Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Danjo; natuurlijk hoop ik met je mee dat je snel ongi wordt zodat je weer verder kan. En hopelijk krijg je maandag antwoorden op je vragen.

Hopes; er zijn twee dingen te zien in je bloed, dat is of je een eisprong hebt gehad. en of je chlamydia hebt/hebt gehad. Dat zijn volgens mij de twee belangrijkste. Zeker die eerste, je eisprong lijkt me bij jou best belangrijk. Misschien toch eens met je vriend er over hebben of je dat al kunt gaan doen, dan weet je toch net wat meer.

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Danjo, ik hoop idd voor je dat het vanzelf komt.

@Tinkerbell, wat rot dat je zo misselijk bent! Ik hoop voor je dat het snel beter wordt.

3. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Op mn ongi zal ik nog een maand moeten wachten helaas zal eerst een mk moeten opwekken of dus onder het mes.
    Ik blijf nu wel iets bloeden een beetje bruinig rood met slijm helaas nog geen krampjes.

Tinker lekker aan jezelf denken meid

4. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    @Tinkerbell, wat vervelend dat je je zo naar voelt. Hopelijk gaat dat snel over. Ik bedacht eergisteren nog: hoe zou 't eigen met Tinkerbell zijn?
    En als je je er niet voor in de mood voelt, hoef je toch ook niet te lezen hier? Is geen verplichting hoor ;)

Hier is het bij dat ene beetje slijm en druppeltje bloed gebleven. Gisteren even buikpijn, maar daarna niet meer... Ik hou dus goede hoop...

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Spannend hoor. Hier alweer de eerste tekenen, maar dat geeft niet. Dan kunnen we door met de onderzoeken. ;)

6. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    jammer FT maar nu kun je wel verder idd

Nou hier word het bloedverlies meer en kreeg een beetje een naar gevoel in mn buik zou het dan toch?

Verder is mn keuken zo goed als klaar zo nog 1 keer een dienblad wit maken en nog ff wat poetsen en dan is het weer spik en span.
    Morgen de nieuwe rolgordijnen in de keuken ophangen en dan is het helemaal af

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Ik voelde me vandaag zowiezo al k*t niet wetend waarom, in de middag ben ik in slaap gevallen op de bank. Ik werd geschrokken wakker omdat ik een nare droom had, ik was op bezoek en op een gegeven moment begon ik hevig te bloeden daaronder. Ik viel flauw en werd naar het zh gebracht, daar onderzochten ze me en zeiden ze dat mijn lichaam het kind heeft afgestoten en dat zij het verder moeten afmaken (dmv currtage), mijn man en ik keken elkaar aan en begonnen te huilen als 2 kleine kinderen. En toen werd ik wakker...

8. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Roosje; wat een rotdroom! Hou er aanvast dat het een droom was. Volgende week heb je een echo hopelijk heb je daarna weer alle vertrouwen.

FreeWilly; ik duim nog steeds voor je.

Danjo; ik hoop het echt voor je en begrijp dat je twijfelt maar probeer wel reeel te blijven. Anders kan het zo hard aankomen als het niet goed blijkt te zijn. Nog een paar dagen en dan weet je waar je aan toe bent.

FT; het zou niet fijn zijn maar je kunt dan inderdaad verder.

Hier ook al weer de aller eerste tekenen, helaas....

9. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    lizam ik weet dat het niet goed is hoor en ga daar ook vanuit
    ik begrijp uit jou verhaal dat ik zou moeten hopen maar heb absoluut geen hoop hoor
    snap jou reacties steeds niet haha

10. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Dan begrijp ik kennelijk jou reactie niet goed, haha, zitten lekker langs elkaar heen te praten.
    Wat bedoel je dan met; zou het dan toch?
    Trouwens fijn dat je keuken bijna klaar is. Kun je dit bij ons ook komen doen?

11. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    zou het dan toch

zou het dan toch vanzelf komen daar gaat mn verhaal toch over hahahaha
    en euh wat schuift het
    als het van het weekend klaar is plaats ik ff een foto

12. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    hey meiden,
    wat is er weer veel geschreven, ik had t erg druk de laatste dagen dus kon even niet schrijven, sorry.

meiden bedankt voor het medeleven om de stress die ik en m'n man nu hebben vanwege z'n nieren.
    de uitslag van mijn man krijgen we maandag, we zijn heel benieuwd!

@roosje wat een rotdroom zeg!mischien ben je van binnen veel bezig met "stel dit of dat" ?ik hoop dat je snel je echo hebt zodat je lekker kan slapen ;)

@danjo ik las dat t bloeden minder is,ik blijf duimen om een wonder meid!

@de rest van de dames, ik heb alles gelezen alleen t is erg laat om nog uitgebreid te reageren,sorry.
    ik wens jullie veel succes met alles, en een dikke knuffel voor jullie allen!

liefs mounia

13. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Danjo; als ik het zo lees, had ik inderdaad moeten weten waar je het over had. Sorry! Het lijkt wel of de vermoeidheid van de vakantie er nu uit komt. We hebben ook echt nog geen een ochtend uit kunnen slapen, helaas.

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

LizaM, het is idd gelukkig maar een droom. Ik zat eerder met het feit dat ik me k*t voelde dan met die droom zelf.

Danjo, ik wens je veel suc6 maandag!

Mounia, het ging daarna gelukkig meteen over die schrik. Ik hoop op goednieus voor jou en je man, let us know he!

All, dikke knuff en fijne weekend

Tinkerbell, meissie doe het rustig aan en luister naar je lichaam.

Ik ben deze ochtend vroeg opgestaan, het heel het huis aan kant gezet, boodschappen gedaan en zometeen koken. Ik krijg vanavond bezoek, dus druk druk druk maar wel leuk druk. Ik ga nu wat bakken voor bij de koffie vanavond, zelf blijf ik er wel vanaf en hou de gezonde tour aan haha.
    Morgen naar mams toe, ook alweer lang geleden. Maandag lekker lunchen met dinnetje en ja hoor dinsdag de afspraken, ben benieuwd.

15. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    meiden ik ben gisteren ons beebje verloren
    ik kreeg wat weeen en hield er een wc papiertje onder en toen kwam her eruit
    wel heel raar om te zien. Nu hopen dat ik maandag helemaal leeg ben

Lizam ff wat tijd voor jezelf nemen meid

Mounia ik duim dat de uitslag verder geen consequenties heeft.

Roosje gezellie en euh dinsdag je afspraken he haha.

Wij gaan zo de rolgordijnen ophangen en dan ff samen boodschappen doen.

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoe dubbel het ook klinkt schat, ik ben blij voor je dat het zelf eruit is gekomen. Hoop dat er maandag niet veel hoeft te gebeuren daarbinnen bij je.

Hahah nee heb ze genoteerd dus zal ze niet vergeten, anders hebben ik jullie nog hahaha.

17. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    @danjo ik denk tzelfde als wat roosje zei, hoewel ik natuurlijk nog op een wonder had gehoopt!sterkte meid, knuff.

@roosje lekker druk zie ik, veel plezier vanavond met je bezoek.

18. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    @danjo schat ook ik denk net als roosje en mounia. Ik hoop dat er maandag niks gedaan hoeft te worden veel succes meid dikke knuff

@roosje veel plezier vanavond schat

@mounia lieverd ik hoop dat je maandag goednieuws hebt te vertellen over de uitslagen knuff

19. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    wonderen komen bij ons niet voor lijkt het wel
    maaaaaar mn keuken is zo gaaf geworden alleeen nog plakplastic plakken
    maar zal morgen ff foto plaatsen

20. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    @danjo ooit moet de dag komen! ow wat leuk van je keuken, ben benieuwd naar de foto

@tirtilisko ik hoop t ook, dank je schat

Share This Page