Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Freewilly, ik hoop dat je je snel beter voelt (en dat alle ongi-kwaaltjes wegblijven!)

@Tirtil, ik hoop dat je dag in het ziekenhuis nu bijna ten einde is.

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Ben eindelijkkkkkk thuis :)

bedankt meiden de uistlagen hoor ik als alles goed is morgen.

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi dames,

Hier ben ik, was na mijn vk bezoek ff gaan shoppen. Schoenen en een mp3 gekocht, heelaas geen leuke poncho/jas kunnen vinden. Thuis aangekomen de boel opgeruimd en mijn pannetje is op het vuur aan het sudderen jummie.

Bij de vk ging alles goed, mijn bloeddruk was netjes, we hebben het hartje horen kloppen en ik heb bloed moeten prikken en mijn uri moeten testen op eiwitten en dergelijke. De uitslagen hoor ik bij de volgende bezoek als alles goed is zo niet dan wordt ik gebeld, mijn volgende afspraak is over precies een maand.

Thnx voor het vragen meiden, klinkt heel dubbel maar ik geloof het nog steeds niet (ligt het aan mij of is het een normale gevoel?).

Danjo, ben benieuwd naar je keuken.
    Tirti, hoop dat alles positief is morgen.
    Freewilly, spannend meis. Duimen draaien door hier.
    MissLayla, verder alles goed bij jou?
    LizaM, dikke knuff voor je bui meid.
    All, suc6!

4. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Haaii ladiesss,

Daar ben ik weer! Terug van onze korte vakantie :) Erg leuk gehad hehe :) Ben wel zaterdag ongesteld geworden helaas en vandaag moest ik naar het ZH voor een startecho.. en wat blijkt? Dat eitje zit er nog steeds! Hij is ook nog steeds 24 mm.. Maar na overleg met de gyn mochten we gelukkig toch starten met IUI! Vandaag eerste spuit gezet! Viel ook echt reuze mee hehe :) a.s. zaterdag gaan we kijken wat er met dat eitje is gebeurd, hoop echt dat het goed gaat..

@ Tirtilisko, hoop dat de uitslagen goed zijn ;)
    @ Roosje, echt super dat de echo goed was!

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Enise, welcome back schat. Wat fijn dat jullie toch mochten beginnen met IUI, ik hoop dat de eitje zich gedimt houdt en lekker gaat springen zodat jullie verder kunnen! Mijn duimen draaien ook voor jou lief.

6. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    kan dat goed zijn enise als ie er al zo lang zit is het geen cyste?
    Fijn dat je het ff lekker heb gehad meid.

Tirtil mooi heb je ook weer gehad meid.

Roosje fijn dat de apk weer goed was meid.

7. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je Roosje!

Danjo, helaas kunnen ze mij niet met duidelijkheid zeggen of het een cyste is. Erg vervelend zo'n onzekerheid. Maar nu is het afwachten hoe het gaat lopen..

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Danjo, hahaha APK keuring haha.
    Enise, youre welcome.

9. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Yippie suc6 morgen meid met je HCG

10. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    @roosje wat fijn dat je echo goed was! :D

@tirlitilsko zo jij had een lange ziekenhuis dag, maar t is idd voor t goede doel!

@enise welkom terug meid!succes met de IUI, spannend!

@danjo ik ben benieuwd naar je keuken!

@yippie succes morgen!

voor mij was t vandaag een rustige dag, ik heb even met t ziekenhuis gesproken omdat ik maar geen post van ze krijg.
    we kunnen pas op z'n vroegst in januarie weer naar t ziekenhuis,duurt weer erg lang allemaal. maar ja ik heb ook niet niet echt keus,want we moeten eerst zeker weten dat alles met mijn man's z'n nieren alles goed zit.

fijne avond verder allemaal!
    liefs mounia

11. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Mounia, balen dat jullie zo lang moeten wachten...

@Roosje, ik denk dat het besef nog wel gaat komen hoor. :D Als je merkt dat je buik straks wat dikker gaat worden. :D

@Enise, welkom terug en veel succes me de IUI. Ik hoop voor je dat het idd geen cyste is.

@de rest, dikke knuffel.

Hier had mijn mannetje vanmorgen zijn afspraak in het ziekenhuis. Hij moest weer inleveren en ze hadden een kamertje gereserveerd voor hem omdat hij niet binnen een half uur in het zh kon zijn. Hij heeft in een deuk gelegen, er lag daar een hele stapel sexboekjes!

12. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Enise; welkom terug. Wat rot dat ze je nog geen zekerheid kunnen geven. Hoe willen ze daar nu achter komen? Fijn dat je nu dan echt gaat starten met IUI, en knap hoor je eerste spuit!

Danjo; al klaar met plakken?

Freewilly; wat spannend meid, hopelijk zit je niet voor niets in de lappenmand.

Tril; een hele dag in het ziekenhuis is niet niks nee, maar je weet dat je het voor een heel goed doel doet.

Mounia; ergens begrijp ik het wel maar wel erg rot dat het zo lang moet duren.

FT; is het hem wel gelukt in dat rare kamertje? Ik kan me voorstellen dat hij erg moest lachen. wanneer krijgen jullie nu de uitslag?
    Roosje; wat bijzonder om het hartje te horen kloppen. Hopelijk zijn alle uitslagen ook goed.

13. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @LizaM, ja hoor, hij stond na een kwartier geloof ik alweer buiten. Gelukkig heeft hij zoiets van: wat moet dat moet en kan ie wel die knop omzetten. :D
    Ik heb gisteren op cyclusdag 3 bloed laten prikken en moet nog op de 5e en 8e dag na mijn eisprong en dan hebben we 15 december een afspraak voor het bespreken van alle resultaten. Duurt dus nog wel weer even. Ik vind het wel spannend, je weet dat bij mannen elke uitslag weer anders kan zijn dan de vorige...

14. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Fairy Tale, ik hoop ook dat het geen cyste is!
    @LizaM, heb geen flauw idee! Ze gaan a.s. zaterdag kijken hoe alles eruit ziet, alleen dan kunnen ze denk ik zien hoe het ervoor staat..

15. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Enise; hopelijk kunnen ze er dan meer over zeggen. Ik ben denk me net dat het er kennelijk nog niet zat tijdens je kijkoperatie. Anders hadden ze het toch wel gezien dat het een cyste is? Nou tot zaterdag maar weer wachten... pff wat moeten we toch allemaal veel wachten en wachten nietwaar?!

FT; knap van hem hoor, ik denk dat ik mijn vriend een 'handje' zou moeten helpen! :-D

16. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Ach, we hadden wel wat voorbereidingen getroffen. :) Een paar stoute fotootjes doet wonderen. hahahahahah

17. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Haha, ja op afstand dat kan ook! hihi

18. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    @Mounia, schiet dan ook niet op bij jullie hè, toch rot hoor...

@LizaM, ik hoop 't ook zó!

@FairyTale en anderen: ik verbaas me er altijd over dat ze standaard van die blaadjes in zo'n kamertje hebben liggen. Wat heb je als man naar andere vrouwen te kijken als je zelf een vrouw hebt?! En dat wordt je dan gewoon zo ongeveer door de strot geduwt, want zo'n man moet heel stevig in z'n schoenen staan wil -ie daar niet naar gaan kijken...

19. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Meiden ff snel de uitlslagen was echt kapot was vanochtend om 12:30 wakker :$ en moet zo over een half uur al weer naar het zh moet nog snel douchen aankleden dus ga er snel vandoor. Ik reageer op jullie als ik weer terug ben

De uitslagen van mijn bloedsuiker:

Nuchter: 4.4
    om 11 uur na het eten: 11:00
    om 15:00 uur had toen om 12 uur nog wat gegeten
    4.3 Aan de tel zeiden ze dat de uitslagen erg goed waren. Gelukkig maar weer een zorg minder :D

20. lieve jullie

zo vanmorgen hsg gehad.

mijn slogan:

met een diclovinak gaat het met gemak.

heb er weinig van gemerkt tijdens het onderzoek.
    nu heb ik last van erg ongi krampen die zijn veel vervelender.
    maar met een para komt het goed..

morgen effe voor controle.

liefs yippie

Share This Page