-10-2008: Danjo (40 mnd), Enise (24 mnd), Fairy Tale 16-10-2008: Caruli ( ronde 47) 21-10-2008: LizaM (23 mnd) NOD November 01-11-08: Yippie IUI of IVF Josien: 2e ICSI Danjo: 2e IUI in wachtweken Esser: 1e ICSI Afspraak MMM 23-10-2008: Caruli evaluatiegesprek 05-11-2008 : caruli start lucrin start 4e IFV meeting Mensen graag voorkeur geven, WAAR , WANNEER , EN WAT TE DOEN ik stel zelf voor dec /januari dan hebben mensen ruim de tijd om niks te plannen en als mensen niet veel hebben kunnen ze wat sparen. Wie gaan ermee Caruli Lizam: Utrecht, lunchen, dec (na 5 december) of jan esser Danjo : zegt dec/jan Utrecht ( midden v h land) lunchen of zo (weekend) Freewilly : zegt jan Utrecht ( midden vh land) luchen Mounia : Utrecht ( midden vh land) lunchen Tinkerbell: dec/jan Roosje Yippie Tirtilisko: zegt dec (ivm zwangerschap) Utrecht lunchen (weekend)