Hoi hoiiii, Opzich ging alles goed, alleen had ik veel pijn! De arts gebruikte een tangetje om mijn baarmoedermond naar voren te trekken en dat deed erg veel pijn. Ben blij dat alles achter de rug is! Over 12 dagen mag ik testen, hoop echt dat het raak is want nu kan ik echt niet aan een 2de keer denken
De arts gebruikte een tangetje om mijn baarmoedermond naar voren te trekken en dat deed erg veel pijn. Ik weet niet of je hsg onderzoek ook heb gehad klinkt net zo.. en idd dat is erg vervelend.. Maar oooo ik hoop zo dat jij/ jullie over 12 dagen een mooie test in de handen hebben.. Hier gaat het goed.. richt me gewoon op januari iui zodat alles een beetje op de achtergrond raakt haha wie weet helpt dat... liefs van yippie.....
@Enise, wat vervelend dat het pijn deed! Ik duim voor je over 12 dagen! Knuffel, meid! @Yippie spannend, januari! Hier is alles lekker rustig, ik heb op het werk niks te doen op het moment, ik zit te wachten tot een grote klant zijn boekhouding komt brengen. Hij zou vandaag komen.
danjo ja ze zeggen overal weer wat anders volgens mij, maar dit is ook wat ik zelf wil wordt al gek als ik aan spuiten denk dus dit is zoiezo rustiger voor mij . nu zullen er mensen denken ach die spuiten vallen wel mee, dat zal dan ook allemaal wel, maar jullie kennen mij niet als ik nu zou weten dat ik volgende week een spuit krijg wordt ik nu al gek zeg maar. weet het zit tussen mijn oren maar krijg het er niet uit helaas. daarom voor ons geen ivf dat zou ik geestelijk gewoon echt niet aan kunnen. enise een tangetje! volgens mij heb ik dat nog nooit van iemand gehoord lijkt me ook erg vervelend , nu duimen voor een posi test en dat je dan geen iui meer hoeft te doen. yippie heel verstandig van je en misschien heb je dan al eerder goed nieuws
haha misslayla ik moet nog ff 9 buisjes bloed prikken hihi. Geen last van een tang bij IUI mijn baarmoedermond ligt altijderg mooi ben een makkelijke klant zoals ze zeggen. Hier komt straks mn schone zuster mn haartjes verven goud bruin met blonde plukken. verders vannacht weer goed geslapen.
Hey dames, Snap er ook niks van, heb ook nooit gehoord dat ze een tangetje bij IUI gebruiken. Ze moest dat doen zodat ze heel goed dat slangetje kon plaatsen.. @Yippie, het lijkt idd op HSG. Die heb ik ook gehad en dat was echt een nachtmerrie. Daarom vond ik het erg dat ze dat weer deden, had me er namelijk niet op voorbereid. Is echt niet leuk
jawel hoor. Hoor je wel vaker enise (vaak leggen ze het tangetje ook klaar voor de zekerheid) Maar over 12 dagen testen snap ik niet bij ons is het altijd 16 dagen na IUI
Hey Danjo, Keek net ff op google en las idd op verschillende website's dat ze een tangetje gebruiken om het wat makkelijker te maken bij het verschuiven van het slangetje. En bij ons doen ze dat blijkbaar standaard, want voordat ze begon vertelde ze dat ze een tang zou gebruiken. Ipv te knoeien gelijk vastpakken die handel en klaar! Weet niet, de arst zei tegen mij dat ik over 12 dagen mocht testen. Ik vond het ook snel.
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 19 zwangere in Nov nog geen zwangere 0 zwangeren in November NOD november 20-11-08: Anouk (39 mnd) 27-11-08: Mounia Caruli, hopes.misslayla,dina NOD December 2-12-09: Enise 5-12-08 : Faire tale (ronde 20), Love child, Danjo (ronde 29) 10-12-08: Yippie, LizaM (25 mnd) 26-12-08: Freewilly ( ronde 18 ) IUI of IVF Esser: 1e ICSI Anouk: 2e IUI Enise: 1e IUI Afspraak MMM GEEN Meeting Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia Freewilly , Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko De datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place om 12 uur afspreken.
Hoi dames, Hoe gaat ie hiero? Yippie, dikke knuf terug. Enise, die tangetje hebben ze ook bij mij gebruikt omdat mijn baarmoeder beetje verborgen zat haha maar pijn deed het helemaal niet. HSG daar in tegen wel, en die trauma zal me altijd bij blijven. Lekker op de wachtbankje nu, mijn duimen draaien voor je. Esser, spannend de dagen aftellen nu. Ik duim voor je meid. Danjo, hmm heerlijk eerst je huis nu je haren verfen. Mounia, nog steeds drukjes met het over verhuizen? Blijft ze wel dichtbij je wonen of dat niet? MissLayla, doe het rustig aan en laat het op je afkomen. Misschien valt het voor jou wel helemaal niet tegen. FT, toe maar lekkere tijdverdrijf. En is je klant al gearriveerd? Ik heb vanochtend tijdens het spreekuurtje de huisarts proberen te bereiken tevergeefs, ik haat het als de lijn gwn heel de tijd bezet is dus ik ga morgenochtend gwn langs. Hoofdpijn neemt toe en af met momenten, maar gelukkig aan een houdend.
Ja, om 3 uur had ik eindelijk weer wat te doen! Gelukkig kan ik morgen mijn dag ook vullen. Ben benieuwd hoe het volgende week gaat... @Iedereen, dikke knuffel.
zo pagina 400 alweer... @roosje wat ontzettend vervelend zeg!ik zou morgen ook maar anders langsgaan bij de HA. me mamie blijft gelukkig lekker in de buurt wonen (lees: 5 min ). @FT zo dat is lekker lang , 2 uur spelen haha. @enise succes me de wachtweken meid, ik duim voor je! @ de rest succes en knuffels van mounia!
pagina 400! Enise; wat rot dat het zo'n pijn deed, eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit gehoord. Ik duim voor je dat je het niet nog een keer hoeft te ondergaan. Succes op het wachtbankje. FT; bubbels spelen op je werk lijkt me heerlijk, ik loop op dit moment juist echt heel erg over. Roosje; ben benieuwd wat de huisart zegt morgen.
hey lieve meiden.. Mijn beste vriendin belde net.... ze is zwanger..... na 2 rondes! Echt super voor haar, maar komt heel dichtbij nu! voel me verdrietig en kut! Vind het super voor haar hoor! wordt ook een beetje mijn kindje hahaha, ik pas nu al heel veel op haar zoontje namelijk... maar ik voel me grotendeels heel beroerd eronder... ben er misselijk van!... maarja, genoeg geklaagd.... ik ben een positief mens dus blijf ik dat nu ook! liefs en dikke kus allemaal
@hopes heel herkenbaar! probeer idd positief te blijven denken want ooit komt JOU dag! @roosje hoe is het met je hoofdpijn? nog langs de HA geweest?
Wow, 400 pagina's! Wat een gebep zeg... Danjo, zie dat jullie weer gaan voor iui. Hoe voel je je daar bij? Was het een prettig gesprek met de gyn? Hopes, ouch......dit soort nieuws blijft altijd kl*te aankomen, hoe erg je anderen net zo het geluk gunt. Knuf voor jou. Mounia, weet je al meer over jullie 1e icsi? Of is het op de wachtlijst en zien wanneer je bericht krijgt? LizaM en Fairytale, hoe is het met jullie meiden? Roosje, hoe voel je je? Hopelijk goed met je beebje! Hier gaat 't wel. Ik blijf mijn onderbuik maar voelen, en dan soms ook steken en zeurderig gevoel in mijn rechtzij. En m'n boobies, niet normaal! Cup maat groter en pijn..........auw auw, kan er niet op liggen in bed. Oh, en ook nog verkouden....bleh... Verders is alles wel goed hoor *(zet zeurmodus weer uit)* liefs
@Enise, hopelijk hoefde 't maar één keer. Vervelend dat 't pijnlijk was. Als ik dat zo allemaal hoor, weet ik niet of ik die stap ooit zou durven nemen. Ik heb al een half trauma overgehouden aan het gynaecologisch onderzoek, dat was niet eens pijnlijk maar ik heb daar toen echt jankend op de stoel gelegen, zo naar als ik 't vond.... Maar goed, we hadden 't over jou, sorry hoor. Ik hoop echt op een posi-test voor je over twee weekjes. @Hopes, dat zijn moeilijke momenten idd... Meiden, bedankt voor jullie begripvolle reacties. Ik maak me er verder weinig druk om hoor, maar ik vond het fijn om hier neer te kunnen zetten. Gelukkig staan er ook mensen om me heen die me steunen. Op 't werk weten ze dat ik me nog niet helemaal goed voel en mag ik dus een beetje rustig aan doen. Ik heb al veel minder buikpijn, maar ik heb 't zóóóóóó koud. Echt, ik krijg 't maar niet warm Maar goed, komt wel weer goed. Wat een weer hè, vandaag. Dikke sneeuwbui net. Vannacht werden mijn man wakker van heel eng gegil van achter ons huis. Was echt heel naar, maar we weten niet wat 't geweest is...