Enise zet je er straks bij en heerlijk zon vrije dag Roosje heb je ff de tik van mij overgenomen haha Ik ben net gezellig bij mn dinnetje geweest samen na de jumbo geweest waar we 4e wachtende waren in de rij dus gratis boodschappen zei 24 eurie en ik 14 eurie das mooi meegenomen verder moet ik zo ook even aan de gang in huis
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus, 3 zwangere in september 1 zwangere in oktober Josien NOD oktober 11-10-2008: Esser (23 mnd), Hopes 12-10-2008: FreeWilly8 (16 mnd) 15-10-2008: Danjo (40 mnd), Enise (24 mnd), Fairy Tale 16-10-2008: Caruli ( ronde 47) 21-10-2008: LizaM (23 mnd) NOD november 01-11-08: Yippie 07-11-08: Love Child IUI of IVF Danjo: 2e IUI in wachtweken Esser: 1e ICSI Afspraak MMM 23-10-2008: Caruli evaluatiegesprek 05-11-2008 : caruli start lucrin start 4e IFV meeting Meeting in utrecht ergens gezellig met zn alle lunchen. verder maar kijken wat we daarna doen, als iemand nog een leuk tentje weet in utrecht hoor ik het graag. Graag even datums doorgeven die onderaan vermeld zijn,kun je meerdere geef die dan ook op is makkelijker om de knoop door te hakken Wie gaan ermee Caruli Lizam: esser : 10 of 17 januari Danjo : 10 of 17 januari Freewilly : Mounia : Tinkerbell: Enise : 10 of 17 Januari Roosje : 10 of 17 Januari Yippie Tirtilisko: KIES AUB DATUM UIT : 20 DECEMBER- 10 JANUARI- 17 JANUARI Enise heb je erbij gezet en Roosje ook
LC; balen meid, ik had op iets anders gehoop. Een knuffel voor je. Hopes; wat fijn dat je eindelijk duidelijkheid hebt. Je hebt er lang op moeten wachten. Danjo; hoe komt het dat je zo vroeg wakker bent? Lig je te piekeren? Enise; alleen slapen ik vind het echt verschrikkelijk, ik slaap echt slechter dan, heb jij goed geslapen?
Danjo, kun je wel zeggen ja haha. Alleen toen de zon weg ging ben ik gestopt want kreeg het koud en geen zin meer hihi. LizaM, geniet ervan!
LizaM geniet dr van meis Nee niet te piekeren weet niet wat het is want in slaap komen is nog nooit zo snel gegaan zet al niet eens mn tv aan. haha roosje je hebt je best gedaan toch
Oh mensen, wat een geteut hier Veel! Over de banners: lekker laten staan. 'k Heb er geen last van, mocht ik zwanger worden: dan plaats ik er ook één. Nu helaas niet, want ik ben gisteren ongie geworden. Ronde 17 gaat in. Ik plaats zo een nieuwe cyclusbanner en laat m'n nieuwe NOD zo ook ff weten, maar moet ik nog even uitrekenen. @Tinkerbel: mannetje mee is wel zo prettig hoor. Bij ons hebben ze eerst alleen mij, en niet mijn man onderzocht. Datumvoorkeur van mij: 10 januari of later in januari. Sorry voor de snelle berichten, maar ik moet weg eigenlijk, alleen er was zoveel getypt dat ik mezelf weer even wilde laten zien...
Zo, de nieuwe banner staat erop. Wil iemand bij ook op de NOD-lijst zetten. Mijn nieuwe NOD is op 15 november, ronde 17. Goed weekend allemaal, tot volgende week. Groetjes!
Zo dames, weer wat gekletst hier Hopelijk hebben we zsm een datum voor onze meeting, echt leuk! Hier ging de intake prima! Heb meteen al de medicatie opgehaald bij de apotheek in het ZH. Een hele plastic tas vol en wel met een waarde van ruim 1000! Netjes opgeruimd en een deel ligt in de koelkast. a.s. maandag nog even bloedprikken (voor FSH waarde) en dan 's avonds beginnen met de pil! liefs
Ja er staat je heel wat te wachten Ik hoop dat je niet zon last heb van alle spuiten etc Maar wel heel spannend
Dames, Ik ben heeeeeel even hier. Wat mij betreft de meeting op 10 of 17 januari. Op de 20 dec vier ik mijn verjaardag Maar dames, ik wens jullie een fijne avond, mijn stiefzoontje gaat nog even op de pc. Groetjess
Lizam 10 of 17 jan Freewilly 10 januari nod 15 nov ronde 17 Tinkerbell 10 of 17 jan meiden ff een update voor de lijst anders komen er zo tig lijsten voorbij
Danjo, wordt zeker spannend. dat voelde we vandaag al wat opkomen toen we uit de intake kwamen.... Oh, ben vandaag ongi geworden, dus ik kan van het NOD gedeelte afgehaald worden. Hoe en wat met nieuwe datum..........tja dat loopt nu allemaal anders dus ik hoef alleen maar vermeld te blijven staan onder het kopje van de behandeling. liefs
kan ik me voorstellen meis de mmm wereld gaat nu echt open spannend allemaal ,Hoop dat je er aan 1 genoeg heb meid
Danjo ik kan het je niet zeggen wanneer ik kan.. rooster is nog niet klaar.. Dus plan maar en ik zie wel, als ik niet kan maakt niet uit.. gr yippie.. (zit in beetje in mineur sorry, mijn oom is overleden 62 jr jong..)
Gecondoleerd meid Je hebt zelf 1 van die datums ook benoemd haha ik kan dr geen 6 plannen want dat word het moeilijk iets vast te zetten
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus, 3 zwangere in september 1 zwangere in oktober Josien NOD oktober 15-10-2008: Danjo (40 mnd), Enise (24 mnd), Fairy Tale 16-10-2008: Caruli ( ronde 47) 21-10-2008: LizaM (23 mnd) NOD november 01-11-08: Yippie 07-11-08: Love Child 15-11-08: Freewilly Hopes Esser wachtend op ICSI( ronde 17) IUI of IVF Danjo: 2e IUI in wachtweken Esser: 1e ICSI Afspraak MMM 23-10-2008: Caruli evaluatiegesprek 05-11-2008 : caruli start lucrin start 4e IFV meeting Meeting in utrecht ergens gezellig met zn alle lunchen. verder maar kijken wat we daarna doen, als iemand nog een leuk tentje weet in utrecht hoor ik het graag. Graag even datums doorgeven die onderaan vermeld zijn,kun je meerdere geef die dan ook op is makkelijker om de knoop door te hakken Wie gaan ermee Caruli Lizam: 10 of 17 januari esser : 10 of 17 januari Danjo : 10 of 17 januari Freewilly : 10 januari Mounia : 10 en 17 januari Tinkerbell: 10 of 17 januari Enise : 10 of 17 Januari Roosje : 10 of 17 Januari Yippie : Tirtilisko: KIES AUB DATUM UIT : 20 DECEMBER- 10 JANUARI- 17 JANUARI Nog van Caruli en tirtil een datum dan kunnen we er 1 vast zetten
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus, 3 zwangere in september 1 zwangere in oktober Josien NOD oktober 15-10-2008: Danjo (40 mnd), Enise (24 mnd), Fairy Tale 16-10-2008: Caruli ( ronde 47) 21-10-2008: LizaM (23 mnd) NOD november 01-11-08: Yippie 07-11-08: Love Child 15-11-08: Freewilly Hopes Esser wachtend op ICSI( ronde 17) IUI of IVF Danjo: 2e IUI in wachtweken Esser: 1e ICSI Afspraak MMM 23-10-2008: Caruli evaluatiegesprek 05-11-2008 : caruli start lucrin start 4e IFV meeting Meeting in utrecht ergens gezellig met zn alle lunchen. verder maar kijken wat we daarna doen, als iemand nog een leuk tentje weet in utrecht hoor ik het graag. Graag even datums doorgeven die onderaan vermeld zijn,kun je meerdere geef die dan ook op is makkelijker om de knoop door te hakken Wie gaan ermee Caruli Lizam: 20 dec of 17 januari esser : 10 of 17 januari Danjo : 10 of 17 januari Freewilly : 10 januari Mounia : 10 en 17 januari Tinkerbell: 10 of 17 januari Enise : 10 of 17 Januari Roosje : 10 of 17 Januari Yippie : Tirtilisko: KIES AUB DATUM UIT : 20 DECEMBER- 10 JANUARI- 17 JANUARI Er is bij mij iets fout gegaan; ik heb geschreven 20 dec of 17 jan. Ik kan 10 jan juist niet! Dus effe aangepast.
Yippie; gecondoleerd, 62 is echt veel te jong. Was het onverwacht? Esser; wat spannend allemaal zeg! Nu gaat het inderdaad echt beginnen in de MMM. Hopelijk kan het ook weer heel snel stoppen. Morgen vertrekken we op vakantie, dus ben ik er drie weken niet. pff we moeten nog een hoop doen vandaag. Ik ben echt super moe maar slapen ho maar. Volgens mij wat zenuwen! Ook al kom ik even niet op dit forum, ik denk zeker aan jullie en duim gewoon verder!
Effe spuien meiden; ik zit ook op een ander forum ondanks dat het niet echt iets met zwanger worden/zwangerschap heeft te maken is daar wel een onderdeel voor. Nu is er eentje onverwacht, terwijl ze aan de pil is, zwanger geraakt. Ze is net vier maanden geleden bevallen van de eerste en heeft afgelopen week te horen gekregen dat haar man een spierziekte heeft. Of te wel, echt heel goed komt het niet uit. Waarom komt dat beebje nu in haar buik terecht? Sorry ben er even verdrietig over.