LC; wat knap dat je zo lang kunt wachten! Ik duim verder.... Tinkerbell; wat fijn dat je zo snel terecht kan! Het is zeker handig als je vriend er ook bij is. En als hij nu precies tussen de 2 en 4 dagen geen zaadlozing heeft gehad, zou hij, als het moet, meteen een potje in kunnen leveren. Vandaag begonnen met acununctuur, ze heeft wel wat aanknopingspunten om te behandelen.
Hier was man lief niet eens als eerste aan de orde eerst gingen ze alles bij mij onderzoeken en zn prutje had ie toch niet in het zh in een potje gespuugt hahahaha
Spannend Lizam je moet er denk ik wat mee hebben. Ik geloof er niet zo in maar als jij het wel doet is het goed
Je moet er inderdaad wel wat mee hebben denk ik, ik heb zoiets van ik wil alles proberen. En bij haar voel ik me prima op mijn gemak, ze had wel wat bijzondere dingen.
Ik wil ook alles proberen maar ik heb zoiets van als mn lichaam er niet klaar voor is kunnen hun mij ok niet helpen ( snap je het ) niet als aanval na jou toe hoor
@tinkerbell wat super zeg zo snel! ik zou zelf persoonlijk je mannetje meenemen, in mijn geval hebben ze ons tegelijkertijd gestest. (uitslag me man had slecht zaad) succes en ik hoop op goeie uitslagen! @lizam succes met de acununctuur! @ de rest een dikke knuff!
Goedemorgen damesssss.. Tinkerbell, je bent niets verplicht, maar het is wel fijn als je man ook mee gaat.. het is tenslotte iets wat je samen wilt of niet? @Mounia, en ben jij nu helemaal klaar met je verhuizing?
He tirti, hier gaat alles goed. Ik zie nu pas dat je een zoontje krijgt, leuk joh. En heb je al een naam gevonden?
roosje je hoeft voor de niet zwangeren niet je banner weg te halen hoor. Ik heb je gistere ook al uitgelegt hoe moelijk het ook is het is en blijft een zf forum als je er niet tegen kan zit je op de verkeerde plek ( meiden begrijp me niet verkeerd) iedereen heeft wel eens een moeilijk moment ook ik Maar Roosje voelt zich heel snel schuldig wat ik dus persoonlijk onzin vind
Nou als jullie zo denken willen jullie dan wel mee na een meeting want je bent zwanger Sorry ik snap jullie best wel maar wees blij dat het eindelijk zo ver is bij jullie
Lieve danjo aan de ene kant heb je wel gelijk. Maar zoals roosje ook al zei zo is het beter voor ons gevoel. Vooral in dit topic omdat dit topic toch ons ''huis'' is
Tirtil je hebt al weken een banner mensen help me toch eens even ..ben ik nou echt de enige die er zo over denkt
ohhhh meen je niet.. sorry wil er absoluut geen discussie van maken, maar ik vind het ook echt nergens voor nodig.. het is juist leuk om te zien die banners, dat geeft ons de hoop dat wij ook ooit een banner zullen krijgen.. jullie zijn ook heel lang bezig geweest en verdienen gewoon een banner.. ik heb er absoluut geen moeite mee om een banner te zien, want jullie zijn niet de enige waarvan we de banners zien.. maar toch moeten jullie het zelf weten, idd ieder zijn eigen ding