Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    vervelend meid maar goed dat het verder allemaal goed gaat.

Nou hier na de gyn geweest zoals ik al verwacht had we gaan gewoon door met IUI
    IFV geeft nl meer verhoogte kans op een mk
    dus eerst maar eer 4 iui
    alles zag er goed uit en had alweer een eitje wat aan het groeien was ( zo wonderbaarlijk dat mn lichaam elke keer maar weer alles zo mooi oppakt)
    Hij is er zelf vol lof over , dat het keer mis is gegaan is heel zuur zegt ie maar het positieve ervan is je kunt zwanger raken dus uiteindelijk komt er dan ook wel weer een gezond beebje uit voort. ( Dat zat zelf ook wel in mn hoofd heb nooit het gevoel gehad dat het niet gaat lukken)

wel gaan we weer een x een bloedstolling doen dus moet van de week ff nuchter bloed prikken.

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ja gelukkig wel.

Ow wat fijn dat je nu verder kan en je lichaam goed zijn werk doet. Mijn duimen draaien voor je voor de komende IUI.

Veel suc6 meid.

3. meiden bedankt voor jullie lieve en bemoedegende woorden

hij heeft vandaag al gebeld? snap ze soms echt niet hoor!

maar ze hebben het nog eens in de groep gegooit en we mogen starten.
    nu maar hopen dat het nog in november is want december doen ze geen iui en dan wordt het januari

maar we hebben groen licht en dat is het belangrijkste.
    nu worden er 3 pogingen gedaan en als het dan nog niet gelukt is wordt er weer verder gekeken en zal ik waarschijnlijk verder onderzocht worden.

we gaan iui in eigen cyclus doen dus zonder hormonen

roosje ik hoop dat de ha wat voor je hoofdpijn heeft weet hoe erg hoofdpijn kan zijn en dan elke dag pfff.

danjo toch weer iui nou succes meid en dat het een keer goed moet komen daar ben ik ook van overtuigt.

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wanneer moet je ongi worden ml of ben je het net geweest
    je start nl altijd op dag 3 van je cyclus
    zo kun je ook berekenen of je nog kunt starten voor de sluiting

Oh ik lees zonder hormonen dan heeft IUI toch geen nut ( woorden van mijn arts)
    Bij ons is ook alles goed en juist door hormonen heeft het wat meer kans VREEMD

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

ML, ow wat een goed nieuws dat jullie groen licht hebben gekregen. Ik wens jullie veel suc6!

6. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Miss Layla echt super! Gelukkig is het toch goedgekomen :)

Roosje, wat vervelend dat ze niet konden achterhalen waar het aan ligt. Hoop dat het snel overgaat!

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Enise, Misslayla hoop het ook want leuk is het niet.

8. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Esser; meid wat fijn dat je zo veel embryo's hebt, en dat het terugplaatsen van de topper goed gegaan is. Ik duim extra hard voor je deze ronde.

Enise; morgen je eerste IUI spannend, ik hoop dat het ook je laatste mag zijn. Laat je ons weten hoe het was?

FreeWilly; een beetje laat maar balen van je ongi, is dit nu je langste cyclus? Ik duim voor je mee voor een kerstcadeautje.

Hopes; je weet het 1x kan voldoende zijn!

Miss; wat ontzettend k*t hoe ze je behandelen! Maar ja het is goed gekomen doordat je goed voor jezelf op kan komen. Ik hoop met je mee dat je nog in november kan starten.

Danjo; fijn dat je lichaam weer een eitje aan het maken is. Ik had ergens wel verwacht dat ze gingen onderzoeken waardoor je die miskramen krijgt. Maar zo lang jullie er een goed gevoel bij hebben komt vast alles goed. Ik wist trouwens nog niet dat je bij IVF meer kans op een MK hebt.

Roosje; balen van die hoofdpijn, hopelijk weet de HA iets meer.

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam we hebben alles al gehad we doen nu alleen nog en keer een bloedstollingsonderzoek.
    Chromonsomen test hoeft niet meer das nl erfelijk bepaald en veranderd niet

10. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Danjo; klopt dat heb je al eens geschreven, soms ben ik zo vergeetachtig (en ik ben nog niets een zwanger, kun je nagaan!). Fijn dat je je daar geen zorgen om hoeft te maken.

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ohh dames dat word wat als lizam zwanger is haha

12. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @misslayla super dat jullie groen licht hebben gekregen zeg!ik hoop dat je snel mag beginnen met de IUI

@roosje gelukkig is er niks gevonden met de onderzoeken van je vk, hopelijk is je hoofdpijn snel over.

@danjo veel succes met de iui meid!

als ik iemand heb overgeslagen, sorry! ik ben zo druk met de verhuizing van mams.
    verder niet echt nieuws van deze kant,alles gaat z'n gangetje.

weltrusten iedereen!
    liefs mounia

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Niet te druk maken he meid

Nou hier fijn wakker
    1 ken niet slapen
    2 mn maag is lekker van streek

Heb ik weer zeg al een paar dagen aan de race
    waarom altijd in de nacht

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Enise suc6 meidmet je eerste IUI
    en nou moet ik toch echt eens mn bedje gaan opzoeken

15. He meiden

effe een knuffel voor jullie!

YIPPIE

16. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    @MissLayla: sommige artsen :S maar fijn dat je nu toch verder mag gaan.
    @Danjo: wat goed dat je lichaam 't weer oppakt en ook jullie verder kunnen.

Ik ben nog steeds niet zo goed te pas. Ik voel me net als vorig jaar september toen ik een mk had gehad... Het kan tussen m'n oren zitten hoor, maar... ik heb buikpijn, anders dan ongiekrampen, en een zeurderige pijn in zij en onderrug, en ik heb 't steeds zo koud, echt innerlijk koud, zeg maar... Ik heb de HA al gebeld, maar ze kunnen niet in 't bloed zien of er een bevruchting is geweest. Mijn man en ik vermoeden dat er wel een vruchtje is geweest, maar dat 't afgestoten is, net als vorig jaar, maar zeker weten doen we 't niet. Nogmaals: 't kan tussen m'n oren zitten, gewoon omdat ik zo graag zwanger wíl zijn, maar wat Danjo zei: alle drie de keren wíst ik dat ik zwanger was... dat gevoel had ik vorig jaar ook, en nu ook. En het lichaam kan me voor de gek houden, maar ik denk dat je als vrouw idd gewoon kan weten dat je zwanger bent, dat je dat voelt ofzo. En ik voel me 't zelfde als na die eerdere mk. Andere maanden denk ik wel vaak: 't zou kunnen, maar dan heb ik niet zo'n gevoel van: ik ben zwanger... De HA zei toen wel: ineens een paar dagen over tijd komt vaak van een afgestoten vruchtje, maar ja, mijn cyclus is toch niet echt betrouwbaar...
    't Kan ook nog van de griep komen, maar dit herken ik niet als griep, het voelt anders... Hoofdpijn is weg gelukkig, dus ben ik maar gewoon weer aan 't werk gegaan en heb daar gemeld dat ik me nog niet zo lekker voel. 't Zal wel weer overgaan...

't Is niet mijn bedoeling hiermee zielig of belangrijk te doen hoor. Ik wil niemand kwetsen, ik wil alleen maar vertellen, wat wij denken en hoe ik me voel nu. Even van me af'praten'. Misschien hebben we geen gelijk, misschien wel, dat maakt op zich niet uit, maar ik voel me net zoals toen en ik voel me dus gewoon naar.

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik zou me er wel bij neerleggen want wat jeniet zeker heb geweten moet je je ook niet druk om gaan maken
    alleen maar goed bedoeld voor jezelf hoor.

Ik ben zo brak als de neten bah bah

18. hey meiden

bedankt voor jullie reacties wij zijn ook heel blij met het nieuws.

danjo onze gyn heeft niet gezegd dat de kans met hormonen groter is alleen de kans op een meerling was groter dan, maar de kans om zwanger te worden blijft gelijkvolgend hem!

het is nu alleen zo dat ik ovutesten moet doen ( heb al een heel pakket besteld) als die positief is bellen voor de dag erna.

free willy dikke knuffel wel of geen mk het blijft kl*te

voor alle meiden hier veel succes

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw

elke arts zegt weer wat anders
    en juist met hormonen stimuleer je 9 ik weet niet beter)
    Maar goed doen waar jullie je goed bij voelen
    hj zei toen tegen ons zonder hormonen heb je even vel kans dan dat je nu hebt.

20. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    :oops: Een beetje druk met mijn werk.

FreeWilly; ik snap je wel, ik zou het ook graag willen weten. Maar je er heel erg druk om maken heeft geen zin. Hier lekker van je afschrijven meid!

Danjo; hopelijk kun je vannacht wel goed slapen.

Mounia; weer verhuizen maar nu je moeder, succes er mee.

Yippie; een knuffel terug voor je!

Deel Deze Pagina