@Danjo, ik rij normaal via Ommen en Zwolle naar Utrecht, via Nijverdal - Deventer zou ik uit moeten zoeken hoe je dan moet rijden... Pfff, verder hier enorme opluchting vanmorgen, want we kregen vrijdagmiddag een brief dat we misschien geen verlengd huurcontract kregen, en ons contract loopt in december af. We zijn al een half jaar op zoek naar wat anders, maar krijgen steeds geen huis... Dus dat was wel schrikken, maar nu blijkt dat we wel verlenging kunnen krijgen, twee maanden ofzo, maar wel echt hard verder moeten zoeken. Nou ja, we staan halverwege december in ieder geval niet op straat...
whahahahaha whahahaha whahahahah, ben een weekje weggeweest maar DANJO DANJO DANJO! ik moet helemaal huilen! wat geweldig! heb ik niet voor niets 4 paar duimen voor je versleten! oh ben zo blij!
Thanks hopes wij zijn ook heel blij freewilly maakt op zich niks uit hoor woon dicht bij het station voordeliger voor mij dan met de auto iig Ik hoor het wel
Hey dames, De 17e januari om 12.00u. bij de la place klinkt prima! Is deze la place op hoog catharijnen zelf? En wachten we dan allemaal op elkaar bij de ingang? Weet niet hoe jullie er allemaal uit zien hoor! Hier gaat 't verders wel, morgen naar 't ZH voor de prikinstructie. Ben benieuwd! liefs
Hallo dames, Alles goed hier? Met mij gaat het verrassend goed. Heb nauwelijks vage 'klachten' alleen vandaag misselijk 2x een aanval gehad van misselijkheid. Maar kan ook gewoon aan het eten liggen ofzo. Verder is mijn temp heel raar! Al 5 dagen dezelfde temp! Mijn kaartje staat in mijn album. Iemand een mening? Ben een paar dames tegengekomen die ik nog niet kende. Dus bij deze, hallo ik ben Tinkerbell
Vind je kaartje normaal hoor meid Ik heb na ei meestal 36,9 en dit blijft vaak zo tot 3 dagen voor nod soms zakt ie een keer 0,1 maar thats it Nu ging ie 3 dagen voor nod alleen maar verder omhoog haha Ik zal nog even de lijst een keer doen
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus, 3 zwangere in september 1 zwangeren in oktober Danjo NOD oktober 15-10-2008: Enise (24 mnd), 16-10-2008: Caruli (ronde 47) NOD november 01-11-08: Yippie 07-11-08: Love Child 09-11-08: Fairy Tale ( 18 mnd) 15-11-08: Freewilly, Lizam Hopes Enise Esser wachtend op ICSI (29 mnd) IUI of IVF Esser: 1e ICSI Afspraak MMM 22-10-2008: Josien controle 2e MK 22-10-2008: Fairy tale eerste afspraak 23-10-2008: Caruli evaluatiegesprek 05-11-2008: Caruli start lucrin start 4e IFV Meeting Meeting in Utrecht ergens gezellig met z'n alle lunchen. verder maar kijken wat we daarna doen, als iemand nog een leuk tentje weet in Utrecht hoor ik het graag. Graag even datums doorgeven die onderaan vermeld zijn. Kun je meerdere geef die dan ook op is makkelijker om de knoop door te hakken. Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia Freewilly , Tinkerbell , Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko de datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place ..... tijd nog onbekend
heb vandaag veel pijn/ nare steekjes in de onderbuik.. al een paar dagen trouwens een raar gevoel. he 17 januri vrij gevraagd.. liefs mij
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus, 3 zwangere in september 1 zwangeren in oktober Danjo NOD oktober 15-10-2008: Enise (24 mnd), 16-10-2008: Caruli (ronde 47) NOD november 01-11-08: Yippie 07-11-08: Love Child 09-11-08: Fairy Tale ( 18 mnd) 15-11-08: Freewilly, Lizam Hopes Enise Esser wachtend op ICSI (29 mnd) IUI of IVF Esser: 1e ICSI Afspraak MMM 22-10-2008: Josien controle 2e MK 22-10-2008: Fairy tale eerste afspraak 23-10-2008: Caruli evaluatiegesprek 05-11-2008: Caruli start lucrin start 4e IFV Meeting Meeting in Utrecht ergens gezellig met z'n alle lunchen. verder maar kijken wat we daarna doen, als iemand nog een leuk tentje weet in Utrecht hoor ik het graag. Graag even datums doorgeven die onderaan vermeld zijn. Kun je meerdere geef die dan ook op is makkelijker om de knoop door te hakken. Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia Freewilly , Tinkerbell , Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko de datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place ..... tijd nog onbekend even les van danjo gehad effe kijken of het is gelukt!
Mijn man heeft net gebeld om een afspraak te maken voor het tweede zaadonderzoek. Maar omdat het niet zeker is dat ie binnen een half uur in het ziekenhuis kan zijn, hebben ze een kamertje voor hem gereserveerd! hahahahah Ik vroeg al aan hem of ie dat een probleem vind, maar hij doet het voor een goed doel zegt ie. Zal wel goedkomen dus.
heey meiden, nou pleegzorg heeft eindelijk gebeld, ze komen volgende week woensdag voor het laatste gesprek hier thuis. het is hier idd heel rustig! @yippie wat leuk dat je de 17de vrij hebt! hoe is het met de rest van de dames hier? liefs mounia
Haai Mounia, Hier gaat alles goed, vandaag late dienst ben dus lekker aan het werk, wat je lekker noemt haha Maar waarschijnlijk heb ik iets gemist, sorry daarvoor, maar hoezo pleegzorg? Waar is het voor?