zwangere meiden hierbij een nieuw topic geopend http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 07#3467807 zwanger zijn en dan clubs vervolg op dit topic
Nee hoef helemaal niet terug te komen.. denk dat ik anders maandag even ga bellen om een tel. consult aan te vragen met mijn gyn. ben wel benieuwd hoe zij erover denkt. Voor vandaag wil ik het even laten rusten..
@Enise, da's een domper. Het is idd wel heel vreemd dat je nu al zo'n groot eitje hebt. Het klinkt idd alsof ie vorige keer niet gesprongen is dan.
@Danjo, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Geniet ervan! @Roosje, wat fijn dat je een hartje hebt zien kloppen! @Enise, wat jammer dat de iui nu nog niet kan beginnen. 't Zou natuurlijk wel mooi zijn als 't nu nog lukt vóór de iui, gewoon zelf, maar ja... Wel vreemd hoor, zo'n groot eitje... Ik ben bezig met een cursus Pools (wil iets meer woorden kennen dan nu als ik de volgende reis naar Polen ga maken, al zal dat wel even duren), maar pffff, wat een taal...
Roosje; fijn dat het hartje klopte, super! Enise; tjee.....wat balen meid................ Maar nu al zo'n eitje? Das toch gek? Of heeft het ZH er nog uitleg over gegeven? Freewilly; pools! Meid, waar begin je toch aan? Hihihihi Zal idd een moeilijke taal zijn! Ik heb in de usa een poolse vriendin gehad en als zij aan de telefoon zat met familie............poeh! Wat een taal. Liefs
Hey dames, Ja ik vind het ook heel erg vreemd.. maar de echocopiste kon niet zo veel zeggen dan dat het van de vorige cyclus is. En dat we de volgende maand moeten terugkomen voor een nieuwe echo om te kijken of dan wel alles netjes is. Maar ik ben dus van plan om maandag even te bellen, dan ga ik een tel. cosult aanvragen. Want ben benieuwd hoe mijn gyn. hierover denkt.
Enise, hou de moed/hoop er in meid. Ik duim voor je... Freewilly en Esser, thnx dames. Hopelijk mogen jullie en de rest het ook gauw ervaren, ik wens jullie allemaal veel suc6...
Meiden de meeting zal op 17 Jan worden gehouden in utrecht Nu alleen nog de tijd 11 uur , 12 uur , 1 uur en we moeten een plek af spreken mschien weet iemand wat op hoog caterijnen
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus, 3 zwangere in september 1 zwangeren in oktober Danjo NOD oktober 15-10-2008: Enise (24 mnd), Fairy Tale 16-10-2008: Caruli (ronde 47) 21-10-2008: LizaM (23 mnd) NOD november 01-11-08: Yippie 07-11-08: Love Child 15-11-08: Freewilly Hopes Esser wachtend op ICSI (29 mnd) IUI of IVF Esser: 1e ICSI Afspraak MMM 22-10-2008: Josien controle 2e MK 23-10-2008: Caruli evaluatiegesprek 05-11-2008: Caruli start lucrin start 4e IFV Meeting Meeting in Utrecht ergens gezellig met z'n alle lunchen. verder maar kijken wat we daarna doen, als iemand nog een leuk tentje weet in Utrecht hoor ik het graag. Graag even datums doorgeven die onderaan vermeld zijn. Kun je meerdere geef die dan ook op is makkelijker om de knoop door te hakken. Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia Freewilly , Tinkerbell , Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko de datum staat vast op de 17e van Januari, nu alleen nog een tijd en plaats
tis lunchen dus lijkt me handig om rond 11 uur aan te komen daar zo.. en gewoon het meeting point van de ns handig hoor! groetjes Yippie.. Gaat goed zo! straks is iedereen echt zwanger! nou ik w8 rustig af.. liefs yippie
Hallo dames, Hier ben ik ook weer. Er was iemand waarvan de IUI niet door kon gaan omdat het eitje te groot was.. (weet de naam niet meer) Echt balen! Dikke knuffel van mij! Maar grote eitjes kunnen op de normale manier wel bevrucht worden toch? *de wonderen zijn de wereld echt nog niet uit hoor* Hier lekker gewerkt vandaag. Wel heb ik vandaag 2 enorme felle steken/krampjes gehad. Net zoiets als je lang gaat hardlopen en dan die steken in je zij krijgt. Zoiets maar dan veeeeel heftiger! Was heeeel erg vreemd. En ik weet niet wat het is of zou kunnen zijn. Mijn ei is het niet, mijn temp is al een aantal dagen hoog en heb de eisprong echt duidelijk gevoeld. Weten jullie misschien wat het zou kunnen zijn?
Bij mij worden alle termijn echos/ fm door de gyn gedaan.....? Zoals ik zei, zit er bij mij ook al een follikel van 14 mm op dag 4, dat kon zei hij.....
We gingen lunchen toch? Maar misschien is 't gezellig te beginnen met een kop koffie? (11:00 uur) En daarna lunchen. Hoog catharijne is wel een goed idee. De mensen die met de trein komen kunnen daar zo heen lopen, en de mensen die met de auto komen kunnen op P&R parkeren en er dan ook zo heenlopen. Ik wil trouwens wel rijdens, als er wat meiden uit deze regio komen, kunnen we carpoolen: is goedkoper.
That's me Ik hoop dat die alsnog bevrucht kan worden.. ah ja, we wachten gewoon nog een maandje, zijn het toch gewend @LadyZorra, das wel fijn eigenlijk als alles door je eigen gyn. wordt gedaan. Helaas wordt het bij ons door echocopistes gedaan. Opzich niet erg, maar dan kan je helaas bij dit soort situaties niet altijd goed duidelijkheid krijgen.. Als jou gyn. zegt dat het normaal is om zo'n groot eitje te hebben, dan moet het wel normaal zijn ja, maar die van mij is ietjes te groot helaas.
Ik dacht ook aan de klok van 12 Freewilly hoe rij jij richting utrecht? yippie komt uit nijverdal en ik deventer rest woont volgens mij allemaal andere richting
hey meiden, voor de meeting lijkt mij 12 uur t beste, en dan idd bij meetingpoint afspreken, en nu nog bedenken welke plek we gaan lunchen... @enise wat balen zeg!knuff!