daar zat ik ook al aan te denken roosje, de la place in utrecht is ook erg groot dus plek zat!dus ik vind het een goed plan,anderen?
Ik kwam even kijken hoe het met jullie gaat en wat lees ik... Roosje en Danjo ZWANGER! Wat een geweldig nieuws, ben ontzettend blij voor jullie! Geniet ervan. LIEFS
Danjo: Wat geweldig meid! Gefeliciteerd. \/ Ik hoop dat je er echt van kunt genieten. Enise; wat raar dat je nu al zo'n groot ei hebt. Ik hoop dat de gyn je snel duidelijkheid kan geven en dat je met dit ei gewoon lekker zwanger gaat worden. Wat leuk om elkaar 17 jan. te zien. 12.00 uur bij La Place is prima. Ik ben weer onig geworden. Zou iemand me op 15 noveber kunnen zetten. Onig op vakantie in zo'n warm (plakkerig) land is niet echt fijn maar goed het zit er weer bijna op. Het is hier verder heerlijk. Een compleet andere cultuur en met name te taal is soms wat lastig maar we redden ons prima.
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus, 3 zwangere in september 1 zwangeren in oktober Danjo NOD oktober 15-10-2008: Enise (24 mnd), Fairy Tale 16-10-2008: Caruli (ronde 47) NOD november 01-11-08: Yippie 07-11-08: Love Child 15-11-08: Freewilly, Lizam Hopes Enise Esser wachtend op ICSI (29 mnd) IUI of IVF Esser: 1e ICSI Afspraak MMM 22-10-2008: Josien controle 2e MK 23-10-2008: Caruli evaluatiegesprek 05-11-2008: Caruli start lucrin start 4e IFV Meeting Meeting in Utrecht ergens gezellig met z'n alle lunchen. verder maar kijken wat we daarna doen, als iemand nog een leuk tentje weet in Utrecht hoor ik het graag. Graag even datums doorgeven die onderaan vermeld zijn. Kun je meerdere geef die dan ook op is makkelijker om de knoop door te hakken. Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia Freewilly , Tinkerbell , Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko de datum staat vast op de 17e van Januari, nu alleen nog een tijd en plaats
Liza heb je veranderd meid balen zeg nou hopen dat dit jullie ronde word meid waar zitten jullie eigenlijk op vakantie? Nog veel plezier Hier alweer vroegjes wakker Enise en fairytale jullie moeten ook nog veranderd worden in nod lijst toch
@LizaM, ik hoop het meid! Jij nog een fijne vakantie. Ben ook wel benieuwd waar je naar toe bent gegaan hihi @Danjo, mijn nieuwe NOD is 9 november..
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus, 3 zwangere in september 1 zwangeren in oktober Danjo NOD oktober Caruli rust periode 28-10-2008: Tinkerbell NOD november 01-11-08: Yippie 07-11-08: Love Child 09-11-08: enise 15-11-08: Freewilly, Lizam Hopes Esser wachtend op ICSI (29 mnd) IUI of IVF Esser: 1e ICSI Afspraak MMM 22-10-2008: Josien controle 2e MK 23-10-2008: Caruli evaluatiegesprek 05-11-2008: Caruli start lucrin start 4e IFV Meeting Meeting in Utrecht ergens gezellig met z'n alle lunchen. verder maar kijken wat we daarna doen, als iemand nog een leuk tentje weet in Utrecht hoor ik het graag. Graag even datums doorgeven die onderaan vermeld zijn. Kun je meerdere geef die dan ook op is makkelijker om de knoop door te hakken. Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia Freewilly , Tinkerbell , Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko de datum staat vast op de 17e van Januari, nu alleen nog een tijd en plaats
Hallo Dames, Wat mij betreft 12.00 uur bij la place. Wordt vast heeel gezellig! Danjo, al klachten? En zou ik op de lijst mogen met nod 28 oktober? Weten jullie trouwens of je je ei kan hebben 2 dagen voor een tempstijging ipv 1?
meestal als je temp gestegen is is de dag ervoor je ei geweest tinkerbell Ik zal je even aanpassen op de lijst hier wel goed alleen veel moe en wat ongi krampjes maar goed heel normaal en veel plassen en soms met vlagen misselijk
Ok dus geen extreme klachten dat is wel fijn. Ik zit namelijk met een posi ovutest op dag 10. Dag 11 veel ei-pijnen en negatieve ovutest Dag 12 beetje ei-pijnen en negatieve ovutest Dag 13 pas temp omhoog Ik dacht in eerste instantie door de temp dat mijn ei op dag 12 geweest moest zijn, Maar hoor overal dat je ei springt tussen 24-26 uur na je posi ovutest. En qua pijnen zou het op dag 11 ook beter kloppen haha. Normaal voel ik mijn ei alleen op het moment dat het springt.
Hij kan ook op dag 11 in de ochtend zijn gesprongen wat verklaring geeft dat dan pas dag erna je temp omhoog gaat
ja idd meeste gyn adviseren ook 2 x op een dag ovu test te doen maar goed weer de wachtdagen in dus spannend hier duim ik
Mijn NOD is 9 november. Ronde 19, 18e maand bezig... Bovendien hebben we op 20 november een tweede afspraak in het ziekenhuis, dus die zou ook toegevoegd kunnen worden. Als iemand mij op de lijst zou willen toevoegen graag.
Ok, dat wist ik niet. Dus dan maar de volgende keer 2 keer per dag testen. Maar wat ik niet snap is dat ik dan op dag 12 mijn ei gehad moet hebben. Dag 13 steeg mijn temp. Maar op dag 11 was mijn ovulatietest al weer negatief. Die is alleen positief geweest op dag 10. En ik heb mijn eerste afspraak bij de ferilitiearts (of hoe je dat ook schrijft) op 22 oktober.
goeiemorgen iedereen! @tirlitilsko hoe is t met jou meid? @danjo gelukkig geen vele vervelende klachten ik ben mijn telefoon nu extra in de gaten aan t houden, want pleegzorg zou rond de 20ste bellen,spannend!