Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Mounia; zeker helemaal klaar voor onze 1e icsi. Het is wel erg spannend allemaal.....
    Ik werk als gezinsvoogd, dus al veelal betrokken geweest bij kinderen die uit huis geplaatst moeten worden. En ik plaats deze kinderen dan ook veel zelf bij o.a. crisispleeggezinnen!
    Vind het super dat jullie jezelf hebben aangemeld hiervoor. Er is zo'n schrijnend tekort aan pleeggezinnen in NL!
    liefs

2. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    hey girls,

wat een gebep weer, alhoewel het vandaag rustig is...
    Gisteren vertelde mijn naaste collega me dat ze 5 weken zwanger is.... erg leuk vor haar maar weer zo confronterend, kan ik de komende maanden weer tegen dikke buik aankijken, doet wel zeer...

Volgens mij komt mijn ei redelijk op tijd nu, zit nu op dag 14 (vorige maand dag 26 pas!) en heb gisteren en eergisteren geklust, vanavond ook nog maar even hoop ik... mannetje is niet altijd even happig... en dan is er ook nog voetbal vanavond... wordt iets heel sexies aantrekken dan maar...

3. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    ja zijn nooit geen leuke dingen hopes
    het is idd veel rustiger hier
    Ohh voetbal bahhhhhhhhhhh

4. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    @Danjo: tja, ik moet vanavond erg mijn best doen wil ik aandacht krijgen denk ik.... hahahahahaha.
    Hoest met jou girl?

5. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    @esser ow gezinsvoogd! goh als we uit dezelfde regio kwamen zouden we elkaar mischien nog eens tegengekomen zijn ;)
    er is idd een erg groot tekort aan (crisis)pleeggezinnen!
    En zo'n eerste icsi is zeker erg spannend! t gaat je lukken meid!

@hopes ja erg herkenbaar en moeilijk altijd dat soort dingen..
    succes met t uitkiezen van iets sexies ;) hihi zal vast wel lukken

6. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    @mounia: ben toch bang dat wanneer ik in mijn sexy outfit voor de televisie ga staan dat ik echt aan de kant gebonjourd word,, of dat ie spastisch om me heen probeert te kijken als in die amstelreclame... hahahaha.. ;)

7. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    ohh Hopes, dan zet je gewoon de TV uit en zorg je ervoor dat hij naar jou kijkt ;)

8. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Hier gaat het goed hoor alleen ontzettend moe
    zal volgende week wat worden als ik weer aan het werk moet.

9. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Zo, veel gekletst hier ;)

Ik ben druk geweest voor de vakantieBijbelClub, en de kookwekker roept dat 't eten klaar is, maar ik wil toch ff wat typen hier...

@Tinkerbel: wat gaat er precies gebeuren? Of weet je dat nog niet...

Mannetje en ik zijn bij de Hypotheker geweest en er blijkt wel iets mogelijk qua kopen, maar niet te duur. Dus nu op zoek naar een huisje, ennuh, loonsverhoging zou ook niet verkeerd zijn ;).

Over de 17e: afspreken bij meetingpoint lijkt me goed, misschien weet niet iedereen waar de La Place is? Anders kunnen we gewoon daar afspreken natuurlijk. Een herkenningsteken afspreken is ook wel handig, iets meenemen allemaal bijv.

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Hoop dat alles hier goed met jullie gaat, zie dat jullie heel wat gekletst hebben. Ik ben zo moe als wat maar ja dat hoort erbij he.

Vandaag met dinnetje de stad in gegaan, was leuk en gezellig. Morgen op kraambezoek en dan langs schoonfamilie en als slot naar een feestje in de avond.

Zaterdag lekker uitslapen en aan de poets want het is echt nodig, ben door mijn vermoeidheid zo nalatig geweest afgelopen dagen. En hopelijk wordt zondag een lui/relax dag haha.

Nou genoeg gekletst, ik wens jullie allen veel suc6 met alles.

Lies Roosje,

11. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    @freewilly hopelijk kan je snel een huisje kopen

@hopes laat je nog even weten of t is gelukt je man af te leiden van de tv? hihi

@roosje druk geweest zie ik!lekker uitrusten meid, knuff!

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ben nu ook aan het luieren Mounia hahaha.

Dames sorry dat ik niet op iedereen heb gerageerd, maar ben zo moe niet normaal.
    Neem het me niet kwalijk...

Dikke knuff to all.

13. Niet meer actief

Hey dames,

Alles goed hier?

Leuke dag gehad allemaal?

Er vroeg nog iemand wat ze bij mij gaan doen, alleen de standaard onderzoeken, echo, samenlevingstest, bloedtesten en baarmoederfoto.

Vandaag weer van de rare felle steken gehad, kan ik echt niet meer recht zitten of staan. Doen best wel pijn!
    Maar ja zou ook niet weten wat het is.
    Ook was ik weer misselijk vanmorgen maar gelukkig vanmiddag niet meer.
    Nog een aantal ongikrampjes gehad maar gelukkig al weer minder dan gisteren!
    Al met al gaat het goed dus haha.

Mijn tempkaartje zit in mijn album.
    Temp was weer 37.1 vandaag.

14. Hoi Allemaal

Vandaag naar de gyn geweest..

uitleg over hsg gehad.. als ik ongi ben moet ik bellen voor een afspraak.
    daarnaast willen ze nog graag dat mijn man het zaad een keer inleverd.. maar omdat het bij hem al een paar keer niet gelukt is mogen we het dmv klussen doen.. en dan voor het zingen de kerk uit zeg maar :)
    ik hoop dat het lukt.. De uitslagen van deze onderzoeken bepalen de weg hoe verder.. maar waarschijnlijk als alles goed is zoals het nu lijkt word het dan iui..

Maar we hopen gewoon dat ik niet ongi word hahah..

Freewillie: effe anders dan gewoon.. was dat ook jullie thema..
    ik heb ook geholpen hierzo.. t was erg geslaagd 140 kids per dag..

voor iedereen een knuf..

yippie

15. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Yippie fijn dat er bij jou ook vooruitgang nu in zit

16. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    @Mounia: ja hoor!!! gelukt..hahahahaha, was wel erg laat hoor! 2 uur vannacht pas... ik was toen pas aan de beurt... na het voetbal, na het biertje drinken met vrienden.... ken mijn plek ;) ..hahahaha
    Nu bijna weekend heerlijk! ben moe!

17. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Jeetje, 2 uur 's nachts pas?!?!?!?!?! Pff wat een uithoudingsvermogen heb je dan. hahaha

Het is hier op kantoor uitgestorven! Iedereen is vrij of op locatie! Alleen onze kamer is bezet! Dan heb je helemaal geen zin meer om te werken. ;) Vanavond hebben we een pokertournooi hier op de zaak, dus wordt een latertje vandaag. Maar wel heel gezellig. We spelen vanavond niet voor geld, maar voor de wisseltrofee (en onsterfelijke roem natuurlijk!).

18. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    @fairy Tail: heb wel eerst geslapen hoor, maar ben er maar voor wakker geworden..hahahaha. Gezellig joh vanavond! hopelijk win je die onsterfelijke eer!

19. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Oh, dat heeft wel weer zijn charmes, ervoor gewekt worden. :D

Wat we er allemaal al niet voor over hebben om zwanger te worden he? Vorige maand hebben we netjes om de dag dag geklust en op elke meest vruchtbare dag, maar dan ben ik ook zeker een week wel weer genezen hoor.

20. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    @tinkerbell succes met de laatste wachtdagen!

@hopes haha beter laat 2 uur snachts dan helemaal niet ;)

@yippie succes met alle onderzoeken!

@fairy tale ja we hebben er idd alles voor over om zwanger te worden!

tilitilsko heeft even geen internet, morgen komt de monteur en hopen dat dan alles weer goed werkt!

ik voel me ongikrampjes en zere boobs weer dus ik zal weer snel ongi worden.

Share This Page