Hallo allemaal, hier een dip (helaas geen dipje meer te noemen). ik denk dat ik zo ook maar even ga shoppen, misschien wordt ik daar weer wat vrolijker van. sorry, heb even geen zin om bij te lezen.
hey meiden yippie hoop ook dat het niet meer nodig is en anders idd een goed begin van 2009, daar ga ik zelf ook voor hihi roosje jij ook een fijn weekend meid en dat te lang op bed liggen en dan koppijn hebben ken ik wel ja. liza meid dikke knuffel ik hoop dat het shoppen je een beetje heeft geholpen. danjo en heb je een speikerbroek gevonden? hier vanmiddel even naar een hobbywinkeltje geweest en daarna even zitten prutsen. vanavond krijgen we visite en nu snel even alles nalezen
Hoi hoi dames, Toch zeker ook vermelden hier na vandaag, de punctie zit er op! Om 09.00u. waren we in het ZH en om 12.30u. ongeveer waren we er uit. Van de 20 eiblaasjes die ze hadden aangeprikt, kwam het nieuws vanuit het laboratorium dat er 15 goede eicellen waren gevonden! Helemaal goed nieuws dus! a.s. Maandagochtend, nog ter controle, een echo om te kijken of het er rustig uit ziet, en dan 's middags de TP. Spannend! Enne, de punctie zelf was heel erg goed te doen! Geen 'horror' verhaal hier hoor Alleen na de punctie ging ik bijna van mezelf vanwege de hoge dosering van medicatie.............(2 x oxazepam, paracetamol en via infuus de pijnbestrijding) Dat was toch iets teveel van 't goede (gezien mijn lengte en gewicht) Maar ooh..... wel zo relaxed en zweverig tijdens de punctie zelf, hahaha. Nu voor zeker 2 dagen volledige en verplichte rust mee gekregen. Jullie allemaal van het weekend aan het genieten? En naar de intocht van de 'echte' sinterklaas gekeken vandaag? liefs
heerlijk Esser dat het allemaal goed is gegaan. En ik ga duimen dat het nu goed gaat komen weet je wat ze met de rest van de eitjes doen trouwens? en laat je er 1 of 2 terug plaatsen. Hier gisteren bij vrienden geweest waren weer om 3 uur thuis pfff wel heb ik eenieuwe tv gekregen voor op mn slaapkamer een mega grote hahaha heerlijk. Mischien dat we straks nog naar mannetjes neefje en vriendin gaan ( ze is ook zwanger zouden samen uitgerekend zijn). En voor de rest doe ik weinig ben aankomende week nog thuis dus ga niet poetsen nu in het weekend GOED HE
@LizaM, wat vervelend dat je een dip hebt, hoop dat het nu beter gaat.. @Esser, super dat alles goed is gegaan! Spannend hoor allemaal! @Danjo, vet hoor een grote TV in de slaapkamer! Lijkt mij ook echt heerlijk! Hier gaat alles goed, heb gisteren mijn 1e FM gehad. Heb 2 eitjes die beide 14 mm groot zijn. Morgen moet ik weer terug, ben benieuwd hoe groot ze morgen zijn!
Haha danjo een groote tv leuk man.. ik heb ook grootste plannen hier maar eerst maar een de tuin vanhet voor jaar. hhaha hier gaat het aardig goed.. ben vandaag niet gaan werken, nu niet veel pijn meer maar wel blij dat ik nog niet hoeft te werken. vanmorgen in de kerk ging k staan na een tijdje zitten en toen trok de boel weer lekker samen. yippie..
Lekker rustig aan doen meid Ja ik ben blij dat een kameraad boven alles gaat schilderen en de trap beneden haha Dan moet de trap en hal opnieuw bekleed worden maar dat word ook gedaan Dan moet ik dus alleen zelf het halletje en het voorkozijn nog verven. En dan moet de wc nog een keer helemaal gedaan worden en de keuken vloer maar dat laten we ook doen eerst al het schilder werk maar eens he.
esser dat is goed nieuws zeg 15 goeie ben benieuwd een maandag succes alvast en gelukkig viel de punctie mee. yippie meid doe rustig aan is maar goed dan dat je nog niet hoefde te werken. danjo toemaar zeg een grote tv voor de slaapkamer wij zitten tegen zon klein k**** ding aan te kijken haha nog even terug koment op je vraag van een paar pagina's terug ik zou graag mee willen , maar ben op die dag jarig en wordt dan 30 dus kan helaas niet mee.
Oke jammer ml ja ik had ook altijd een kleintje haha maar nu een big one haha heerlijk mannetje zei al vanav vroeg het bed in en lekker tv kijken in bed ( lijk me nou een strak plan) wij hebben net heerlijk eten besteld een shoarma schotel heerlijk rustig weekend gehad
@esser wat goed zoveel eitjes!en wat fijn dat de punctie meeviel. ben benieuwd hoeveel bevruchte eitjes je straks hebt! @enise voor jou ook spannend meid! ik hoop op goeie eitjes voor je! @danjo wat leuk zo'n tv! mmm shoarma lekker hoor. @yippie wat vervelend dat je nog last hebt, neem je rust en tijd he meid. @de rest veel succes met alles!
danjo ja zeker jammer, misschien de volgende meeting... mmm lekker shoarma krijg gelijk trek hihi veel plezier met tv kijken in bed. mounia hoe is het met jou? hier een rommel dagje gehad, morgen naar het ziekenhuis op gesprek
ja hier ook alles wel goed ben bijna niet meer ongi ( waarom moet dat bij mij altijd een week duren) ben ook wel benieuwd wat er nu vanmiddag gezegt wordt. we moeten er om 10 voor 4 zijn
Spannend meid Ik morgen ........... Ongi dat gaan we af wachten hoe en wat normaal 2 a 3 dagen hoop dat dat zo blijft eerlijk gezegt. Freewilly hoest staat het er bij jou voor meid.
Here I am, vanmorgen ongesteld geworden, anders wordt m'n cyclus even niet steeds maar langer en langer ofzo. Misschien baal ik daar nog 't meeste van. Vrijdagavond kreeg ik zere borsten, van onder mijn oksels vandaan. En die misselijkheid steeds, ik had zoiets van: dit kan niet missen. Toen kreeg ik zaterdagmiddag toch ineens rozeverlies, gisteren veel oud bloed, en vanmorgen dus helder rood. De teleurstelling valt mee, maar ik baal van die lange cyclussen. Gelukkig ben ik vandaag vrij met die buikkrampen. Ik heb maar een ibuprofen genomen. Verder ben ik wel weet beter en ben ik blij dat ik morgen weer aan 't werk kan. Zucht, volgende ronde maar weer...
Zo, nieuwe banner gemaakt. Wil iemand mij weer op de lijst zetten, op 26 december, ronde 18? Zou wel een mooi kerstcadeau zijn als ik dan zwanger wordt...
@freewilly, ik kan me zo goed voorstellen dat je baalt van die lange cyclussen! Jammer dat je toch weer ongi geworden bent! @miss layla, spannend vanmiddag. Succes! @de rest, knuffel en succes met alles wat loopt. Hier deze keer een hele wilde temperatuurcurve! Baal er een beetje van dat precies die cyclus waarbij ik bloed moet laten prikken zo raar is.
Nou meiden, even ego berichtje............................................... We hebben 9 embryootjes! Vanochtend was alles goed met de echo, en kregen we dus groen licht voor de TP. De fert.arts gaf aan dat we in de loop van de dag gebeld zouden worden door het ZH in Tilburg. En wat bleek? Ong. 30 minuten later belde het lab van Tilburg al op! We hadden zaterdag 15 eicellen waarvan er later 12 echt goed waren. Deze 12 zijn zaterdag dan ook bevrucht waarvan er nu dus 9 embryootjes uit zijn ontstaan! Er zit in ieder geval 1 topper tussen en ik krijg deze dan ook teruggeplaatst om 17.10u. vanmiddag in Tilburg. Spannend........... Voor de overige 8, laten ze deze nog verder delen en op dag 4 of 5 kijken ze welke nog sterk en 'invrieswaardig' zijn. Dat krijgen we later deze week dus te horen. liefs Esser
oke dus 1 terug plaatsing 2 geeft volgens mij ook meer kans op mk toch Nu spannend meid ik ga duimen voor je