Danjo, ik weet hoe je je voelt meid! Heel veel sterkte! Wat betekent het groene dan? Is dat ook hier een twijfeltest? De punctie, was vrij pijnlijk. Er zijn 10 eitjes aangeprikt. En maar 4 bruikbaar. Ik heb het hele verhaal gezet bij FunnyMe en haar ivf avontuur. Ik zal dat even kopieren en hieronder zetten! Dinsdag om half 9 moest ik me melden. We waren de enigen in de wachtkamer. Had de nacht ervoor niet geslapen (vraag me af hoe dat komt) Om iets voor half 9 mocht ik naar binnen. Eerst een inwendige echo, en ja hoor mn linkereierstok was gevonden. EN nog beter er zaten een stuk of 5 eitjes. Dus ik heb een infuus gekregen en daar deed hij vast de helft van de morfine in. Hij heeft met morfine bij mn baarmoeder iets verdoofd (onder het motto even wat slijm wegspoelen). Daarna gingen ze alles klaar zetten. De andere helft van de verdoving gekregen en werd helemaal misselijk en duizelig. Daarna ging hij met een soort inwendige echo naar binnen en daarnaast zat dan een naald om de eitjes aan te prikken. Aan die naald een lange slang en dan druppelde de vloeistof zo in een buisje. Ik moest even kuchen van hem en daarna prikte hij meteen een eitje aan. De gyn zei dan wanneer de vloeistof druppelde of gestopt was. Zodra de vloeistof stopte dan prikte hij de volgende aan. De linkerkant was pijnlijk maar goed te doen. Daarna naar de rechterkant. Die was ontzettend pijnlijk. Ik heb een keer of 2 gevraagd of hij kon stoppen want ik trok het niet meer. Na een minuut of 5 was hij ook met die kant klaar en kreeg gw een soort transportbox mee. Op naar het erasmus MC. De verpleegster hielp mij met het aantrekken van mn onderbroek en mn joggingbroek en ik moest op een bed gaan liggen. Toen werd ik gehaald door een andere verpleegster en naar de dagopname gebracht. Hubbie moest de eitjes inleveren en zaad inleveren (ja meneer ga maar naar dt hokje toe) Helaas konden ze van de 10 aangeprikte eitjes er maar 4 gebruiken. Bij de anderen zat teveel bloed zeiden ze. Hubbie zn zaad was wel uitstekend. Ze hadden het die dag nog niet zo goed gezien zei ze. Daarna mocht hij terug naar het andere ziekenhuis bij mij en mochten we om half 12 naarhuis. Ik heb zoveel pijn gehad (ook na de behandeling) ben op de dagopname begonnen met 2 paracetamol. Hielp niet een zetpil erbij. Toen werd t wel wat rustiger in mn buik. Tot het moment dat ik op wilde staan. Ik kon haast niet lopen man. Wist niet dat het zo erg was. Thuis gekomen lekker naar bed gegaan met een warme kruik. Mn moeder kwam eten brengen, dan aten we toch gezond en hoefden we niet te koken. Dus die at een hapje mee en is toen weer naar huis gegaan. EN ik ben toen weer lekker mn bed in gegaan. Ik heb nu nog wel buikpijn maar het is draagbaar. Ik moet komende dagen wel erg rustig doen zodat alles goed geneest en de eitjes (als ze bevrucht zijn) vrijdag goed in kunnen nestelen. Ja ja vrijdag is de terugplaatsing al!
funny me ik ga enorm voor je duimen, het wordt stilaan tijd dat jullie zieltje of zieltjes tot jullie gaan komen. Veel succes meid en rust maar lekker met een warme kruik op je buik
Oh, Danjo, wat erg. Ik heb het bericht gister gemist. Waarom nou? Wou dat ik je kon troosten maar dat helpt nu niet. Ik zou ontroostbaar zijn. Ik wens je heel veel sterkte toe en veel mensen die wel een arm om je heen kunnen slaan en je kunnen troosten. Groetjes Erna
danjo, het wordt morgen een weer een zeer moeilijke dag voor jullie, maar' weet dat we hier aan je denken en een schoudertje aan bieden voor als je het moeilijk hebt.
FunnyMe, ai,dat klinkt als een pijnlijke punctie maar dan komt Vrijdag waar je het allemaal voor doet, de terugplaatsing Ga vreselijk voor je meid. Dat het maar een prachtige innesteling mag worden Laat je nog even weten hoe de terugplaatsing is gegaan en sterkte alvast Groetjes Erna
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 12 mnd bezig * Lies * miesje * Loesie * Morgaantje * Jelske1978 * Daantje82 * Koetje26 13 mnd bezig * Rensie * Lot * Sabrina * Vanilia * Tamara85 * Dechie * Linda * Miss Daantje * Knollie * Elisa * MarielleB * Naima * krokus 14 mnd bezig * Marina99 * Mommy to be * Rach84 * Hster * 7Samantha7 * Denise85 * britt28 * zico * Xanado83 15 mnd bezig * Josien * Tirtilisko * Noesje * Jen * Poema * hopes * lievemama18 * Esser 16 mnd bezig * Tinkerbel80 * Miss butterfly * Veke3107 * Prima * 1ekindje * Mickey06 * Jinky 17 mnd bezig * Sunflower * Lolake * Foreverfriend * Jessica77 * Cira 18 mnd bezig * Jimmy * Marijke * Bebe29 * Sunnycloud * Lola1982 * Eef16 19 mnd bezig * Kareltje * Wies31 * Marisha * nieckey 20 mnd bezig * Sill@ * Marijke * Chelleke * Samen 21 mnd bezig * Marieke21 * droom 22 mnd bezig * Pooltje * lizzy30 * Nataly 23 mnd bezig * Ginny * shannen * Manonie 24 mnd bezig * Naomi33 * Mercedes * kymanni123 74 passagiers 5 zwanger Passagierslijst langer dan 2 jaar bezig 25 mnd bezig * Danjo * Vruchtje24 * Stef1978 * Anouk * Sjolie 26 mnd bezig * Houda 26 mnd bezig 27 mnd bezig * Lydje 28 mnd bezig * Kaatje85 * Stientje 29 mnd bezig * Ernie126 30 mnd bezig * Katootje * Tijgertje 23 * Mandy80 31 mnd bezig * grace20 13 passagiers 0 zwanger Passagierslijst langer dan 3 jaar bezig * Caruli 36 mnd bezig * FunnyMe 36 mnd bezig * Eendje 39 mnd bezig * Ponchy 56 mnd bezig * Kisbaba 19 jaar bezig 5 passagiers 1 zwanger
@Danjo; heel veel sterkte meid.............poeh das niet niks wat je overkomt... @Funnyme; minder dat je zo ontzettend veel pijn hebt gehad, bah! Wel hopen dat de TP goed zal gaan! En natuurlijk, dat er een mooi beebje gaat groeien! Groetjes esser
Voor iedereen, Ik dacht dat ik alles had maar helaas was dat niet zo. Jinky bedankt voor het corrigeren. Ik dacht misschien leuk om te zien wie er nu bij is gekomen door die een groen kleurtje te geven. Dus geen twijfeltest FUNNY ME sorry.
hoi iedereen, eerst en vooral funnyme; ik hoop echt voor je dat alles nu in orde komt ook al moet je er veel pijn voor hebben het zal wel de moeite waard zijn nadien! bij ons is er ook niet veel goed nieuws kom net van de gene en normaal moest ik morgen een eisprong hebben maar er is nog geen enkele dominante foliekel. dus ofwel zulle ze nog rijpen en volgende week eisprong ofwel gewoon geen eisprong dan moet ik terug aan de provera en dan verlies is terug 2 maanden! ik vind het echt kl*te en heb weer geen zin meer in lachen en vriendelijk doen tegen de mensen. hebben jullie dat soms ook dat als er slecht nieuws is dat jullie opeens niemand meer kunnen luchten? groetjes grace
Maiden bedankt voor de felicitaties! Ik hoop ook echt dat het deze keer wel zo mag zijn! En dat ik neit weer een mk krijg! Danio heel erg veel sterkte! Ik weet wat je doormaakt! Funny heel veel succes vandaag hopelijk gaat het helemaal goed!
heee grace Ik begrijp wat je bedoeld. Soms als je weer mindere berichten krijgt zou je het liefst in een hoekje willen kruipen. Veel succes hopelijk komt er nog een dominant eitje. Ik zit nu ook op een eisprong te wachten die maar niet lijkt te komen, ik zit inmiddels op dag 19, moet vanmiddag weer heen voor een fm-meting en ik krijg te horen of we volgende maan doorgaan voor IUI. groetjes sjolie
ik heb men banner even weggedaan omdat ik toch niet weet wanner men eitje juist zal springen! normaal na een dagje ben ik er terug bovenop maar deze keer blijft het echt slepen en vanavond normaal een stapje gaan zetten maar denk als ik dan ook terug iedereen zal uitschelden enzo dat dat ook niet zo goed zal worden dus blijven we beter lekker thuis en vroeg naar men bedje!
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 12 mnd bezig * Lies * miesje * Loesie * Morgaantje * Jelske1978 * Daantje82 * Koetje26 13 mnd bezig * Rensie * Lot * Sabrina * Vanilia * Tamara85 * Dechie * Linda * Miss Daantje * Knollie * Elisa * MarielleB * Naima * krokus 14 mnd bezig * Marina99 * Mommy to be * Rach84 * Hster * 7Samantha7 * Denise85 * britt28 * zico * Xanado83 15 mnd bezig * Josien * Tirtilisko * Noesje * Jen * Poema * hopes * lievemama18 * Esser 16 mnd bezig * Tinkerbel80 * Miss butterfly * Veke3107 * Prima * 1ekindje * Mickey06 * Jinky 17 mnd bezig * Sunflower * Lolake * Foreverfriend * Jessica77 * Cira 18 mnd bezig * Jimmy * Marijke * Bebe29 * Sunnycloud * Lola1982 * Eef16 19 mnd bezig * Kareltje * Wies31 * Marisha * nieckey 20 mnd bezig * Sill@ * Marijke * Chelleke * Samen 21 mnd bezig * Marieke21 * droom 22 mnd bezig * Pooltje * lizzy30 * Nataly 23 mnd bezig * Ginny * shannen * Manonie 24 mnd bezig * Mercedes * kymanni123 74 passagiers 5 zwanger Passagierslijst langer dan 2 jaar bezig 25 mnd bezig * Vruchtje24 * Stef1978 * Anouk * Sjolie * Naomi33 26 mnd bezig * Houda 26 mnd bezig * Danjo 27 mnd bezig * Lydje 28 mnd bezig * Kaatje85 * Stientje 29 mnd bezig * Ernie126 30 mnd bezig * Katootje * Tijgertje 23 * Mandy80 31 mnd bezig * grace20 15 passagiers 0 zwanger Passagierslijst langer dan 3 jaar bezig * Caruli 36 mnd bezig * FunnyMe 36 mnd bezig * Eendje 39 mnd bezig * Ponchy 56 mnd bezig * Kisbaba 19 jaar bezig 5 passagiers 1 zwanger Zo mn zelf weer aangepast en Naomi ook Het dinnetje mandy leuk dat je er ook bent Hoop dat deze maand jou lucky maand wordt
Helaas geen terugplaatsing gehad. Er was maar 1 eitje bevrucht en die heeft zich niet goed gedeeld. Verder is onze pup donderdag zeer onverwachts overleden. Ze was lief aan het spelen, werd ineens heel ziek en 6 uur later was ze dood. Acute longontsteking en daar is ze bij in shock geraakt. Daardoor is al het bloed in haar longen gekomen en daaraan is ze overleden.