@Tirtil, dat zijn inderdaad hele goede uitslagen. Hij hoort tussen de 4 en de 8 te zitten, dus da's erg mooi. @Yippie, gelukkig heb je tijdens het onderzoek weinig last gehad. En idd, een paracetamolletje en dan lekker op de bank of zo.
Mounia, ja was ook eel opluchting. Meissie voor je het weet is het alweer januari! Ik denk dat je ondertussen wel drukjes zal hebben met pleegkids, en het idd verstandiger om af te wachten wat de uitslagen van je man's nieren zijn. Ik wens jullie veel sterkte/suc6, dikke kus. FT, ik hoop het want doordat ik vergeet dat ik zw ben wil ik nog wel eens teveel hooi op mijn vork nemen wat natuurlijk niet goed is. Ik hoorde ook vaker dat er in zulke kamers van die boekjes en ook video's zijn om de mannen een handje te helpen, zelf zou ik het nooit zo ver laten komen en like u gwn ondeugende dingen op zijn foon zetten hahaha. LizaM, ja ben benieuwd naar de uitslagen en hoop ook dat ze goed zijn. Tirti, fijn dat de uitslagen goed waren meis! Doe het verder wel rustig aan! Yippie, gelukkig dat de HSG mee viel. Ik heb er echt een trauma aan overgehouden, ik was te gespannen waardoor ze harder moesten rommelen daar binnen en had geen pijnstillers genomen daarvoor zodoende. Danjo, en al klaar met plakken? Ben benieuwd naar de keuken, show it!
Ik heb er zelf geen moeite mee als ie erin zou bladeren, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen het aanstootgevend vinden. Niet iedereen vind het prettig om daarmee geconfronteerd te worden.
@LizaM, ja nu je dat zegt! Dat hadden ze wel gezien he als het er was? Vindt het ook zo vervelend allemaal.. is alles goed mogen we lekker beginnen met IUI, krijgen we dit weer.. er is ook altijd wat he? Ben echt blij als sommige dingen vlekkeloos gaan.. En idd, al dat wachten? Wij moeten echt heel veel geduld hebben! @Yippie, wat fijn dat je HSG goed is gegaan!
Trouwens, wat dat rare kamertje betreft, wat ben ik blij dat wij het thuis mogen regelen.. Stel dat hij daar een keertje in moet, dan mag hij het lekker zonder blaadjes doen of ik ga mee haha Anders hoeft het echt niet hoor!
Hahaha Enise, hier nog zo een! Afblijven van die bladen, hij krijgt een live show hahaha. Ft nee dank je, ik heb er wel moeite mee.
ja ben dr ook wel blij mee morgen ga ik het kozijn achter verven ( zal eerst een foto maken van hoe het was zie je nl verschil)
Ziet er goed uit! En wat betreft die blaadjes, ik ben er ook niet zo blij mee als hij daar opgewonden van zou worden. Maar mijn vriend geeft altijd aan dat live met mij echt veel opwinderder is!
mijne doet het gewoon thuis us geen last van bladen maar ik kan wel snappen dat een man er wat opgewonden van word heb dr ook geen problemen mee
zo wat kletsen jullie veel zeg pfff tirtil meid ben blij dat je suiker goed was roosje nou fijn dat je het hartje hebt horen kloppen en nu maar hopen dat ze niet gaan bellen, dan is het goed. enise balen dat je ongi bent geworden , maar nu starten iui succes meid. danjo ziet er goed uit hoor . vandaag ongi geworden helaas, en morgen krijgen we telefoon met de uitslage n hoe nu verder. ben ook niet van de sexblaadjes, maar gelukkig is het ziekenhuis binnen de tijd te berijken of je doet het gewoon daat op de wc dat heeft jorg laats ook gedaan hahaha, ik zei doe dan thuis nee zei die doe daar wel op de plee hihi
Tis natuurlijk hoor meiden hahahahaha maak jullie niet druk zijn ergere dingen op de wereld. tis niet voor niks jullie mannetje he. en euh die strakke lijven kunnen ze alleen maar van dromen hihihihi. Hier net weer ff een blegh moment bah ken dr niet zo tegen he als het niet gaat zoals ik wil Maar ja marjoleintje wil soms teveel doe je niks aan
@danjo ziet er idd mooi en netjes uit! @roosje thanx meid!knuff! @tirlitisko goede uitslagen heb je! @miss layla balen van je ongi! succes morgen met de uitslagen! als ik iemand ben vergeten sorry, ben weer erg drukjes vandaag.
@Tirtilisko, vergeten, maar: alsnog blij voor je dat de suikers goed zijn. @Danjo, niemand neemt je kwalijk dat je je een beetje down voelt. Niet teveel doen hè meis... Maar je keuken is mooi geworden hoor! Ik ga naar bed. Nog even temperatuur opmeten, vanmorgen was die nog stees hoger dan normaal, maar ik voel me verder niet echt ziek meer. Hoewel ik nog wel veel hoofd- en spierpijn heb en nog niet zo lekker kan eten, voel ik me op zich wel uitgerust. Dat is maar schijn hoor, want na het koken was ik alweer uitgeput en na de afwas eveneens, dus wat doe ik hier eigenlijk nog... Gelukkig komt mijn moeder me vrijdag helpen met 't huishouden, want daar komt nu natuurlijk ook niks van... Zucht, nog een paar dagen wachten... Welterusten en tot morgen, Free-Willy.
Tempen moet je niet in de avond doen haha inde ochtend is ie het meest betrouwbaar Nog 2 dagen meid spannend
Huh? Ohw, dat... Nee, ik heb immers griep, 't gaat me erom dat ik moet weten of ik nog verhoging heb of niet. Haha, 't is ook wel verwarrend, maar tempen om mijn eisprong te vinden enzo doe ik al maanden niet meer... Wat dat betreft kan ik er nu ook niks aan aflezen, want die hoge temp. komt gewoon van dat ik ziek ben... Maar idd, 't is erg spannend....