Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Dat zou idd kunnen, mensen met overgewicht hebben een verhoogde kans op diabetes. Mijn zusje heeft diabetes type II (maar niet ontzettend overgewicht hoor), dus ik ben er enigszins bekend mee.

Nee, ik ga straks na mijn werk even langs het ziekenhuis. Ik kan daar tot 8 uur 's avonds terecht, da's wel fijn. Dan hoef ik niet van mijn werk weg. :D

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    @FT ow dat is wel fijn dat je er tot 8 uur terecht kan. Zou hier ook moeten kunnen zou wel handig zijn :D

3. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Ja, da's idd fijn. Het ziekenhuis ligt dicht bij mijn werk, dus da's super. Alleen in het weekend zijn ze gesloten en zou ik naar delft moeten. Maar da's ook niet echt een probleem.

Ik zag trouwens dat je de baby gevoeld heb! Dat moet volgens mij zo'n bijzonder moment zijn! :D

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    @ Ft ja idd :D Lieverd hoop dat de tijd voor jullie ook heel snel zal komen.

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Roosje zou vandaag om 10 uur haar echo hebben hoop dat ze snel met goed nieuws terug zal komen.

6. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Ja idd. Spannend hoor, maar dit is niet haar eerste echo toch?

Ik heb gisteren trouwens nog gelachen! Mijn vriendin kwam gisteren bij ons eten met haar man. Ze is nu 16 weken zwanger. Ik had al gehoord dat ze een kinderkamer hadden gekocht, dus gisteren ging ze vertellen. Ze waren bij Babypark geweest. Dus ik zei: Oh daar hebben we toevallig gisteren een foldertje van gekregen, stonden zo leuke kamertjes in! Dus ik die folder gepakt en sla de tweede pagina open en zeg: Deze vind ik onwijs mooi. Dus zij lacht en zegt: Mooi, dan weet ik gelijk dat je ons kamertje mooi vindt! hihihi Hadden ze die kamer gekocht!

7. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    nee als hetgoed is is dit haar tweede echo maar er was een kans dat het er 2 waren dus super spannend hahah :D

hahahah wat toevallig hebben jullie dus de zelfde smaak. Ik was volgens de verkoopsters nogal laat met het bestellen van de babykamer ehhh was toen 23 weken ofzo begon ze te hele tijd aan me hoofd te zeuren van jaaa je bent veel te laat en dit en dat je gaat problemen krijgen met de kraamverzorgster als ze komt kijken bij je enz allemaal onzin maar ja :D

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Nou meiden daar ga ik maar weer :D om te laten prikken hahaha jullie zullen denk ik vandaag helemaal gek worden van me :D heb toch niks te doen :D

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Zij hadden het geluk dat die zaak een lage voorraad wil hebben en mensen die kamer hadden besteld en toch niet wilden hebben. Ze konden hem dus gelijk meenemen met een hele flinke korting. :D

Succes met de volgende prik. Ben benieuwd wat je waardes zijn. :D

10. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Tirtil kan heel goed hoor door overgewicht dat ze alles wat beter in de gaten houden meid.
    maar maak je niet te druk he

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi dames,

Hier ben ik ff weer, de echo was goed gegaan. Het hartje klopte nog, het groeide goed volgens de normen zei ze en de 2de vruchtzakje was niet meer te zien dus het is gwn 1tje. Ik heb om 14u afspraak bij de verloskundige, ben benieuwd wat zei te vermelden heeft.

Tirti, bedankt voor je belletje en prik ze!
    Danjo, gelukkig dat alles weer op rolletjes gaat. Suc6 dinsdag.

Dames denk aan jullie, dikke knuff. Ik kom later weer terug.

Liefs Roosje

12. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Roosje, da's goed nieuws, dat het goed groeit. Veel plezier met de verloskundige. :D

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    @Ft bedankt meid ben ook benieuwd hoop dat het goed is allemaal

@Danjo bedankt schat. Nee maak me niet echt te druk.

@Roosje geen dank hoor lieverd fijn dat alles goed is :D

Pfff moest om 11 uur prikken heb ik gedaan en er staat zo een busje voor het ziekenhuis die rijd naarf zo een ienieminnie winkelstraatje waar ze ook de action hebben dus ben even geweest en nu weer terug maar pfff het lijkt wel of de tijd kruipt :( het is niet eens half 1 :(

14. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    haha heb jij weer
    Tis al bijna half 1 scheelt alweer meid

15. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    en toen was het alweer 12:36..... :)

16. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    owww jaaa danjo heb je al foto's van je keuken

17. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    nee straks komt het plakplastic erop dan zal ik ff foto maken

roosje fijn dat alles weer goed was meid

18. hey meiden hoe is het hier

danjo plakse he hihi

tirt ennnnnn?

roosje hoe was het bij de vk?

19. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Goedendag dames,

wat een geklets. Tirtilisko, zo'n dag in 't ziekenhuis is ook niet alles, maar 't is voor 'n goed doel, moet je dan maar denken... Succes nog daar iig..

Ik zit nog steeds in de lappenmand. Ik heb af en toe vreemde pijntjes in mijn buik, maar nog steeds geen pijnlijke borsten, normaal wel heel erg rond deze tijd van de cyclus. Ik vind het erg spannend.

20. freewilly zeker spannend voor je nog een paar daagjes ik duim voor je

Share This Page