Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Maar, als ik straks zwanger ben, dan wil ik wel een banner hoor! Dat mag toch wel? :oops: :oops: :oops:

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik maak er geen discussie van maar je voelt je bezwaart met een banner
    maar wil wel mee met een meeting ( als je snel groeit hoe haal je je buik weg dan)
    Ik hou er maar mee op ik erger me hier vreselijk aan dat je niet eens mag en wil laten zien dat je eindelijk na zoveel jaar zwanger bent .

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Idd danjo je hebt gelijk ik heb al weken die banner. EN ook een tijdtje afstand proberen te nemen van dit topic omdat ik me steeds zo rot voelde. Helemaal niet aangedacht dat als mn banner weg zou zijn en ik het niet ''steeds'' over mijn zwangerschap zou hebben het veel beter zou zijn. En nu ik dat met roosje heb besproken vind ik dat ze echt gelijk heeft en heb ik het ook weg gehaald. Ik had niet verwacht dat het zo zou ''opvallen'' want meid het kan zijn dat jij het niet erg vind maar moet ik heel eerlijk zijn echt heel eerlijk. Toen er zwangeren van ons topic kwamen was ik wel erg blij voor ze maar soms ook zoiets van ja jij hebt lekker praten want jij bent nu zwanger snap je wat ik bedoel

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    je hebt groot gelijk meid doet ik ook hoor

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Het is alleen maar omdat we het niet fijn vinden om metet doie banner steeds in dit topic te blijven typen ja af en toe is goed maar ik ben er haast elke dag. En ik weet niet of jullie dat allemaal wel ECHT wel ''fijn'' vinden. Als ik zou weten dat jullie het echt allemaal van binnen niet erg vinden dat ik hier steeds kom. Terwijl ik hier al weg ''moet'' dan is het voor mij ook geen probleem om mijn banner er weer op te zetten

6. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Tirtilisko, denk dat dat per persoon verschillend is. Heb nooit een naar gevoel gehad wanneer zwangeren hier in deze topic gingen meeschrijven. Dit geldt ook voor het echte leven. Als er zwangeren om mij heen zijn, dan vindt ik het juist leuk voor ze, leuk dat het hun wel gelukt is! Want het is geen leuk gevoel dat het lang duurt met zwanger worden of dat het helemaal niet lukt.. Tis maar net hoe jij er zelf mee omgaat. Ik ben daarom zo blij dat ik daar geen moeite mee heb.. natuurlijk ben ik soms verdrietig, maar dat is puur omdat ik ook wil meemaken hoe het is om zwanger te zijn en hoe het is om moeder te worden.. Want wat je niet weet, kan je ook niet missen.

7. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Danjo mijn buik zal geen probleem zijn ben al een soort olifant hihihi dus zal wel niet opvallen :p

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw

9. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha gekkerd!

Nou, kom op dames, terug met die banners, want die banners geven ons hoop! En jullie zijn hier welkom, want als ik zwanger ben, dan ben ik ook niet van plan om hier weg te gaan haha :p :p :p

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jij bent gek maar wist je alwel

en dan wie zegt dat je hier weg moet tirtil

word een beetje verdrietig van jullie

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ben blij dat er tenminste 1 iemand met me eens is

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ok jullie je zinnen :p maar echt ff serieus ik weet dat het moed geeft. Maar toch als er iemand in een dip zit ofzegt van ga toch weg met die dingen echt ik meen het pb me en dan zoeken we een oplossing ik weg van het topic zal me wel niet lukken maar hahaha let ik tenminste meer op :D

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nogmaals ik snap dat het voor sommige mischien ff snik is ( OOK IK HEB DAT SOMS WEL )
    maar dan blijf ik ff weg van het forum

Ik voel me al haast bezwaart nu om hier mee te kletsen want als het straks bij mij zover is zal ik echt wel een banner plaatsen etc.

14. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Is goed meid als jullie er zo over denken daar ben ik dan weer MET banner :p

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Zo ik zie dat de probleem is opgelost gelukkig, iedereen blij.

Lc, en heb je al getest meid? Of wacht je echt tot maandag?
    Enise, tuurlijk mag jij een banner plaatsen. Iedereen is daar vrij in.

16. Love Child

Love Child Actief lid

21 jul 2008
    152
    0
    0
    Noord Holland
    Hi meiden!

Ik wil alleen ff zeggen dat zwangerschapsbanners die ik hier zie mij ook blij maken en hoop geven.

Tinkerbell: ze zouden eerst het zaad van mn man testen, maar dat heeft ie tot nu toe nog niet ingeleverd :(

Roosje83: Heb nog niet getest, wacht tot a.s. maandag, heb zowiezo een drukke week en van het weekend is het zoontje van mijn man bij ons. Maandag ben ik lekker vrij dat vind ik veel fijner :) .

Danjo: ik zie dat ik op 12 okt. sta moet zijn 5 okt. ;)
    p.s. ben nog aan het duimen voor je en de rest ook hoor.

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb je verplaats Lc

18. Lieve allemaal..

ik lees even terug en menn wat een gebep hier zeg..
    en waarover een banner..

Wil jullie zeggen dat je moet doen wat je wil wat jij goed vind.. anderen mogen er naar vragen waarom!
    Maar voor mij maakt het niet uit.. ik vind het super als ik zie en lees dat er weer wat zwanger zijn.. want als het bij sommigen lukt naar 2 jaar geeft dat toch de burger weer moet..
    Tja en moeilijk is het ook wel eens maar goed dat is het ook als je gewoon buiten loopt en mensen zwanger ziet..
    Of als vrienden je vertellen dat ze in blijde verwachting zijn..

Het is iets waar je mee moet leven wat een plekje moet hebben en krijgen. tja en soms gaat dat beter en soms gaat het slechter..

Dus blijf lekker je zelf en doe wat jij wil... :)

dikke knuffel voor iedereen..

en zie uit naar de dag dat ik jullie ga zien..

en de zwangeren dan onder ons moeten gewoon veel hag gaan strooien wie weet werkt het!

Liefs yippie 8)

19. Love Child

Love Child Actief lid

21 jul 2008
    152
    0
    0
    Noord Holland
    Danjo: Thx meid! :)

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Lc, nou ik hoop voor je dat je maandag posi test.
    Yippie, dikke knuff terug.

Deel Deze Pagina