Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Passagierslijst langer dan een jaar bezig

5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei :cry:, 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus, 3 zwangere in september

0 zwangeren in oktober

NOD oktober
    15-10-2008: Danjo (40 mnd), Enise (24 mnd), Fairy Tale
    16-10-2008: Caruli (ronde 47)
    21-10-2008: LizaM (23 mnd)

NOD november
    01-11-08: Yippie
    07-11-08: Love Child
    15-11-08: Freewilly
    Hopes
    Esser wachtend op ICSI (29 mnd)

IUI of IVF

Danjo: 2e IUI in wachtweken
    Esser: 1e ICSI

Afspraak MMM
    22-10-2008: Josien controle 2e MK
    23-10-2008: Caruli evaluatiegesprek
    05-11-2008: Caruli start lucrin start 4e IFV

Meeting

Meeting in Utrecht ergens gezellig met z'n alle lunchen. verder maar kijken wat we daarna doen, als iemand nog een leuk tentje weet in Utrecht hoor ik het graag. Graag even datums doorgeven die onderaan vermeld zijn. Kun je meerdere geef die dan ook op is makkelijker om de knoop door te hakken.

Wie gaan ermee?

Caruli
    Lizam: 20 dec of 17 januari
    Esser : 10 of 17 januari
    Danjo : 10 of 17 januari
    Freewilly : 17 januari
    Mounia : 10 en 17 januari
    Tinkerbell: 10 of 17 januari
    Enise : 10 of 17 Januari
    Roosje : 10 of 17 Januari
    Yippie : 17 januari ga ik vrij vragen
    Tirtilisko: 10-17 jan

KIES AUB DATUM UIT : 20 DECEMBER- 10 JANUARI- 17 JANUARI

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Meiden sorry de lijst is niet gelukt ik weet niet hoe dat moet met de fot. Had al een paar keer gevraagd of iemand bij mij wilde zetten van 10 of 17 maar is ws voorbijgegaan.

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik heb hem aangepast Tirtilisko. Ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan.

4. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Lieve Josien,

het is jullie zo gegunt, want ontzettend naar voor jullie. Ik wens jullie alles kracht die nodig is om dit een plekje te geven en samen toch weer verder te kunnen...

De rest van de berichten bij namen ben ik even vergeten, maar jammer dat er toch even wat verdrietige berichtjes tussen staan, maar dat hoort ook thuis in een topic als deze. Zelf ben ik ook even niet al te vrolijk over alles... Ik ga invallen voor een collega die met zwangerschapsverlof vraagt en ging vandaag kennis maken met de nieuwe kinderen. ,,Krijgt u ook een baby?'' Vroeg er één... ,,Hebt u kinderen?'' Vroeg een ander. Natuurlijk heb ik met een lach geantwoord, maar je gedachten doen wat anders hè...

5. Niet meer actief

@Josien: Meid heeel veel sterkte.
    Het is zo erg en oneerlijk als zo'n geluk je ineens ontnomen wordt.

Free Willy: ja erg is dat he, als anderen het vragen. Mijn stiefzoontje zegt ook steeds, ben je zwanger? ik denk steeds dat je zwanger bent.
    Echt heeeeeeel erg. Maar zooo goed bedoeld.
    Maar als je eenmaal lang bezig bent worden die opmerkingen vaak minder leuk.

En dames,
    Ik ben nu 2 dagen na een posi ovutest.
    Ook heb ik al 2 dagen steekjes en krampjes.
    Vanmorgen was mijn temp nog laag.
    Maar wat ik zo vreemd vind, ik heb altijd die steekjes bij mijn eierstokken als ik mijn ei heb.
    Kan ook altijd duidelijk aangeven of hij links of rechts springt.
    Maar nu is het aan beide kanten..
    Steeds een soort van om en om!
    Ik weet nou niet of hij al gesprongen is en welke kant haha.

Morgen is de eerste afspraak bij de gyn.
    Ik wordt nu toch wel zenuwachtig hoor!

Hoe is het verder met jullie?

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hoi meiden
    hier even snel een berichtje van mij
    het gaat op dit moment helemaal niet goed hier en ben ik even klaar met alles
    ik kom af en toe nog even kijken en hou jullie op de hoogte
    maar even moet ik rust
    ik hoop dat ik ooit nog een zwangerschap mee mag maken
    maar dat zit er voorlopig niet meer in :cry:

ik hoop voor jullie dat jullie snel zwanger raken. en ik kom nog eens langs echt!

heel veel toi toi toi meiden

7. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    hey Caruli, had net ook in je eigen topic gereageerd.. neem lekker de tijd voor jezelf en rust lekker uit. Dat heb je echt verdiend! Je moet ook aan jezelf denken.. geniet een tijdje van je familie en wanneer je er weer klaar voor bent kan je er altijd nog mee verder gaan.. hoop echt dat je nog een mooie zwangerschap mag meemaken, dat heb je echt verdiend!

8. Niet meer actief

Caruli: ook jij heel veel sterkte de aankomende tijd.
    Ik hoop dat je de rust kan vinden die je verdient, en dat je alsnog lekker zwanger mag worden.

9. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben trouwens erg benieuwd hoe het met Danjo gaat! Hoop dat zij ons morgen goed nieuws kan geven :)

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    even inbreken hoor
    Ik duim heeeeeeeel hard voor dr

11. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Danjo; neem goed nieuws met je mee terug he meid! ;)

Caruli; denk aan jezelf meis! Veel sterkte en rust voor jou en je mannetje!

Enise; bijna start met de iui meid! Spannend!

Freewilly; hoe is het verder met je?

Hier nog aan het genieten van mijn vakantie ;)
    Vanavond 2e pil van de strip innemen en heb a.s. donderdag een eerste gesprek met de acupuncturist, ben benieuwd hoe 't zal zijn! liefs

12. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Esser, geniet er maar nog lekker van! Jaa echt spannend, alleen die ongi wil nog niet doorbreken haha.. als het nou eens komt voor half 5, dan kan ik voor vrijdag een echo laten inplannen.

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @Josien bedankt meid. En een dikke knuff

@Caruli idd meid zoals enise zegt je hebt het echt verdiend ik hoop dat er een mooie tijd komt dat je weer een zwangerschap zal mee maken. Neem nu de tijd voor je zelf. Een dikke knuff

Voor danjo idd meid ik zit ook al steeds aan je te denken hahaha :D van en hoe is het, en zal het :D

14. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    @Caruli, neem de tijd die je nodig hebt, ik kan me voorstellen dat je even alles wilt laten liggen, ik had de moed misschien allang opgegeven...

@Tinkerbel: vast heel veel succes bij de gyn, ik hoop van harte dat 't je meevalt.

@Enise, voor jou is 't ook even spannend hè. 't Lijkt me lastig om, als je eenmaal stappen in de mmm wilt ondernemen, je ook nog moet wachten op je ongie ofzo...

@Esser, ik heb gewoon ff een dipje. Normaal heb ik de moed rond deze tijd van de cyclus wel weer bij elkaar geraapt, maar 't wil even niet zo lukken allemaal... Het wordt ook weer herfst en daar kan ik niet zo geweldig goed tegen. Ik had zo gehoopt deze herfst en winter zwanger door te mogen komen, maar 't lijkt er nog niet op.

Zo te zien kunnen de meesten op 17e januari voor de meeting. 't Duurt nog wel even, maar het lijkt me heel leuk.

15. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @FreeWilly, jaa erg spannend. Alleen vindt ik dat spuiten heel erg :( Weet niet of dat gaat lukken.. Maar idd, het hele MMM bestaat meerendeels uit wachten wachten en nog eens wachten.. Dus nog een keer op een ongi wachten moet wel lukken hehe :)

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Yippie, en nog wat gehoord van Danjo?
    Enise, het stelt niks voor meid gwn dartenmet die naald (zo vertelde die verpleegster het) haha. Je voelt er niks van...
    All, dikke knuff meiden.

17. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Enise, ik kan me voorstellen dat het eng is, maar het is voor een goed doel. Mijn zusje heeft diabetes en spuit 4x per dag insuline. Dat is weliswaar een iets andere spuit, maar toch... Gedachten op nul. (Ik weet da's heeeeel makkelijk praten als ik het zelf niet hoef ;))

@Freewilly, jij bent toch ook al sinds juni vorig jaar bezig? Als ik me niet vergis zijn we zo'n beetje tegelijk begonnen. Ik heb idd af en toe ook zo het gevoel dat het nooit gaat lukken... Ik zeg altijd heel stoer tegen iedereen: onze tijd komt echt wel. En daar probeer ik me idd maar aan vast te houden.

@Caruli, ik snap dat je er even helemaal niet meer tegen kan. Ik hoop dat je goede afleiding kan vinden en dat je het een plekje kan geven.

18. hoi allemaal..

Danjo smste me vanmorgen:

nog geen ongie..

hier reageerde ik ook met lekker blijven zitten..

haar reactie..

ja zit zo prima hahah en we zien wel goed gevoel iig.. dus we zullen gewoon moeten afwachten..

liefs van yippie

19. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Heyyy yippie dat is iedergeval al super nieuws :D :D nu nog hopen dat het ook wegblijft mijn gevoel zegt dat ze zwanger is. Zo stom van me zelf dat ik haar num ben vergeten te vragen. Zit al de hele dag te denken van en? :D

20. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Roosje, hahaha darten? Sorry, moest echt lachen toen ik dat las.. Nou zal wel moeten darten met die naald :) :)

@Fairy Tale, idd gedachten op 0 zetten en hoppa naald erin :D

Deel Deze Pagina