Ik wist wel dat je misselijk kan worden van een zwangerschap en flink ook, maar kun je je er ook grieperig door voelen dan? Nou voel ik mee heeel onervaren en dom :S Ik heb overigens weinig zin aan eten, is ook een teken, maar goed. Ik durf verder niet teveel te hopen, want ik ben al zo vaak teleurgesteld...
Oh die onzekerheid klinkt bekend! Ik heb daar zo'n hekel aan. Ga je je helemaal blij zitten maken terwijl je dat eigenlijk niet wilt. Maar goed, je zit bijna op je NOD. Ga je dan testen of wacht je nog even?
Free willy, ik wil je geen extra hoop geven maar je kan echt ziek en grieperig worden als je zwanger bent (en dit dus nog niet weet). Tijdens mijn innestelings periode voelde ik me ook ziek, echt een beetje grieperig. Ik lag 2 dagen in bed en wist niet wat ik had (bleek dus zwanger). Meid, ik duim voor je dat het raak is dit keer en de rest natuurlijk ook heel veel succes! Ik lees vaak mee in jullie topic maar ik kan het niet bijhouden hoor allemaal, haha. Ben ik een beetje te lui voor . Liefs Vanilia
Tja meid een griepje kan natuurlijk altijd Je zou morgen kunnen testen want je maakt jezelf nu wel erg gek ( ik ken dat dus helemaal niet zo). Mischien geft dat rust als ie posi is kun je een klein feesje bouwen en als ie nega is tja das balen maar vaak heb je dan wel rust. Lizam ik denk wel an mn zelf hoor hahaha en euh voorlopg ben ik hier nog niet klaar. Net ff met mannetje de stad in geweest en heb weer een paar mooie laarzen op de kop kunnen tikken voor een prikkie. En mannetje heeft weer de winkels leeggekocht
Ah shoppen, voor mij vaak een hele goede remedie tegen dipjes. Pff ik zal blij zijn als ik kan stoppen met tempen. Een wekker zetten werkt voor mij nooit want dan ben ik altijd eerder wakker en ga dan liggen wachten tot ie gaat. Maar ik wordt elke nacht zo rond half 6 wakker en dan temp ik. Meestal kan ik daarna nog wel ff slapen, maar vanmorgen sliep ik bijna toen mijn kat beneden begon te zeuren. Bleek dat ie gisteravond geen eten meer heeft gehad en die had dus honger! Kom ik beneden, ligt er ook nog fijn een haarbal op me te wachten. Ff opgeruimd en daarna dus weer naar bed. Ik had nog een uur voor mijn wekker ging, maar ik kon niet echt meer slapen. Val ik gewoon een kwartier voor de wekker weer in slaap! Da's ook niet aan te raden! Jeetje wat ben ik moe zeg!
Hoi allemaal, hier nog lekker last van de hsg. helaas dat hoort er bij. 30 dec gesprek met de gynacoloog. voor hoe verder.. we zullen zien.. yippie
Vervelend FT maar ik deed nooit stipt tempen Mijn temp is gelijk of het nou om 7 uur is of om 10 uur. en zo slopen je de nachten ook wel. Yippie vervelend dat je nog steeds last heb meid en 30 dec kon dat niet eerder haha
Ach, ik hoef als het goed is alleen deze cyclus nog maar en dan kan ik er weer mee stoppen. Dus nog maar een dag of 22. Yippie, irritant he, als je zo lang moet wachten op vervolggesprekken? Wij hadden in september een afspraak gemaakt voor 20 nov en die heb ik naar achter door moeten schuiven. Die staat nu op de 15e december.
Ik doe afspraken altijd heel snel handig als je in het zh werkt kijken ze altijd of er snel een plekje is Normaal na mk kom je pas met 4 weken terug ik nu al met 2 weken scheelt nogal niet.
ze hebben gister gebeld en de uitslag van het zaadondezoekwas normaal! verder weet ik niks? ik zo en nu zei ze heb je nog geen afspraak gemaakrt voor een viva gesprek! ik zo nee wist niet eens wat dat wass. nu hebben we dun maandag middag dat gesprek en als het goed is worden dan alle uitslagen besproken en wat ze nu gaan doen, snap niet dat we daat dan niet gelijk een afspraak voor moesten maken maar goed. danjo kluswonder hihi ach zo blijf je wel bezig. wij gaan binnenkort ook de trap doen die is nu nog open maar die wordt dichtgemaakt eindelijk! yippie vervelend meid dat je nog zon last hebt , je moet wel lang wachten zeg 30 dec pfff. free willy meid nog 1 dag en als ik jou was zou ik testen want die onzekerheid daar wordt je ook gek van. fairy tale succes dan nog de aankomende 22 dagen hihi en voor iedereen alvast een prettig weekend
@danjo lekker aan t klussen in huis lees ik! @freewilly beterschap! @yippie rust lekker uit meid,ik hoop dat je je snel weer goed voelt. @miss layla fijn dat t zaadonderzoek normaal is!mischien lees ik eroverheen maar had jij ook nog onderzoeken gehad? @de rest een dikke knuff!
Hallo dames, nog altijd geen roze of rood hier of ongie-krampen. Idd nog één dag, maar nee, ik ga niet gelijk testen. Ik weet dat sommigen dat dom vinden, en ik begrijp dat ook wel, maar ik wil geen testen meer verprutsen en ik heb er nog maar één in huis. 't Zijn dure krengen. En aangezien ik al vaker gewoon één of twee dagen overtijd ben geweest en dan toch gewoon ongesteld werd, ga ik niet testen óp m'n NOD of op de dag erna, maar pas als ik minstens een paar dagen overtijd ben. Die paar dagen onzekerheid overleef ik ook wel, de komende dagen genoeg afleiding ivm verjaardagen enzo. Gelukkig gaat 't al weer wat beter vandaag, nog wel wat hoofdpijn, maar de hele dag door lekker in huis gerommeld en samen met mijn moeder boodschappen gehaald enzo. Ik ben alleen al wel de hele dag beroerd. Net een kopje thee met een paar biscuitjes gehad, daar knapte ik wel wat van op gelukkig. Als 't voor een baby is, heb ik er wel wat misselijkheid voor over
He meiden, Hoe is het hier? Jullie beppen wel een eind in de rondte hoor, kan 't bijna allemaal niet bijhouden! @danjo, hoe is het met je? Erg druk in je huisje las ik zo! Keuken ziet er netjes uit! @freewilly, rustig aan doen hoor! En nu dus nog 1 dagje afwachten? Spannend! @yippie, blij om te lezen dat de hsg best mee viel. Heb ook gehoord dat de klachten erna best even kunnen aanhouden. Sterkte! @all, hopelijk alles okay bij de meiden die ik vergeten ben! liefs esser
mounia heb laatst alleen samenlevengstest gehad en die was neit goed, maar ook niet slecht . verder vorig jaar alle onderzoeken al gehad. danjo ja zeker spannend free willy ja die testen zijn niet goedkoop heb er in de tussentijd ook al wat versleten al moet ik zeggen dat het de laatste tijd mee valt, je leert er van he. ik hoop dat al je wachten beloont wordt en dat je "ziek" zijn iets anders is esser hoe is het met jou?
Ja esser houd me bezig vanmiddag voor mn zelf geshopt en net lekker bij de schoonheidspeciliste geweest
wat zijn jullie toch lief! maar even uit leggen manlief moet eind nov nog zaad inleveren en daarom duurt het langer plus dat onze gyn dan pas een plekkei had.. nou ja we zeggen maar zo.. mooi lange tijd wie weet hoeft het dan wel niet meer! en anders beginnen we 2009 goed toch! Liefs van Yippie.. die met een molletje onder de wol gaat.. Vandaag zoveel last dat ik met het werk er al last van had hoefde maar 4 uurtjes.. zondag 6 dus denk dat ik morgen effe kijk en anders meld ik me ziek. 8)
Goeiemiddag dames, Kom mijn bed uitgerold met een vette hoofdpijn door het uitslapen, ja ja idd eigen schuld haha. ZOmeteen ff frisse lucht scheppen buiten en wandelen, hmm heerlijk. Hoop dat het goed gaat met jullie allen, wens jullie een fijne weekend. Liefs,
hey meiden Hoe is het hier? Ik ga zo weer ff na de stad moet een spijkerbroek halen van mannetje ( heb ik te weinig aan volgens hem ). Vanavond gaan we bij vrienden op viste dus ff gezellig eruit.