Goodmorning ladies! @Tinkerbell:gefeliciteerd girl, super! @Danjo:als je nog een keer wilt beschrijven hoe de lijst opdaten gaat dan wil ik het af en toe ook wel doen... Hier verder alles prima, lekker weekend gehad, vandaag lange dag, tot 22:00 uur vanavond... pfffff werkse allemaal!
Freewily en Enise, bedankt dames. Ik neem het er ook van als ik niet meer kan. Tinkerbell, gefeliciteerd meid. De onderzoeken zijn jullie bespaard, hoop dat de rest gauw mag volgen! Danjo, werk ze weer. Hoop dat je niet al te vermoeid thuis komt na het werken. All, dikke knuff en veel suc6 met alles. Liefs,
Hi meiden! (ff snel typen)... Tinkerbel: GEFELICITEERD!! Iedereen nog veel succes gewenst met zwanger worden! (moet er weer vandoor) BYE!
@tinkerbell wauw!wat geweldig ,gefeliciteerd meid! ik ben ondertussen weer ongi geworden,mijn NOD is 27 november
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei 2008 , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli 2008, 1 zwangere in augustus 2008, 3 zwangere in september 2008 2 zwangeren in oktober Danjo , Tinkerbell NOD november 01-11-08: Yippie 07-11-08: Love Child 09-11-08: Fairy Tale ( 18 mnd), Enise (20 mnd) 15-11-08: Freewilly, Lizam 27-11-08: Mounia 30-10-08: Caruli ( ronde 48 ) Hopes Esser wachtend op ICSI (29 mnd) IUI of IVF Esser: 1e ICSI Afspraak MMM 05-11-2008: Caruli start lucrin start 4e IFV Meeting Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia Freewilly , Tinkerbell , Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko De datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place om 12 uur afspreken.
@Tinkerbell, van harte gefeliciteerd. Het is wel heel vroeg hè... Dus nog wel harstikke spannend, maar ook heel fijn dat jullie nu geen behandeling nodig hebben dan. Geniet ervan!
Bedankt dames, En ja het is zeker heel vroeg, de testen worden nog steeds donkerder dus daar ben ik wel blij om. Morgen ga ik de gyn bellen en naar de huisarts. Hoe gaat het met jullie?
Hoi meiden Ik heb in mijn album het temp kaartje gezet van oktober. FF geeft mijn ei aan op de 24e, omdat ik toen een temp van 36,7 had. Ik heb hem deze maand niet gevoeld, maar ik zou hem zelf pas op de 25e gezet hebben. Wat vinden jullie?
Fairy Tale, oohh zou het echt niet weten.. heb niet zo veel verstand van tempen, hield altijd FF aan..
Hmmm. Ik moet volgende cyclus op de 5e en 8e dag na mijn ei bloed laten prikken, dus weet niet of dat heel erg belangrijk is.
Nee ik heb alleen een temp kaart voor 2 cyclussen meegekregen en verwijsbrieven die ik moet inleveren bij het bloedprikken. Ach, ik hou idd wel aan wat ff zegt en dan zal het wel goed komen.
Goeiemorgen allemaal. Ja, dat heb ik ook gelezen! Ik ben benieuwd! Ik hoop wel dat alle topics bewaard blijven zoals ze zijn. Alhoewel ik me goed kan voorstellen dat ze oude topics eruitgooien. Ik had trouwens een dikke laag ijs op mijn auto vanmorgen! Kostte me gewoon tien minuten om zover te zijn dat ik kon rijden!