hopes ik wil je ff een hele dikke knuffel geven. Esser ja omdat we al 3 mks hebben en IFV meer kans geeft op een mk zijn we hier blij mee. en ook gezien IFV maar 3 x word vergoed is 4 x iui prima. Hoest met jou en hoe voel je je? Hier druk druk druk we hebben weer eens lekkage nu ligt een deel van het plafond eruit en mn douche hoek is nu kaal. Maandag word ie opnieuw betegelt etc. gelukkig hebben we een bad waarin we kunnen douchen maar is wel minder maar ja Verder heb ik net onze kleren kast opgeruimd schik niet 6 vuilniszakken vol met kleren haha.
@esser doordat mijn man eerst zijn nieronderzoek moest afwachten konden we nog niet met ICSI beginnen jammer genoeg, in januarie gaan we weer naar het ziekenhuis (dat voelt dus dat ik nog een eeuw moet wachten maar ja...). jij succes met de wachtweken meid! @freewilly ja het is echt zo koud weer ook!brrr! rust lekker uit meid @danjo zo jij blijft wel aan de klus zeg,haha.ik hoop dat je lekkage snel gemaakt is! ik ga zo even naar een winkelstraat hier wat inkopen doen voor me huisje(het is daar koopavond).
hey meiden mijn kopt tolt zit even iets te lang achter de pc denk ik en heb niet alles onthouden sorry daarvoor. hopes heel herkenbaar ben zelf ook altijd even van slag van zult nieuws moet altijd even aan het idee wennnen en dan gaat het wel weer dikke knuff. danjo wat kl*** zeg lekkage succes daarmee. meiden allemaal een fijn weeknd toegewenst
Hoi meissies, Mounia, heerlijk dat je ma lekker vlakbij je woont. Ik moest uiteindelijk toch een afspraak maken vertelde ze, dus maandag ff langs de ha. Ook vertrekt mijn man maandag op zakenreiz voor 4 weken pfff. LizaM, heb maandag afspraak staan maar ze zei dat ze er niet veel aan kunnen doen omdat het een zwkwaal kan zijn, maw doorbijten, paracetamols nemen en veel rusten. Esser, met neenje gaat het goed. Thnx schat... Hopes, dikke knuff meid ik begrijp precies wat je bedoelt. Die brok in de keel terwijl je het een ander zeer zeker wenst, ooit mag jij haar bellen met het nieuws... Freewilly, doe lekker rustig aan meid. Danjo, bezige bijtje hahaha.. Misslayla, jij ook een fijne weekend meis. Tirti, beterschap schat. Hoop dat je er gauw bovenop komt. Liefs
@FreeWilly, sorry voor mijn negatieve verhaal wil je niet laten schrikken. Ik heb er ook altijd moeite mee en heb altijd een paar dagen nodig om het te vergeten. Gelukkig hoef ik bij de echo's niet uitgebreid te liggen.. dat scheelt weer..
enise niet schuldig voelen.. nergens voor nodig.. weet je iedereen schrijft het op zoals het is voor hem of haar.. persoonlijk vind ik het fijn en als je wat meer leest zie je ook dat de een er meer last heeft van de ander.. Neem het hsg onderzoek de een zegt er pijnlijk dan ander zegt valt wel mee.. de naweeen heb ik weinig over gehoord.. maar die vielen mij tegen terwijl het onderzoek prima te doen was.. Maar neem van mij aan elk lichaam is uniek en niemand reageert het zelfde op een onderzoek. En freewilly ik snap je wel hoor! heeft bij mij ook effe geduurt voor ik in me koppie zo ver was... geeft tijd en dan komt de raad vanzelf.. voor jou een knuffie.. blijf voor je bidden.. Liefs van Yippie
Klopt en het is zeker fijn om de verschillende ervaringen te lezen van de dames. Zo kan je jezelf op alles voorbereiden
Roosje; een knuffel terug. Hopelijk is het een zwangerschapskwaal die weer heel snel over is. Danjo; lekage is altijd rot, kun je het opgeven aan de verzekering? Enise; gewoon blijven schrijven hoor! jij moet ook je verhaal kwijt. Ik zie het zo dat ik maar beter goed voorbereid kan zijn. Hopes; dat zijn altijd K*t momenten! sterkte meid. Hier geiriteerde schaamlippen, dus klussen (wat we nu moeten), is wat minder fijn. Maar goed we proberen het gewoon te doen. Verder ook hier lekkage problemen; gisteren heeft de brandweer het dakleer van de dakkapel terug gelegd en vastgebonden, deze zat nog maar aan 1 kant vast en was over de nok geklapt. schade binnen valt gelukkig erg mee. Hopelijk krijgen we het terug van de verzekering, maar het is weer een hoop geregel.
Ne lizam maar tis 2 jaar geleden dat onze badkamer gedaan is dus het is op zijn kosten. Hier krijgen we straks de kleine van schoonzus en zwager die blijft gezellig slapen. Man lief heeft vanavond een feesje dus ben home alone ( met een kind die slaapt en een hond)
LizaM, i hope so. Oei das niet zo fijn idd, ben je er niet mee naar de ha gegaan misschien dat je een middeltje krijgt wat het verzacht. Danjo, heerlijk een kleine in huis.
lizaM lijkt me ook erg vervelend irritatie aan je schaamlippen hoop dat je er toch niet te veel last van hebt tijdens het klussen. en dan ook nog lekkage is wel raak hier. roosje knuffel terug meid danjo gezellig een logee hier vandaag eertse ovutest gedaan , maar die was nog vet negatief
nou lizam we zitten er wel weer samen mee he ik hoop dat de irritatie snel weg is ( is het geen schimmel) Nou de kleine ligt in bed schoonzus en zwager zijn weg en mannetje ook dus rustig hier
@roosje nou ik hoop dat t voor maandag weg is met de hoofdpijn! aaah je mannetje gaat ook nog weg @lizam wat vervelend die irritatie! en dan ook nog eens een lekkage @danjo ow wat leuk zo kleine in huis wat was t weer koud vandaag zeg, morgen ga ik op kraamvisite zal wel weer even slikken zijn maar ach is wel altijd leuk zo'n kleintje. iedereen welstrusten! liefs mounia
hey meiden ik ben kei kapot beetje te laat naar mn bedje gegaan half 4 en als er dan een kind is die om 8 uur wakker is valt dat ff tegen he. Mannetje is naar de voetbal en ik denk dat ik zo weer mn bedje in duik. (kleine is net weg dus weer rust).
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 19 zwangere in Nov nog geen zwangere 0 zwangeren in November NOD november 27-11-08: Mounia NOD December 2-12-08: Enise 5-12-08 : Faire tale (ronde 20), Love child, 7-12-08 : Danjo (3,5 jr) 10-12-08: Yippie, LizaM (25 mnd) 26-12-08: Freewilly ( ronde 18 ) Caruli, hopes.misslayla,dina IUI of IVF Esser: 1e ICSI Anouk: 2e IUI Enise: 1e IUI Afspraak MMM GEEN Meeting Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia Freewilly , Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko De datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place om 12 uur afspreken. @ heb even mn nod verplaatst en de lijst weer aangepast
Hoi dames, Vandaag alweer 25jr geworden, ik ben vandaag wezen lunchen met een paar dinnetjes en wat is het koud he poeh. Mounia, vandaag (omdat ik druk in de weer was) geen last gehad van hoofdpijn. Morgenavond vertrekt mijn man, dus morgen een hectische dag zoals altijd bij zijn vertrek. Als hij weg is lekker het huis onder handen nemen, dinsdagochtend ontbijten in Adam en later op de dag richting mams. Over de rest van de week zal ik maar zwijgen hahah, kortom druk druk druk rn nog eens druk. Danjo, ja als je het niet gewend bent kan het even tegenvallen ja. Dus je ligt nu nog te pitten, hmm heerlijk is dat met dit koude weer. All, dikke knuff. Liefs Roosje
Hoi meiden, ik moet ff mijn frustratie kwijt hoor! Mijn man was dit weekend weg met vrienden dus ik heb al heel lang geleden gepland om dit weekend naar mijn ouders te gaan. Nu gaf ff vrijdag aan dat mijn eisprong dinsdag was geweest. Dat betekende dus dat ik zondag bloed moest laten prikken. Ik balen want dat kon dan ook nog eens alleen tussen 10.30 en 10.45. Mijn hele weekend dus in de war! We zijn vanmorgen heel vroeg opgestaan om op tijd in Delft te zijn. Zit ik net mijn temperaturen van gisteren en vanmorgen in te vullen, verschuift dat rotprogramma mijn ei naar woensdag! Aaaaaaarrrrrrggggghhhhhh! Dan had ik dus morgen moeten prikken! Denken jullie dat het veel uitmaakt dat ik het toch vandaag heb laten doen? Ik heb deze maand ook mijn ei niet kunnen voelen. Ik moet wel nog een keer, da's dan woensdag (of moet ik nou toch donderdag gaan?). Wordt een beetje simpel van dit soort dingen. Deze cyclus had ik toch al een hele rare tempkaart.
Kun je daar aan wennen 4 uur slaap een kind om me heen heb ik geen moeite mee maar 4 uur slaap wel haha
Ft das balen maar goed ook ff kan dr wel eens naast zitten he. Gewoon laten prikken en je ziet het wel