Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus, 3 zwangere in september 1 zwangere in oktober Josien NOD oktober 11-10-2008: Esser (23 mnd), Hopes 12-10-2008: FreeWilly8 (16 mnd), Love Child 15-10-2008: Danjo (40 mnd), Enise (24 mnd), Fairy Tale 16-10-2008: Caruli ( ronde 47) 21-10-2008: LizaM (23 mnd) NOD november 01-11-08: Yippie IUI of IVF Danjo: 2e IUI in wachtweken Esser: 1e ICSI Afspraak MMM 23-10-2008: Caruli evaluatiegesprek 05-11-2008 : caruli start lucrin start 4e IFV meeting Mensen graag voorkeur geven, WAAR , WANNEER , EN WAT TE DOEN ik stel zelf voor dec /januari dan hebben mensen ruim de tijd om niks te plannen en als mensen niet veel hebben kunnen ze wat sparen. Wie gaan ermee Caruli Lizam: Utrecht, lunchen, dec (na 5 december) of jan esser Danjo : zegt dec/jan Utrecht ( midden v h land) lunchen of zo (weekend) Freewilly : zegt jan Utrecht ( midden vh land) luchen Mounia : Utrecht ( midden vh land) lunchen Tinkerbell: dec/jan Enise Roosje : dec/jan Lunchen utrecht Yippie Tirtilisko: zegt dec (ivm zwangerschap) Utrecht lunchen (weekend)
Josien, Gefeliciteerd meid! ff, wat een discussie over die banner zeg! Ik moet eerlijk zijn dat het soms inderdaad niet echt fijn is om naar te kijken, maar meestal heb ik er geen problemen mee. Kunnen we juist lekker bij houden hoe ver jullie zijn. Dus wat mij betreft lekker laten staat (en voor roosje; plaatsen meid!). Als ik zwanger wordt zullen jullie het ook weten hoor! Ik heb nog niet alles gelezen maar mijn ogen vallen dicht. trusten.
Als eerste; Josien, Josien! Wah! Helemaal geweldig meis! Hele dikke, dikke proficiat! En de bannerdiscussie; ach meiden........doe wat je goed voelt! En verder...................ik heb vakantie nu! Dus das mooi! En morgen middag natuurlijk onze intake voor icsi. We zijn benieuwd! liefs
Enise heerlijk toch bedje voor je alleen haha Ik ga zo ook want mn ogen branden en vallen dicht Maar ja ken mn zelf ff babbelen etc
Goedemorgen ladies dag 3 dat ik voor dag en dauw wakker ben laaste 2 dagen kon ik na 2 uur weer slapen maar nu dus echt niet meer
goodmorning dames, ik moet nog even bijlezen hoor.... Ben vandaag eindelijk ongesteld geworden... hehe, eindelijk weer door..
nou, ff bijgelezen..... ik ben geschrokken over de ophef over de banners........ Als ik toch ooit zwanger zou mogen raken dan komt die banner er echt wel hoor, ik weet ook al precies welke! Laat het juist een opsteker zijn voor iedereen die lang bezig is! het betekent dat er hoop is toch! maar ik zal er niet teveel woorden aan vuil maken.. alleen nog: lieve schatten die nu zwanger zijn, ik zou het jammer vinden als die mooie banners weg zouden zijn of jullie hier niet meer kwamen... jullie horen er nog steeds bij hoor!
even wat data voor het uitstapje hhihi zaterdagen: 29 nov 6 dec 13 dec jippie niet 20 dec 27 dec 3 jan 10 jan ik denk dat we hier uit moeten kiezen.. voor mij is het makkelijker hoe sneller bekend des te makkelijker ik kan ruilen.. liefs yippie
Nou yippie ik wu 3 datums doen als je het niet erg vind anders word het een zooitje. hier lekker weg geweest met de honden en nu ff chillen ik wil eigenlijk zo nog even de stad in
Hi meiden! Nou ongi heeft helaas doorgezet, mijn nieuwe NOD is 7 november. Hoop toch dat er nog meer zwangere bijkomen deze maand .
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus, 3 zwangere in september 1 zwangere in oktober Josien NOD oktober 11-10-2008: Esser (23 mnd), Hopes 12-10-2008: FreeWilly8 (16 mnd) 15-10-2008: Danjo (40 mnd), Enise (24 mnd), Fairy Tale 16-10-2008: Caruli ( ronde 47) 21-10-2008: LizaM (23 mnd) NOD november 01-11-08: Yippie 07-11-08: Love Child IUI of IVF Danjo: 2e IUI in wachtweken Esser: 1e ICSI Afspraak MMM 23-10-2008: Caruli evaluatiegesprek 05-11-2008 : caruli start lucrin start 4e IFV meeting Meeting in utrecht ergens gezellig met zn alle lunchen. verder maar kijken wat we daarna doen, als iemand nog een leuk tentje weet in utrecht hoor ik het graag. Graag even datums doorgeven die onderaan vermeld zijn,kun je meerdere geef die dan ook op is makkelijker om de knoop door te hakken Wie gaan ermee Caruli Lizam: esser : 10 of 17 januari Danjo : 10 of 17 januari Freewilly : Mounia : Tinkerbell: Enise Roosje : Yippie Tirtilisko: KIES AUB DATUM UIT : 20 DECEMBER- 10 JANUARI- 17 JANUARI
Hopes; he..............eindelijk ongi meid, poeh! Lc; balen meis............... Danjo; lastig dat je zo vroeg wakker bent.... Voor mij gaat de voorkeur uit naar 10 of 17 januari. Beide data vind ik okay! liefs ps; vanmiddag ons intake gesprek voor de icsi
Spannend esser Laat je nog even weten hoe en wat Ik heb je op de lijst gezet en mn zelf ook meteen maar even Ik zou eigenlijk na mn vakantie alle datums willen hebben zodat we dat een definitieve datum kunnen maken
Haaiii ladies, Vandaag ben ik lekker vrij van werk, ga zo ff huis schoonmaken heb een lange tijd niets kunnen doen. Mijn voorkeur gaat ook uit naar 10 of 17 jan. @Esser, spannend meid!
Enise, lekker kunnen slapen ondanks dat je mannetje er niet was? Hopes, balen van je ongie meid. Hij staat er weer... Danjo, weer dr vroege vogel haha. Kun je in de middag dan wel een dutje doen of dat ook niet? LC, wat jammer nou maar op naar nieuwe ronden met nieuwe kansen.. Esser, veel suc6 bij de intake vandaag... All, dikke knuff van tante Roosje haha Ik heb een schoonmaaktik vandaag wat goed uitkomt met dit lekkere weer, heerlijk en straks op de balkon zitten genieten van een bak koffie...