Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    @Danjo: ik begrijp wat je bedoelt meid, ze hadden het niet zo mogen zeggen nee, dan was idd beter geweest dat ze hadden gezegd dat je rekening moest houden met het ergste. Weet je, voor sommige artsen wordt het zo'n routine dat ze de menselijke kanten van het vak af en toe wat los gaan laten. Niet genoeg beseffen hoe vreselijk het voor de ander kan zijn. Ik zeg niet dat je moet gaan liegen als arts maar het op een wat tactische manier brengen is niet teveel gevraagd toch?? (please laat nu niemand hierover gaan struikelen....)Ik zou maandag dit gewoon neerleggen bij de arts hoor...
    En ja..... ik hoop ook dat mijn mannetje gauw naar het ziekenhuis wil, word er zo verdrietig van iedere maand...

@Mounia: hoop dat het gauw weer normaal wordt idd, ben benieuwd wat de uitslag van jullie onderzoek is...

@LizaM
    : Jawel dat zou hij wel goed vinden, maar in het ziekenhuis willen ze zodra ik kom voor de samenlevingstest dat mijn man zijn zaad inlevert... en tja... dat wil hij niet...

Ik ga lekker mijn bedje in, voel me ziek, ongesteld en verdrietig... neem lekker een XL zak m&m's mee! hahaha ;)

2. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Hopes jij snap het
    het is niet dat ik hoop ga hebben maar de manier waarop
    ik ga dit zeker ook nog wel aankaarten hoor..

vervelend he hopes ik snap wel hoe het zou moeten voelen maar helaas je kunt hem niet dwingen.

Oh mounia das fijn dat dat al word onderzocht ( duurt helaas lang altijd )

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Mounia, die paar dagen zijn zo om joh.
    Hopes, neem het er van meis. Ga maar lekker rusten, en doe het rustig aan he.

4. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Pff wordt ff helemaal gek van mijn lichaam! Net bij het plassen weer een roze veeg op het papiertje! Ik zit verdorie pas op dag 23! Het is de afgelopen maanden al elke keer dat ik eerst een aantal dagen roze/bruine vegen heb voor ik ongi ga worden! Waarom kan het niet net als in het begin gewoon doorzetten als het tijd is !?!?!?!? De lol is er nu ondertussen wel vanaf...

Soms zou ik wel eens willen dat ik niet zo graag een kindje wilde... (sorry voor mijn gezeur, ik weet dat er hier meiden zijn die al veeeeeel langer bezig zijn en die al veel meer hebben meegemaakt dan ik).

5. lieve fair tail

je kan er ook teveel mee bezig zijn dat je zelf je lichaam ontregeld.. hier nog 1 ik heb dat ook een tijdje gehad.. probeer het los te laten.. ja ik weet makkelijker getypt dan gedaan maar het werkt.
    mijn cycles is inmiddels weer stabiel..

hou vol meis je kan het

liefs yippie

6. fairy tale snap wel wat je bedoelt hoor, maar ja als je eenmaal die wens hebt, dan wordt dat gevoel alleen maar heftiger.

donjo snap niet dat ze dat zo hebben kunnen zeggen.... vertel ze maar goed de waarheid een maandag.

roosje wel een beetje dom zeg die afspraak vergeten hahaha op naar volgende week dinsdag.

hopes balen zeg dat je man nog niet wil, lijkt me ook erg frustrerend, al hoop ik natuurlijk voor je dat het niet nodig hoeft te zijn.

verder weet ik het zo even niet meer sorry

mijn man moet morgen weer potje inleveren en dan horen we volgende week de uitslag en hoe nu verder

7. tirtilisko alweer 26 weken zwanger zie ik super zeg, is even geleden zeg.
    hoe gaat het met je meid?

8. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Danjo; sorry ik had bij mijn vorige mailtje niet gezien dat je al weer gereageerd had. Meid, je hebt helemaal gelijk, tact schijnt zo verschrikkelijk moeilijk te zijn, je zou toch denken dat ze ondertussen een beetje weten hoe het werkt.

Fairy tale; yippie kan best wel eens gelijk hebben. Hoe moeilijk het ook te doen is. Kom op meid, ook jou tijd komt vast.

Mounia; ik hoop ook voor je dat deze dagen heel snel gaan, welke dag horen jullie het volgende week?

Hopes; heb jij de bloedonderzoeken al gehad? dan hoeft hij nog niets te doen en heb je toch al een beetje info. Sterkte meid, lijkt me een erg moeilijke situatie.

Hier vandaag weer lekgeprikt voor acupunctuur. Nu over twee weken pas weer omdat het dan na mijn ongi is en voor mijn eisprong.

9. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    ach ja meiden we zien het maandag wel.

ik heb de hele keuken leeggehaald en ik ga morgen alles verven daar
    kozijnen van creme na wit een kasje wat nu grenen is ook na wit alles fris maken ( hoezo gek he) Maar zit nu in de ziektewet en ga ff mn frustratie uiten in het verven.

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Misslayla, kan gebeuren en het tis niet dat het regelmatig gebeurt dus zo een ramp is het ook weer niet. Voor ik het weet is het alweer dinsdag...
    Fair, zoals Yippie al zei probeer het los te laten hoe makkelijk het ook klinkt. Je zult er meer rust bij vinden, en uiteraard is het niet erg om je er zo nu en dan mee bezig te houden.
    Danjo, haha nesteldrang gekregen ofzo. Heerlijk is dat de resultaat achteraf, nou verf ze meissie suc6.

11. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hey meiden!

@Danjo, jammer dat dat zo is gegaan. Artsen kunnen soms heel 'lomp' zijn. En zeker als een arts in zo'n situatie ontactisch is, vind ik dat zeer kwalijk. 't Is goed als je 't maandag aankaart, Danjo. En lekker aan 't verven lees ik, goedzo! Ik heb respect voor je. Ik zou geloof ik eerst een week heel verdrietig zitten zijn ofzo...

@Hopes, het is denk ik ook beter, voor jou en voor jullie samen, dat je samen naar 't ziekenhuis stapt. Wat jammer dat je mannetje nog niet wil, zou ik ook wanhopig van worden. Ik hoop dat hij toch ook binnenkort wel met je mee wil...

@Roosje, ben je zwanger, vergeet je je echo! Last van de hormonen ofzo? ;) Kan gebeuren hé. Gelukkig kun je dus dinsdag (of begrijp ik dat nou verkeerd)? En idd, dat is 't ook alweer zo. De tijd gaat zo snel!

@FairyTale, ik heb ook altijd een paar dagen een roodbruine veeg voor ik ongie wordt, en dat heb ik pas na mijn mk gekregen, daarvoor was 't altijd gewoon direct helder rood. Ik baal er ook van, want dat leef ik altijd de laatste paar dagen van de cyclus echt tussen hoop en vrees, terwijl ik eigenlijk wal weet dat ik gewoon weer ongie wordt... Daar wordt je moe van idd. En je kunt er zo weinig tegen doen, hè...

@Miss layla, ook even spannend voor jullie dus, wachten op die uitslag... Is er al eerder getest? Ik hoop dat de resultaten niet al te negatief, of liever natuurlijk gewoon vet positief ;), zijn.

Euhm... iemand had mannetje in 't ziekenhuis omdat hij één te grote en één te kleine nier had..., wie was dat ook maar weer? Sorry hoor... Maar ik wens je veel sterkte, ook nu de mmm rond zwanger worden dan allemaal even niet lijkt op te schieten. Ik hoop van harte dat 't ook weer goed komt met je mannetje.

Gisterenavond laat had ik een veegje paars-rood aan 't wc-papiertje en een paar druppels helder bloed. Daarna niets meer gezien. Zou dat een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest? Ik heb niks gemerkt van een eisprong deze keer, zoals ik een paar dagen geleden al zei: geen zere borsten ofzo. Ik ben dus een beetje bang, dat 't gewoon het begin is van mijn ongie, aangezien ik wel al op dag 28 zit, en ik dit keer helemaal geen eisprong heb gehad. Maar aan de andere kant: Tinkerbell voelde ook niks deze ronde, en toen was ze zwanger, 't kan dus ook wat goeds betekenen! Maar volgens mij is het nog te vroeg voor innesteling, of niet (bij eisprong rond dag 21)?
    Zo je ziet, 't is voor mij dus alweer spannend... Ik hoop echt zo dat die spanning deze keer niet voor niets is, maar ik een mooi positest heb aan 't einde van de cyclus. Maar ja, dat hoopt iedereen.

Soms kan ik genieten van een papa en mama met hun kindjes in de stand bijv. gezellig winkelen met elkaar. Dan kan ik zo verlangen naar een eigen gezinnetje stichten met mijn man, waarom lukt 't steeds maar niet :'(...
    Oké, genoeg geklaagd... Sorry...

12. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    meid het kan alle kanten op
    het bloed ja zeg het maar kan ook van alles wezen

en over een week verdrietig zijn geloof me ik ben het wel langer maar het leven gaat wel door.
    Tis raar elk jaar als het mis gaat ga ik verven

13. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    @Danjo: You go girl!!!! verf die frustratie eruit!!!! denk veel aan je!
    @Freewilly: hoop inderdaad dat mijn man gauw verder wil... enne, hoop hebben mag altijd lieverd! als ik geen hoop zou hebben zou ik het allang opgegegevn hebben hoor! ben benieuwd en duim voor je!
    @LizaM: nee nog geen onderzoeken gehad, wel doorverwijzing en papieren... stond vanmorgen bijna bij het ziekenhuis voor bloedtest... het is CD2 dus vandaag zou het moeten... durf alleen niet zonder overleg met mannetje, maar hij wil het toch niet.. wat onderzoeken ze dan precies?
    Niet teveel drinken he, nu je lekgeprikt bent.... geeft zo'n rommel ;)

Gisteren lekker vroeg naar bed gegaan met grote zak m&m's (moet toch wat aankomen (inmiddels al 3 kilo bij!) dus kan wel ;) ) vanmorgen zo ontzettend veel buikpijn! heb ik iedere maand van menstruatie... ben uur later op mijn werk gekomen, heb teveel ibuprofen ingenomen en manlief heeft vanmorgen nog warme kruik voor me gemaakt, hij kent het ritueel ondertussen wel..hahaha.
    Vandaag rustig aan doen en weer lekker vlug naar huis... misschien alsnog bloedprikken vanmiddag kan tot half 5...

14. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Doe maar mooi rustig aan hopes
    Ik ga zo beginnen de hele keuken is al leeggepakt

Gisteren avond had ik wat slijm met oud bruin bloed ik dacht yess het gaat vanzelf komen helaas is het bij 2 x afvegen gebleven en nu niks meer grr

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goeiemorgen dames!

16. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Yippie, je hebt helemaal gelijk en ik weet het rationeel gezien ook. Maar op het moment ben ik heel veel bezig (in gedachten) met de baby van mijn broer en de zwangerschap van mijn vriendin.

Op zich had ik er niet zoveel moeite mee toen ie geboren was en ook niet toen ik bij hun was. Het enige moment dat ik baalde, was toen mijn moeder een nicht aan de telefoon had om een telefoonnummer te vragen. Ze vertelde toen dat ze een kleinzoon hadden en daar daarna hoorde ik haar zeggen: Nee, van Paul. Diegene was er dus denk ik vanuit gegaan dat dat van mij was... Ze spreken elkaar niet zo vaak, maar die nicht wist dat wij anderhalf jaar geleden getrouwd zijn. Dat deed wel even zeer, maar goed.

Maar als ik dan een nacht niet zo goed geslapen heb, en ik gewoon moe ben, kan ik me wel eens zielig voelen. :oops:

Gelukkig ben ik vandaag een stuk fitter (en dus vrolijker :D). Mijn temp is gaan dalen en eerst baalde ik, maar toen dacht ik gelijk erachteraan: als ik mijn ongi heb, kan ik beginnen met de cyclus waarin in bloed moet laten prikken. Weer een stap verder dus!

@ iedereen, dikke knuffel!

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Freewilly, denk idd dat zwdementie me begint te sluipen. Ja ik dinsdagochtend terecht voor een echo in het zh en die middag heb ik een afspraak staan bij de vk, ben benieuwd.
    En meid je klaagt zeker niet, daar is deze topic ook voor om jezelf te uiten en telaten gaan dus schroom je niet. Iedereen heeft zijn downmomenten, we zijn er voor elkaar omdat we elkaars pijn voelen en grotendeels begrijpen!

Dikke knuff allen!

18. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    meiden het bloeden word ietsjes meer
    hoop met mij mee dat het vanzelf komt

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Mijn duimen draaien voor je Danjo, ik hoop echt dat die currtage niet meer nodig is.

Klaar met verfen?

20. Niet meer actief

Hallo dames,

Helaas kom ik niet meer zo veel want ben gewoon constant zo ziek als een hond!

Toen ik net ging kijken zag ik ineens dat het bij danjo niet goed gegaan is.

Danjo, ik wil jou echt heeel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode.
    Het was je echt enorm gegunt!
    Ik hoop dat het nu allemaal vanzelf gaat en dat je daarna weer kan beginnen. Ook hoop ik heel erg voor ze met een andere oplossing komen. Waar je het zelf al over had, misschien IVF ofzo.
    En dat je dan alsnog zwanger mag zijn van een gezond kindje wat wel bij jullie blijft.

Echt het is jullie gegunt!
    Een hele dikke knuf van deze kant.

@de rest, sorry heb verder niks gelezen.
    Voel me niet echt in een leesbui.

Liefs

Share This Page