hey enise, haha geen sorry hoor! mijn man en ik zijn bezig pleegouders te worden,ondertussen hebben we toestemming en de curses al achter de rug, nu dus nog een gesprek en die heb ik volgende week. jij nog werkse meid!
Hallo dames, Alles goed hier? Mounia, wat goed dat jullie pleegouders willen worden. Echt ik heb respect voor mensen als jullie! Hier gaat alles goed. Temp weer 37.0, er staat een nieuwe tempkaart in mijn album met kruis . Verder al 2 dagen misselijk nu! Maar verder heb ik HELEMAAL nergens last van. Geen pijnlijke boobs wat ik altijd heb, geen verstopping wat ik altijd heb en mijn buik gaat nog niet opzetten wat normaal ruim een week voor nod al begint. En zo zijn er heel veel dingen die ik NIET heb. Hele rare ronde deze keer hahaha. Morgen weer naar de gyn! Jeeeeej, ik krijg gesprek ofzo!
dank je wel meiden, ik hou jullie wel op de hoogte van mijn pleegzorg avontuur ooww jaa ik ben ook heel benieuwd Danjo of allebei je eitjes bevrucht zijn!spannend! @tinkerbell rare ronde heb je idd, succes met de laatste wachtweekjes!
Ik ook we zien het wel beide is goed als er maar een hartje klopt want dat is ng wel de grootste onzekerheid
Heeee lieverds even voor de goede orde ik ben nog niet vrij de 17e heb hem aangevraagd dus moet afwachten of dat dan ook lukt,,' kus voor jullie allen..
@Mounia, spannend hoor! Hoe lang zou het nu nog duren voor jullie een kindje toegewezen krijgen? @Danjo, ik duim voor je dat alles dit keer voorspoedig verloopt! Ik heb het best druk op het werk, maar heb helemaal geen zin. Ik ga vanavond gezellig bij mijn (zwangere) vriendin eten. Ze heeft een DVD over het hele gebeuren rondom zwanger worden die we gaan kijken.
Tinkerbel; succes met afwachten meid! Ik duim in ieder geval voor je. Mounia; wat spannend allemaal, ik zou het ook graag willen maar mijn vriend ziet het niet zitten, helaas, je moet er toch echt beide voor gaan. ik lees graag hoe het verder met jullie gaat. Danjo; Het gaat vast goedkomen. wanneer heb je je echo? dames, ik zit in Taiwan. Op dit moment in een best afgelegen gebied (internet is dan ook behoorlijk traag, of zijn wij tegenwoordig gewoon aan snel internet gewend geraakt?) Het is hier super! Vandaag een berg beklommen, alleen waren we vergeten in te smeren, dus nu zo rood als een ...... Aangezien de pagina's echt langzaam verschijnen lukt het me niet om alles te lezen dus voor de rest een knuffel!
@yippie ik hoop dat je de 17de dan vrij kan krijgen! @fairy tale mijn man en ik hebben volgende week t laatste gesprek,dus er kan dan vanaf dat moment een kindje komen,wij gaan crisisopvang doen dus je weet t maar nooit van te voren hoelang t gaat duren,maar meestal duurt het niet lang. @lizaM je moet er idd met z'n 2en voor willen gaan. en zo wat leuk je berichtje helemaal vanaf taiwan! geniet ervan meid! @de rest een dikke knuff! liefs mounia
Hallo dames, Wat is het rustig vandaag zeg! Ik ben vandaag bij de fertilitiearts geweest en ze heeft me uitgelegd wat er allemaal gaat gebeuren. We gaan in ieder geval een spannende tijd tegemoet! Vandaag niet misselijk! Jeeeej, alleen ik heb onwijs het gevoel dat ik ongi ben! Niet alleen de ongikrampen die ik hele dag had. Ook felle steken vooral met fietsen. Maar ook mijn darmen reageren net zoals ze reageren als ik ongi ben. Normaal ben ik de week voor mijn ongi verstopt, nu juist dun,.. en dat begint normaal pas op het moment dat ik ongi ben. Maar goed, we zullen het allemaal wel zien! Mijn tempkaart staat in mijn album, vandaag zelfs een temp van 37.1 jeeeeeeej eindelijk verandering in mijn kaartje haha. Liefs
er heerst ook een buikgriepje tinker nog een klein weekje meid ..helaas valt er nu net veel te zeggen Ik heb alle zwangerschappen wel 2 a 3 dagen voor nod het gevoel gehad het is raak Heb dan ook nog nooit in die 3,5 jaar een nega test gehad Lizam m taiwan das niet naast de deur zeg poeh 3 nov heb ik mn eerste echo
Ik moet zeggen dat het zeker geen buikgriep is. Daar ben ik namelijk heeeeeeeel erg vatbaar voor en dan lig ik ook gelijk plat. En het is ook niet echt dun zeg maar, maar wel dunner Maar ja, we wachten nog rustig af.. Nog een weekje
Danjo; hoe voel je je meid? Lizam; taiwan! Echt niet naast de deur! Geniet ze nog.... Mounia; hoe is het met jou nou? En jullie gaan voor crisisopvang! Spannend hoor! Weet hoe 't is, heb er met mijn werk zoveel mee te maken! Tinkerbell; wat gaan ze nu precies allemaal doen? Hier nu pas de tijd om even fatsoenlijk te reageren. Gister al vrij vroeg in de avond op de stallen, en daar tot half elf 's avonds blijven hangen......was wel weer lekker De prikles ging goed! Voelde mezelf heel erg stoer toen ik de prik ook echt zelf gezet had Ruim 1 uur bij de ivf verpleegkundige gezeten met z'n 2en. Veel info rondom al de medicatie maar wel zo helder. Moet 2-11 stoppen met de pil, dan is de strip ook helemaal op. En dan op 6-11 beginnen met het spuiten van de gonal f, dit iedere avond om 20.00u. Dan op 11-11 moet ik ook de cetrotide als 2e erbij spuiten. Dan op 13-11 in de ochtend de eerste echo om te kijken hoe 't gaat. Globaal naar verwachting heb ik in week 47 of 48 de punctie. Spannend! Ook nu totaal alle uitslagen van de bloedonderzoeken terug en bij ons allebei is alles goed! Ik stop maar eens met mijn gekwebbel, wordt anders een nog langer verhaal
Ik krijg alleen de onderzoeken, wat er mis zou kunnen zijn. Dus de inwendige echo, baarmoeder foto en samenlevingstest. Mannetje moet ook zaadjes laten testen.
@tinkerbell hopen dat al die rare lichaamsveranderingen een positief teken voor jou zullen zijn @danjo ik ben heel benieuwd 3 november met de echo, ik duim voor je dat je een sterk hartje ziet kloppen! @esser gaat goed!en crisisopvang lijkt mij ook erg spannend!wat toevallig,mag ik vragen wat voor werk je doet? en zo te lezen ben je helemaal klaar voor de icsi!spannend meid!