Spannend hoor Hier wouik een foto maken voor die tijd batterij leeg hahaha nou ben bijna klaar en dan moet ie nog een keer Maar het ziet er nu al super uit.
Zal je altijd zien, batterij leeg! hahaha @Freewilly, ik hoop dat je griepje snel weg is. Ik vind ziek zijn altijd zo vervelend.
free willy hoop dat je je al wat beter voelt. danjo niet te veel doen he, weet waar je grens ligt en ja dat dan net nu je baaterijen leeg zijn! hier aan het wachten en wachten ze bellen tussen 12 en 2 dus heb nog een uur pfff
Doe alles rustig aan het is nu 1 x in de verf en nu ff pauze Laat het even aandrogen iets en dan nog een keer met de roller en dan is het klaar. Het ziet er nu iig al veel mooier uit Spannend Layla
Zo ik ben klaar de boel is weer opgeruimd en nu laten drogen Dan kunnen morgen de ramen gedaan worden en alles weer terug hangen. Ga zo lekker douchen en dan een wasje aanzetten en dan rij ik ff na de winkel. Gaan vanavond maar eens lekker patat eten jummie
Mevrouw klussen met kijkers,doe jij rustig aan,maar is denk ik wel nu ff lekkere afleiding voor je he, weet dat ik aan je denk he,dikke knuffel
Whoeha heb geen kijkers gezien....Over de schutting gekeken jij Ach ja moet wat doen en dit geeft me een heerlijk gevoel en doe alles 1 voor 1 dus ach
Hoi meiden, Misslayla, ik ga van het goede uit. En hoe was de belletje? Freewilly, beterschap meid. Danjo, smul ze. Heb er nu ook wel zin in, maar ja met de nodige kilo's die ik al aangekomen ben pas ik! Mounia, youre welcome meis. En niet teveel hooi op je vork nemen he! All, dikke knuffels. Liefs Roosje,
sst niet verder vertellen ja nou zolang jij er fijn bij voeld,lekker doorgaan dan, wat is je volgende project
Ja we hebben een open trap toch eigenlijk alles wat creme is word wit en dat antraciet blijft zo. Zo heb de vetpan aanstaan om schoon te maken vaatwastabletje erin net zo fijn.
Maar morgen heb ik een rustdag denk ik en het kozijn voor moet ook nog en dan de plintjes nog. Dan het halletje voor en de wc nog haha
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei 2008 , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli 2008, 1 zwangere in augustus 2008, 3 zwangere in september 2008, 1 zwangere in Oktober 0 zwangeren in November NOD november 15-11-08: Freewilly, Lizam (24 mnd) 20-11-08: Anouk (39 mnd) 27-11-08: Mounia 30-10-08: Caruli ( ronde 48 ) Hopes Esser wachtend op ICSI (29 mnd) miss layla Dina NOD December 5-12-08 : Faire tale (ronde 20), Love child, Danjo (ronde 29) 10-12-08: Yippie IUI of IVF Esser: 1e ICSI Anouk: 2e IUI Afspraak MMM 05-11-2008: Caruli start lucrin start 4e IFV 15-12-08: FairyTale 2e afspraak gyn Meeting Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia Freewilly , Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko De datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place om 12 uur afspreken. Zo de lijst maar eens ff aangepast weer
Danjo; vast heel fijn als alle klusjes klaar zijn maar denk je ook nog even een klein beetje aan jezelf? En mocht je toch doordraven en thuis niets meer te doen hebben dan mag je ons komen helpen! :-D Miss Layla; en? hoe was de uitslag? FreeWilly; hopelijk ben je snel weer beter maar het meeste hoop ik nog voor je dat het helemaal geen griepje is.... Knuffel voor de rest die ik nu vergeet!
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007, 2 zwangeren in januari 2008, 1 zwangere in februari 2008, 1 zwangere in maart 2008, 1 zwangere in april 2008, geen zwangere in mei 2008 , 1 zwangere in juni 2008, 3 zwangeren in juli 2008, 1 zwangere in augustus 2008, 3 zwangere in september 2008, 1 zwangere in Oktober 0 zwangeren in November NOD november 15-11-08: Freewilly 20-11-08: Anouk (39 mnd) 27-11-08: Mounia 30-10-08: Caruli ( ronde 48 ) Hopes Esser wachtend op ICSI (29 mnd) miss layla Dina NOD December 5-12-08 : Faire tale (ronde 20), Love child, Danjo (ronde 29) 10-12-08: Yippie, LizaM (25 mnd) IUI of IVF Esser: 1e ICSI Anouk: 2e IUI Afspraak MMM 05-11-2008: Caruli start lucrin start 4e IFV 15-12-08: FairyTale 2e afspraak gyn Meeting Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia Freewilly , Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko De datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place om 12 uur afspreken. Ik zag dat mijn NOD nog niet goed stond.