@Yippie, gecondoleerd! @Esser, veel succes met spuiten hoop dat dit de eerste en laatste keer mag zijn @LizaM, fijne vakantie meid, geniet ervan! Ik ben benieuwd wat mijn gyn. maandag gaat zeggen.. begin best zenuwachtig te worden.. Heb ook momenteel niet echt het idee dat ik zwanger ben. Heb wel last van gevoelig borsten, maar dat heb ik altijd al gehad voor mijn ongi. .dussee nog ff geduld..
Ja lizam als ik je daar antwoord op kon geven wens je iig een hele fijne vakantie en dat je lekker zwanger terug mag komen meid Enise spannend he Ik heb ook steeds idee van ongi worden tem vannochtend nog hoog het hangt van morgen en maandag af maar zo te voelen geen goed nieuws hier
Jaa echt heel spannend.. ik denk dat ik ook helaas geen goed nieuws kan geven.. maar hoop echt voor jou dat het wel raak is! Danjo, vraagje he, hou je littekens over op je buik van het spuiten?
nee joh is zon fijn naaldje van een zwangerschap hou je er meer over ( ik tenminste) maar ook ik kan denkik geen goed nieuws geven hoor
Oohh das mooi, want dacht dat het misschien met zwemmen te zien zou zijn al die kleine gaatjes, wil niet dat het gaat opvallen namelijk hehe
@yippy gecondoleerd meid! @lizam wat lekker dat je vakantie heb! en soms is het idd heel oneerlijk verdeeld,maar meid probeer te onthouden ooit komt jou dag! @esser ooow wat spannend meid!je koelkast ligt zeker helemaal vol @enise succes maandag bij de gyn! en je krijgt idd geen littekens hoor hihi @danjo ik hoop dat je gevoel niet waar is!ik duim voor je meid! @de rest een dikke knuff en succes met alles! mijn mannetje is nu een halve week vrij! dus dat is lekker, krijg ik veel aandacht haha verder geen nieuws, ik ga zo even boodschappen doen.
@Mounia, dank je wel meid! Het is echt heerlijk als je samen met je man vrij bent hihi, krijg je idd heeeeel veel aandacht. Na mijn kijkoperatie had ik verlof opgenomen en was ik dus in totaal 3 weken thuis.. en mijn man had zorgverlof opgenomen en daarna ook wat vrij geregeld, was echt heerlijk hihi.. maar nu weer allebei aan het werk
@enise ow wat lekker zeg dat je toen zolang vrij had! en ook je man! laat de aandacht maar komen! hahaha
dank je wel meiden.. vandaag is hij gecremeerd. en mijn moeder is van daag 60 geworden dus hier een dubbele dag.. lizam. hij had kanker begin van het jaar geconstateerd 4 weken geleden gehoord dat er niets meer aan te doen is en nu.... veilig thuis. hij zou eind nov voor het eerst opa worden. als ik het zo bekijk gaat het 17 januari worden denk ik.. Danjo het maakt niet uit welke datum eruit komt ik moet wachten wat het rooster is en dan ruilen.. maar als nu al bekend is 17 januari kan ik het nog vrij vragen.. groetjes yippie
@Yippie: Gecondoleerd meid! En heel veel sterkte de aankomende tijd. @de rest: is er iemand? Het is rustig hier. Sorry dat ik nog niet op iedereen reageer, ben echt slecht met namen. En heb dit weekend ook niet veel tijd, aangezien mijn stiefzoontje vaak op de pc zit.
geef niks tinkerbell Hier zijn het momenten van drukte en momenten van stilte Hier is mn visiste net en manneje is naar de stad Dus lig nu heerlijk op de bank
Hoi meiden, Ben weer terug van vakantie. We waren in Duitsland in een pension waar ze ook dieren hebben. We komen daar al jaren, maar dit jaar hebben we voor het eerst de geboorte van een kalfje (van dichtbij!) meegemaakt! Mooi joh! @Yippie, gecondoleerd! 62 is idd veel te jong, mijn schoonvader was ook 62. @Danjo, ik heb mijn NOD iets naar voren geschoven vanwege een snelle eisprong. Maar ik heb al iets roze veegjes bij het plassen, dus zal wel weer niks worden. Ik ben bang dat de pendel niet uitkomt. @Roosje & Tirtil, ik vind jullie banners geweldig! Lekker zo houden!
Lizam; fijne vakantie meid! Fairytale; goed uitgerust van de vakantie terug? Yippie; gecondoleerd meid met dit verlies........veel kracht en sterkte toegewenst de komende periode. Danjo; merk je al wat dan, waardoor je het gevoel hebt dat je ongi gaat worden? Hier lam en slapjes van de ongi..............bleh...... Morgen bloedprikken ZH en 's avonds beginnen met de pilstrip Thanks meiden voor de lieve woorden! liefs
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus, 3 zwangere in september 1 zwangere in oktober Josien NOD oktober 15-10-2008: Danjo (40 mnd), Enise (24 mnd), Fairy Tale 16-10-2008: Caruli ( ronde 47) 21-10-2008: LizaM (23 mnd) NOD november 01-11-08: Yippie 07-11-08: Love Child 15-11-08: Freewilly Hopes Esser wachtend op ICSI( 29 mnd) IUI of IVF Danjo: 2e IUI in wachtweken Esser: 1e ICSI Afspraak MMM 23-10-2008: Caruli evaluatiegesprek 05-11-2008 : caruli start lucrin start 4e IFV meeting Meeting in utrecht ergens gezellig met zn alle lunchen. verder maar kijken wat we daarna doen, als iemand nog een leuk tentje weet in utrecht hoor ik het graag. Graag even datums doorgeven die onderaan vermeld zijn,kun je meerdere geef die dan ook op is makkelijker om de knoop door te hakken Wie gaan ermee Caruli Lizam: 20 dec of 17 januari esser : 10 of 17 januari Danjo : 10 of 17 januari Freewilly : 10 januari Mounia : 10 en 17 januari Tinkerbell: 10 of 17 januari Enise : 10 of 17 Januari Roosje : 10 of 17 Januari Yippie : Tirtilisko: KIES AUB DATUM UIT : 20 DECEMBER- 10 JANUARI- 17 JANUARI
Fairy was niet de afspraak he maar heerlijk dat je het na je in heb gehad Nu gaan wij morgen welossen elkaar af Esser heb wel dat ik veel moet plassen en krampen zei vannacht nog tegen mannetje moet ongi worden maar vanochtend was temp 37,1 dus hoog maar goed vaak 3 dagen van te voren daalt ie maar kan ook wel eens 2 (zal nu wel het geval zijn) Dus ik temp morgen nog en dan zien wehet wel ik neem hem niet mee op vakantie iig. Voor de rest moet ik nog veel poetsen in huis heb deze week 2 honden in huis dus het moet ff goed gedaan worden voor we weg gaan Vanavond breng ik de honden na mn schoonouders
wat een rust zeg Hier boven zo goed als alles klaar nog wat was maar dat is straks ook allemaal weg Vanavond als ik de honden heb weggebracht doe ik beneden even alles
zo het is echt rustig hier! @danjo succes met de schoonmaak! @esser spannend meid, t gaat nu echt beginnen! @fairy tale dat is zeker bijzonder dat je zo'n geboorte heb mogen meemake! @de res een dikke knuff! groetjes mounia
Hey dames, Ik wou even zeggen dat ik heeeeeel blij ben. Op dag 10 al een bijna positieve ovutest! Hoop dus weer op een 26 dagen cyclus! Helemaal Super Hoe gaat het met jullie? Ben waarschijnlijk de hele week weinig online. Mijn stiefzoontje is wat langer hier vanwege de vakantie. Ik hoop dat er straks meer zwangeren zijn als ik terug kom. Iedereen moet gewoon heel snel zwanger worden hier. De meeting wordt dan gewoon een meeting met allemaal zwangeren!
lijk me een heel strak plan tinkerbell hier vreetkicken en buikkrampjes dus ze zullen wel weer komen.