Onze 2e afspraak met de gyn is verzet naar 15 december. Ik had even gebeld omdat ik onzeker was wat er nu precies ging gebeuren. Het blijkt dat we idd het zaadonderzoek en mijn bloedonderzoek gaan bespreken, maar op 20 november heb ik nog niet alle bloedonderzoeken ondergaan. Omdat ik eerst een volledige cyclus moest temperaturen en dan pas de tweede cyclus moet prikken, kom ik met mijn 2e nod rond 5 december uit. Van een HSG is dus nog geen sprake, daar zullen we het misschien de 15e december over gaan hebben.
@fairy tail: weet je, wij zijn ook niet echt van die "konijnen"als je begrijpt wat ik bedoel... ik ben meer een knuffelmens.... voordat ik zwanger wilde worden (lang geleden) kwam het regelmatig voor dat we het eens in de twee maanden deden ofzo...haha
@Yippieajee, ons thema was 'jij hoort erbij', uit een Timoteusmap. Wat hadden jullie veel kinderen! Wij hadden de 1e dag 60 en de tweede dag ruim 50, dat is voor ons al best veel. Ook wel heel goed gegaan hier. Ik doe al 11 jaar mee, maar dit was m'n eerste jaar als 'presentatrice' zeg maar, dat vond ik wel spannend, maar ging heel goed @Roosje, ik denk dat niemand jou kwalijk neemt dat je moe bent, ik zou zeggen: duik 's middags lekker een poosje het bed in, als dat kan... Pff, ik moet nog naar de super en naar de videotheek, want wij willen hier vanavond lekker gezellig Aragorn (ofzo iets) kijken... die zou ik ff halen. Maar 't is zulk rotweer :S Ik heb zo'n hekel aan de herfst... OK, dat was mijn klaagzang
Goedeavond dames, Alles goed hier? Sorry heb teruggelezen maar mijn hoofd is echt een zeeeeef nu.. Geen zwangere toch? Hier wordt het spannend nu. Mijn temp nog steeds stabiel, mijn ovulatietesten (ben expres door gaan testen om de dag) worden donkerder! Hoop dat het wat mag betekenen. Zou mooi zijn zo net voor de onderzoeken haha. Maar ja, ik droom vast weer teveel Liefs
Heluuu damesssss, @Tinkerbell, spannend hoor! Nog 4 daagjes en dan weet je het meid.. Hoop echt dat je zwanger bent.. @Freewilly, regen hebben we ook nodig he? En is die film een aanrader? @Hopes, hihi goed dat het toch gelukt is en nu hopen dat het raak is @Yippi, hoop dat het dmv klussen wel gaat lukken is wel fijn als er naar gekeken kan worden, weten jullie ook waar jullie aan toe zijn.. @Roosje, jaa vermoeidheid hoort er zeker bij.. ga maar lekker luieren! Hier verder niets bijzonders
@Enise, die videotheek was gesloten, mijn man is uit z'n werk naar een anderer videotheek gegaan en heeft toen 'Snuf de hond in oorlogstijd' meegenomen. Was ook wel mooi, maar ik vond wel dat de hoofdrolspeler, Tom, erg lang in z'n koppigheid bleef hangen en pas op 't laatste een ontwikkeling liet zien, dat vond ik wel jammer...
Hallo dames, Kunnen jullie in mijn album kijken? Heb een zwangerschapstest gedaan vanmiddag.. Ik weet niet wat ik ervan moet denken eigenlijk. Is hij te vertrouwen?
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus, 3 zwangere in september 2 zwangeren in oktober Danjo , Tinkerbell NOD november 01-11-08: Yippie 07-11-08: Love Child 09-11-08: Fairy Tale ( 18 mnd) 15-11-08: Freewilly, Lizam Hopes Enise Esser wachtend op ICSI (29 mnd) Caruli IUI of IVF Esser: 1e ICSI Afspraak MMM 05-11-2008: Caruli start lucrin start 4e IFV Meeting Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia Freewilly , Tinkerbell , Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko de datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place om 12 uur afspreken
Ik heb ook 1 van kruidvat gedaan. Omdat ik die ander niet goed vertrouw. Het resultaat staat in mijn album! Kan niet missen haha. Jeetje kan het nog steeds niet geloven!
Nou dames, Aan mijn testen te zien heb ik HCG aan overvloed! Dus bij deze zal ik wat strooien naar jullie! HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Jullie moeten mij echt snel volgen! Iedereen hier verdiend het gewoon!
Tinkerbel gefeliciteerd ! gaaf hor.. neem de hsg met liefde in ontvangst wie weet helpt het .. haha lieffsy ippie
Dank jullie wel allemaal. Het is nog wat onwerkelijk maar ja, vanaag weer een ovutestje gedaan, vanmiddag, en die was veeeeel donkerder dan die van gisterochtend. (foto in mijn album) Dus het is volgens mij echt zo!
Meiden kan 1 van jullie zelf de lijst ook een beetje blijven updaten Ik kom hier nog wel gewoon maar zal wel iets minder wezen (morgen ook weer werken) en ben kapot
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli, 1 zwangere in augustus, 3 zwangere in september 2 zwangeren in oktober Danjo , Tinkerbell NOD november 01-11-08: Yippie 07-11-08: Love Child 09-11-08: Fairy Tale ( 18 mnd) 15-11-08: Freewilly, Lizam 30-10-08: Caruli ( ronde 48) Hopes Enise Esser wachtend op ICSI (29 mnd) IUI of IVF Esser: 1e ICSI Afspraak MMM 05-11-2008: Caruli start lucrin start 4e IFV Meeting Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia Freewilly , Tinkerbell , Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko de datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place om 12 uur afspreken