Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Heb net de honden na mn schoonouders gebracht die komen als het goed is nu over een half uur ook thuis van hun vakantie.
    Morgen ochtend nog ff beneden wat doen mn clomid ophalen wat boodschapjes doen en rond 12 uur rijden we weg

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    3e berichtje vn mij ahter ekaar wat een rust hier zeg gelukkig ga ik op vakantie haha
    meiden mn temp was nog steeds hoog dus we wachten maar af
    net te veel kletsen hier haha en hou de lijst beetje bij

groetels

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    hey danjo lieverd veel plezier. kan je ons wel op de hoogte houden? of je ongi bent geworden of niet ik hoop natuurlijk van niet spannenddd :D dat je temp nog hoog is ik duim volop voor je. Ow ja voor op de lijst ik kan ook 10 of 17 jan

4. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ow danjo wat goed dat je temp nog hoog is! :D

5. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik zie net dat ik de 10e ook niet kan. Liever 17 januari dan, wat mij betreft...

@Esser, wel een stap hoor, met al die medicatie enzo. Ik hoop dat 't maar één keer nodig is voor je.

6. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    @Tinkerbell, dat zou wel wat zijn, als we daar met allemaal zwangeren zitten met de 'langer-dan-een-jaar-bezig-meeting'.

Ik werd van 't weekend weer eens met m'n neus op de feiten gedrukt: ze krijgen bij iemand die ik ken (weinig info wegens vroeg stadium en dus nog geheum) een tweede baby. Zij gewoon al de tweede, zo kort na de eerste, ....
    en ik dan?, wij dan?

,,Dat was zeker wel weer even slikken,'' zei mijn moeder toen... (wel lief, hoor...) Ik kon wel janken, nadat ik nét de teleurstelling van m'n ongi weer had moeten verwerken :S.

7. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo damessssssssss,

Ohhh ladies, vandaag ben ik bij de gyn geweest en we mogen gelijk beginnen met IUI! Ben vet zenuwachtig niet normaal haha!

Morgenochtend krijg ik uitleg over hoe ik moet spuiten enzo en dan denk ik dat ik de medicijnen mag ophalen, maar dat krijg ik allemaal te horen.

Enne, vandaag heb ik mijn leidinggevende gesproken over dat we een kinderwens hebben en het niet spontaan lukt en daardoor in behandleling zijn. Voordat ik hem dit allemaal ging vertellen begon ik gelijk te janken haha, ohh wat was dat erg zeg, schaam me echt kapot nu.. kon er echt niks aan doen, vond het zo moeilijk om dat zo te zeggen tegen hem :( :( :( :(

Maar goed, boeie wat hij denkt toch? ;)

Nou ben benieuwd hoe het morgen zal gaan.

Ziet er verder erg rustig uit hier..

8. hallo allemaal

hier aan het geneiten van een heerlijke week vrij.. wel fijn na afgelopen week..
    vannavond gaan we naar marco borstato toe..

dus toe morgen.. en met danjo sms k dus dat komt goed.. mocht daar wat aan het handje zijn..

liefs en een knuff voor jullie!

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Enise, ik geloof dat als ik dat aan mijn leidinggevende zou moeten vertellen, ik het ook niet droog zou houden. Op het moment baal ik toch al zo vreselijk, ronde 18 is ook mislukt, terwijl we ons sufgeklust hebben, en als ik dan denk dat mijn schoonzusje net met zwangerschapsverlof is en mijn vriendin voor de 12-weken echo gaat en zij allebei de eerste ronde zwanger waren... Maar goed, ik neem aan dat iedereen wel kan begrijpen als je daar een traantje om laat, toch? Reageerde hij wel een beetje normaal?

@Yippie, als je vanavond een hoogzwangere in het wit ziet, da's mijn schoonzusje. ;) Heel veel plezier!

10. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Meiden, vanmorgen heeft onze Scrappy het opgegeven... het heldere rode bloedverlies is begonnen. Ik ben er dus een beetje minder dan normaal. Even alles een plekje geven. :cry:

Wil iemand me van de lijst afhalen?

Liefs,
    Josien

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @josien meid ik heb er echt geen woorden voor :( ............ :cry: :cry: :cry:

12. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Josien, wat erg voor je meid! Kan me voorstellen dat je dat even moet verwerken!

Bij mij is mijn ongi ook doorgebroken nu. Mijn NOD wordt nu 9 november. Ronde 19, 18e maand bezig...

13. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @enise succes met de IUI! je emoties komen soms op de raarste moment naar boven, dikke knuffel schat!

@yippie lekker genieten meid van je vakantie!

@josien woorden schieten me tekort :( wat vreselijk voor je! succes met alles,en neem de tijd,knuffel!

ik ga zo even met me mannetje winkelen, iedereen nog een fijne dag!

liefs mounia

14. Love Child

Love Child Actief lid

21 jul 2008
    152
    0
    0
    Noord Holland
    Hi,

Josien: sterkte meisje… :cry:

Enise: veel succes met IUI!

15. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @Enise meid veel succes met je IUI komt helemaal goed knuff

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi meiden,

Hier ben ik weer, ben een paar dagen bij mam op bezoek geweest. En wat lees ik hier allemaal...

Danjo, geniet lekker van je vakantie en we hopen op goed nieuws van Yippie te horen over je...
    Enise, veel succes met de IUI. Laat het op je afkomen dan komt alles goed.
    Mounia, winkel ze meid.
    Fairy Tale, balen meid. Maar op naar nieuwe ronde met nieuwe kansen.
    Josien, hier een dikke knuff meid. Ik heb er geen woorden voor, neem alle tijd die je nodig hebt en veel sterkte!
    Yippie, geniet lekker van je vakantie en nog gecondoleerd!

Liefs,

17. Josien...

ik ben er stil van.. heel veel sterkte..

liefss yippie

18. Passagierslijst langer dan een jaar bezig
    img229.imageshack.us/img229/248/12685860op7.png5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei :cry:, 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus, 3 zwangere in september

NOD oktober
    15-10-2008: Danjo (40 mnd), Enise (24 mnd), Fairy Tale
    16-10-2008: Caruli ( ronde 47)
    21-10-2008: LizaM (23 mnd)

NOD november
    01-11-08: Yippie
    07-11-08: Love Child
    15-11-08: Freewilly
    Hopes
    Esser wachtend op ICSI( 29 mnd)

IUI of IVF

Danjo: 2e IUI in wachtweken
    Esser: 1e ICSI

Afspraak MMM
    23-10-2008: Caruli evaluatiegesprek
    05-11-2008 : caruli start lucrin start 4e IFV

meeting

Meeting in utrecht ergens gezellig met zn alle lunchen. verder maar kijken wat we daarna doen, als iemand nog een leuk tentje weet in utrecht hoor ik het graag.
    Graag even datums doorgeven die onderaan vermeld zijn,kun je meerdere geef die dan ook op is makkelijker om de knoop door te hakken

Wie gaan ermee

Caruli
    Lizam: 20 dec of 17 januari
    esser : 10 of 17 januari
    Danjo : 10 of 17 januari
    Freewilly : 17 januari
    Mounia : 10 en 17 januari
    Tinkerbell: 10 of 17 januari
    Enise : 10 of 17 Januari
    Roosje : 10 of 17 Januari
    Yippie : 17 januari ga ik vrij vragen
    Tirtilisko:

KIES AUB DATUM UIT : 20 DECEMBER- 10 JANUARI- 17 JANUARI [/quote]

19. hmm ik doe iets fout met de foto.. wat weet ik niet..

maar josien je ben er af.. daar ging het me even om..

als nog een keer sterkte..

liefs yippie

20. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Dames, heel erg bedankt allemaal voor jullie reacties!

@Josien, ik ben er ook helemaal stil van, zoiets verwacht je natuurlijk niet! Wil jullie heel veel sterkte wensen, hoop dat jullie dit een plekje kunnen geven.. dikke knuffel!

@Fairy Tale, jaa hij reageerde zeker normaal.. gelukkig wel ja :) En kan me voorstellen dat jij daar ook moeite mee had, het is echt niet makkelijk wat wij allemaal moeten meemaken.

Vandaag zijn we weer in het ZH geweest.. Heb extra uitleg gekregen en een receptje om de medicijnen op te halen.. Als ik morgen ongesteld wordt, dan krijg ik vrijdag mijn eerste echo om te kijken of er cystes zijn en mag ik diezelfde dag beginnen met prikken als alles er goed uit ziet..

Deel Deze Pagina