Fairy tale gefeliciteerd meid Tinker jammer maar tisniet anders Enise das wel balen nu aan de clomid of zo I heb weekend pff ik was er ook wel aan toe zeg jeetje
@tinkerbell o meid wat spannend!laat je even weten hoe t dan is gegaan? @danjo hoe is t verder met jou meid? @enise dat is idd wat vreemd, hopelijk gaat t de volgende ronde beter! @Lizam lekker genieten van t weer daar meid!zou zo willen ruilen met je haha. de volgende stap is dat pleegzorg een verslag/profiel over ons schrijft en daarna kan er dus een kindje komen. @de rest een dikke knuff! hier niet echt veel nieuws,ik ga zo ff voor de tv hangen,fijne avond verder iedereen! liefs mounia
schandalig al een hele dag niks gekletst hier schaam jullie hahahaha Hier alles goed mounia beetje zenuwwappig als ik aan maandag denk.
hah die danjo alle kletskouzen hebben ons verlaten! we moeten er effe aan wennen.. maar ikke binne gewoon druk.. knuff yipoie
Het is inderdaad wel wat stilletjes hier, dus zal ik maar weer eens wat vaker gaan verschijnen. Oftwel ik ben weer thuis! Brr wat koud hier, maar wel heerlijk om weer in je eigen bed te kunnen liggen. Danjo; begrijp ik het goed dat jij maandag (morgen dus) je eerste echo hebt?! Ik kan me voorstellen dat dat erg spannend is. Hoe laat moet je? Tinkerbell; jammer dat je er niet bij bent. Enise; ik weet dat ik dat ook een maand gehad hebt, nou ja geen eisprong dan, dat gaven de testen toen aan. Volgens mijn gyn. kan dat bij iedereen een keer voorkomen, zomaar, zeg maar. Niets om je druk over te maken. Nou dames, ik ben echt niet dol op krabben hoor! En mijn huid gaat ook meestal jeuken van de verwarming, dus ik moet ook op een andere manier krabben (dacht eerst dat jullie het daar over hadden, hihi). Mounia;weet je hoe lang het nog ongeveer zou kunnen duren?
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei 2008 , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli 2008, 1 zwangere in augustus 2008, 3 zwangere in september 2008 2 zwangeren in oktober Danjo , Tinkerbell NOD november 01-11-08: Yippie 07-11-08: Love Child 09-11-08: Fairy Tale ( 18 mnd), Enise (20 mnd) 15-11-08: Freewilly, Lizam (24 mnd) 27-11-08: Mounia 30-10-08: Caruli ( ronde 48 ) Hopes Esser wachtend op ICSI (29 mnd) IUI of IVF Esser: 1e ICSI Afspraak MMM 05-11-2008: Caruli start lucrin start 4e IFV Meeting Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia Freewilly , Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko De datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place om 12 uur afspreken.
ja morgen om 9 uur de lekker vroeg dus je bent weer terug meid ja dan zullen de temperaturen hier wel ff tegen vallen hahahaha. Yippie heb ik gisteren gesproken maar ze heeft ook wel eens een langere cyclus
danjo: alvast heel veel succes voor morgen meid ik hoop dat je een mooie echo krijgt met misschien wel 2 kloppende hartjes
Thanks caruli ben stik nerveus als ik eraan denk gelukkig mogen we al om 9 uur er zijn dus tegen 10nen zal ik me hier ff melden
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei 2008 , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli 2008, 1 zwangere in augustus 2008, 3 zwangere in september 2008, 2 zwangere in Oktober 0 zwangeren in November NOD november 07-11-08: Love Child,Yippie ( verplaatst) 09-11-08: Fairy Tale ( 18 mnd), Enise (20 mnd) 15-11-08: Freewilly, Lizam (24 mnd) 27-11-08: Mounia 30-10-08: Caruli ( ronde 48 ) Hopes Esser wachtend op ICSI (29 mnd) IUI of IVF Esser: 1e ICSI Afspraak MMM 05-11-2008: Caruli start lucrin start 4e IFV Meeting Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia Freewilly , Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko De datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place om 12 uur afspreken. zo de lijst weer even aangepast meiden Laat november ook mooie dingen brengen
@ Danjo, wat spannend morgen! Ik zal ontzettend voor je duimen dat alles goed is. Zou je heel blij zijn als het er twee zouden zijn? (Ik zou er namelijk zelf niet voor kiezen als ik wat te kiezen had). Ik ben vanaf donderdagavond bij mijn ouders geweest. Mijn broer en zijn vriendin wonen tijdelijk bij mijn ouders in. Ik heb de eerste dagen dus van dichtbij meegemaakt. Maar jeetje, wat is dat heftig zeg! Ze kwamen echt niet aan slapen toe! Tegen de tijd dat ze net een uurtje hun ogen dicht hebben, is het weer tijd voor de volgende voeding! Omdat het allemaal een beetje langzaam op gang komt zijn ze daar anderhalf uur mee bezig. Maar het is zo'n lekker kereltje, die is het dubbel en dwars waard!
euh nou zou wel ff schikken maar dat komt ook wel goed na 3,5 jaar maak het me niks meer uit al zijn het er 3
hey meiden! @danjo oow wat spannend morgen @lizam haha we hadden t idd over een andere manier van krabben haha grappig. hoelang t gaat duren met pleegzorg weet je maar nooit, ik verwacht na 18 november bericht,ik hou jullie op de hoogte @fairy tale het is idd druk zo'n kleintje, maar t is het zeker ook waard! hier een druk weekend gehad, morgen ga ik even op bezoek bij m'n mams. iedereen nog een fijne avond! liefs mounia
lieve danjo, ik ga morgen heel hard aan je denken en proberen om vanaf me werk hier in de gaten te houden! Dikke knuf
@ Danjo: heel veel succes! Ik zou graag weer aan het lijstje worden toegevoegd maar het lukt mij nooit om het goed te doen. Kan iemand die daar handiger in is dan ik mij toevoegen? Mijn NOD is 20 november, ronde 39, 2e IUI. Thanks.
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei 2008 , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli 2008, 1 zwangere in augustus 2008, 3 zwangere in september 2008, 2 zwangere in Oktober 0 zwangeren in November NOD november 07-11-08: Love Child,Yippie ( verplaatst) 09-11-08: Fairy Tale ( 18 mnd), Enise (20 mnd) 15-11-08: Freewilly, Lizam (24 mnd) 20-11-08: Anouk (39 mnd) 27-11-08: Mounia 30-10-08: Caruli ( ronde 48 ) Hopes Esser wachtend op ICSI (29 mnd) IUI of IVF Esser: 1e ICSI Anouk: 2e IUI Afspraak MMM 05-11-2008: Caruli start lucrin start 4e IFV 15-12-08: FairyTale 2e afspraak gyn Meeting Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia Freewilly , Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko De datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place om 12 uur afspreken.