@Roosje: ik hoor vaker dat zwangere vrouwen zulke dromen hebben, schijnt dus vaker voor te komen. Zoek troost bij elkaar, ennuh, dinsdag zie je vast dat alles OK is! @Danjo: fijn dat 't vanzelf gekomen is, maar zal wel een moeilijk moment zijn geweest toch. Ik hoop van harte dat 't nu 'schoon' is vanbinnen en er maandag niet zoveel vervelends hoeft te gebeuren, 't is zo al naar genoeg... Overigens bedoelde ik laatst niet dat ik een week verdrietig zou zijn en daarna niet meer, maar dat er de eerste week niks uit m'n handen zou komen, zoals bij jou wel. Natuurlijk ben je langer verdrietig, daar mag je toch ook de tijd voor nemen!? Dames, goed weekend! (als is die al half om)
Danjo; het lijkt me inderdaad erg moeilijk om dit mee te maken, maar als het dan toch moet..... dan is het maar goed dat het er vanzelf uitgekomen is. Hopelijk hoeft er inderdaad niets meer te gebeuren en kun je snel weer verder.
Mounia en Tirti, thnx dames. Ik kom net binnen van mams, was een leuke weekend heerlijk. Freewilly, ik hoop het ben benieuwd. Danjo, ja laaaaaaaaaaat zien die keuken.
Hoi meiden, hier ook weer ongi. Het is zondag doorgebroken, dus morgen voor de eerste keer bloed laten prikken. Dat wordt de eerste keer dat ik alleen ga, vind het wel een beetje spannend. hahahaha Kan iemand me op de lijst zeggen? Mijn NOD is 5 december (lekker sinterklaaskado, hihi) en het wordt ronde 20, 18 maanden.
Goedemorgen meiden! Danjo: ben blij voor je dat het vanzelf is gegaan meid.. Fairy Tale: hier ook ongi doorgebroken donderdag, mijn NOD is ook 5 december, zou wel een leuk sinterklaaskado zijn inderdaad Mounia: heb je al de uitslag? Roosje83: heb je al je echo gehad? p.s. kan iemand mij op de lijst neerzetten voor 5 december (ronde 29, hoop dat het raak is deze ronde..)
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei 2008 , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli 2008, 1 zwangere in augustus 2008, 3 zwangere in september 2008, 1 zwangere in Oktober 0 zwangeren in November NOD november 09-11-08: Enise (20 mnd) 15-11-08: Freewilly, Lizam (24 mnd) 20-11-08: Anouk (39 mnd) 27-11-08: Mounia 30-10-08: Caruli ( ronde 48 ) Hopes Esser wachtend op ICSI (29 mnd) Danjo nod onbekend miss layla Dina 5-12-08 : Faire tale (ronde 20), Love child (ronde 29) 10-12-08: Yippie IUI of IVF Esser: 1e ICSI Anouk: 2e IUI Afspraak MMM 05-11-2008: Caruli start lucrin start 4e IFV 12-11-08: Yippie hsg 15-12-08: FairyTale 2e afspraak gyn Meeting Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia Freewilly , Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko De datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place om 12 uur afspreken. Lijst effe weer bijgewerkt! nieuwe dames er bij op..
hey meiden, de uitslag van mijn man was op zich goed, er is in 1 nier een niersteen gevonden, en er zijn te weinig eiwitten.en zoals jullie wisten is 1 nier te groot en de ander te klein. hij word doorgestuurd naar een internist. het kan een beginnende afwijking zijn, maar dat moet dus de internist verder onderzoeken. ik ga zo even de stad in met mijn mannetje, en daarna gewoon lekker thuis. iedereen een dikke knuff! liefs mounia
Mounia, ja was heerlijk. Ben blij dat jullie verder geholpen worden, veel sterkte! Shop ze schat... Danjo, hoe was het in het zh vandaag? LC, nee morgen heb ik die pas. Ben benieuwd, had me vanochtend toch hevige krampen. Ft, balen meid maar gelukkig kun je al snel verder met de onderzoeken. Suc6... Hopes, ben blij te lezen dat het wat beter met je gaat All, dikke knuff...
danjo nou gelukkig is het vanzelf gekome, ik hoop dat vandaag dan ook is gebleken dat je helemaal scoon bent. mounia fijn dat de uitslag goed was. ben een aantal dagen niet geweest en hebook niet alles terug gelezen sorry. wens iedereen veel succes met wachten, klussen of welke andere fase je nu verkeert dikke knuffel
Mounia, wat fijn dat de uitslag mee gevallen is. Als het een beginnende afwijking is ben je er misschien op tijd bij. Nog goed kunnen shoppen? Danjo, hoe was het vandaag? FT; balen meid, nu hopen dat het bloedprikken een goede uitslag geeft. Ik ben best een beetje depri dat het weer niet gelukt is, nu zijn we dan echt meer dan twee jaar bezig....... Voor de ander een knuffel
@LoveChild, we hopen met je mee @Mounia, hopelijk is het goed behandelbaar en komen ze er snel achter wat er loos is... Sterkte ermee meid. Ik zit alweer in de lappenmand en heb verhoging :S 't Is wel raak hier
Hey meiden Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd maar ben druk geweest en heb vanmiddag de hele midag geslapen omdat ik kapot was gelukkig hoefde ik niet gecurreteerd te worden want ik was weer mooi schoon en er begon alweer een eitje te groeien Dinsdag volgende week afspraak met mn gyn en dan gaan we bespreken hoe en wat verder
@miss layla maakt niet uit dat je niet zovaak komt, hebben we allemaal weleens, jij ook succes met alles! @lizam ja we hebben nog goed geshopt hoor . ik snap je gevoel meid, verwen jezelf nu maar extra goed en jou tijd komt ook meid! @freewilly dank je meid. @danjo dat is mooi dat je niet meer gecurreteerd hoefde te worden, en wat goed dat alles er weer schoon uitziet en er alweer een eitje groeit!ben benieuwd naar volgende week dinsdag.sterkte met alles en rust goed uit, knuff!
Danjo dat is idd ''fijn'' dat je niet meer gecurreteerd hoeft te worden veel succes meid. Ik ben vandaag de hele dag in het ziekenhuis. Ik heb een dagcurve voor mn suiker pfff vraag me af hoe ik die wachttijden door kom
@Tirtilisko, zijn ze bang voor zwangerschapssuiker? Da's balen, de hele dag in het ziekenhuis! @Danjo, gelukkig was het al voorbij. Ik ben idd benieuwd hoe jullie vervolgtraject gaat worden!
@FT ze zeiden dat ze het wel eens vaker doen. Ik weet eigenlijk niet zeker of ze denken dat ik het heb. Heb morgen een gesprek dan hoor ik meer misschien is het wel dat ze het willen onderzoeken omdat ik zo veel overgewicht heb? Weet niet of het er mee te maken heeft ik zeg maar wat Heb jij al bloed laten prikken? Ik snap dat je het spannend vindt veel succes meid hoop dat je wachten heel snel wordt beloond