@danjo 4 uurtjes slaap is weinig, gelukkig heb je even nog kunnen rusten @roosje gelukkig geen pijn vandaag! veel succes met alle drukte meid @fairy ik denk dat t niet zoveel uitmaakt dat prikken, gewoon even afwachten, komt goed! ik ben vandaag even op kraamvisite geweest, erg schattig weer! maar eenmaal op de terugweg in de auto moest ik even een diepe zucht nemen...maar ja ooit komt mijn dag denk ik maar
danjo 4 uurtjes is niet veel nee. ft ik heb nog nooit met ff gewerkt dus durf het niet te zeggen, hoop dat alles toch op het juiste moment gedaan is. mounia ja blijft slikken, maar is ook iets mooi. alleen besef je daarna helemaal hoe graag je het wilt . vandaag weer ovutest gedaan m aar nog negatief
Ik zal straks even d elijst aanpassen Mounia balen zeg dikke knuf. Miss l waarom niet tempen ipv ovu testen? tis allemaal zo verplicht als ie posi is moet je ( ik ben niet zo van het moeten) Ik hoop dat hier mn ei achter de rug is wat een sneeuw hier zeg vreselijk al vind danjo het helemaal leuk. Heb net een uur met hem gelopen helemaal wild haha. De aannemer zou om 8 uur komen en nu is het al 10 over 8 grr ken daar niet zo goed tegen.
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 19 zwangere, 0 zwangere in November 08 0 zwangeren in December NOD December 2-12-08: Enise 5-12-08 : Faire tale (ronde 20), Love child, 7-12-08 : Danjo (3,5 jr) 10-12-08: Yippie, LizaM (25 mnd) 25-12-08: Mounia ( ronde 26) 26-12-08: Freewilly ( ronde 18 ) Caruli, hopes.misslayla,dina IUI of IVF Esser: 1e ICSI Enise: 1e IUI Afspraak MMM GEEN Meeting Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia Freewilly , Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko De datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place om 12 uur afspreken. @ Mounia heb je aangepast meid gezien november niks was moet dec maar heel veel positiefs opbrengen
Hallo daar, drukke zaterdag gehad dit weekend, familiedag. Was familie van mijn man en ik ken hun helemaal niet wat we zien elkaar nooit, dus ik verveelde me wel, maar ben toen met m'n nieuwbakken zwager, die zich ook verveelde, in de afwaskeuken aan de gang gegaan, had ik ten minste wat te doen. Zondag waren we dus helemaal lam, vandaag maar even bijkomen dus... Mijn man is jarig vandaag. En ik heb 'em vanmorgen verrast met slingers in de kamer en een cadeautje toen -ie nog in bed lag... Daarna banketstaaf wezen brengen op z'n werk, maar helaas was ik te laat voor de ochtendpauze. Nou ja, komt vanmiddag wel op, daar. En komend weekend ontvoer ik mijn man naar een hotel, waar we drie nachten blijven. Heerlijk! En toen was vanmiddag ineens het water eraf! Ik kon niks meer, niet doortrekken, geen water uit de kraan, dusss. Maar gelukkig doet 't het allemaal weer. Zo maar weer 's verder in huis, er moet nog wel 't één en ander gebeuren hier.
helloa dames ook hier nu bijna een jaartje bezig.. begonnen aan ronde 12 en zou het wel gaaf vinden om zo nu en dan hier ook eens aan te kunnen waaien hier n beetje info: ik en mijn vriend zijn nu ruim 5 jr samen, wonen ook al zo'n 5 jaar samen en hebben een huis vol dieren, een hond, kat en 2 konijntjes, en een vijver met viskes we zijn jan 08 begonnen met onze beeb wens... tot heden niet gelukt, wij zijn ivm mijn onregelmatigheid al eerder naar de HA gegaan, deze wilde toen eerst zijn zaadjes testen.. helaas kwam daar niet zulk goed nieuws uit als gehoopt. dus nog een x en toen doorverwezen naar de gyn. wij gaan 4 december naar t ziekenhuis voor alle uitslagen, bloeduitslagen, uitstrijkje rare ziektes etc.., zijn zaad uitslag. (3e x al..) dan wordt het hoogstwaarschijnlijk op voor icsi behandelingen.. liefsss kanjer
danjo hoe laat was die vent er? oja ik doe nu ovutesten ivm mijn iui he moet wel dus. fw gezellig zon dag waar je niemand kent. en gefeliciteerd met je mannetje. kanjer welkom hier is het zaad zo slecht dat ze het al gelijk over icsi hebben? vanmorgen nog steeds een negatieve test "zucht" vanmorgen is mijn oma weer uit het verzorgingtehuis gekomen en vanmiddag even bij een vriendin langs geweest.
mounia kl*te weer meid dikke knuffel roosje nog gefeliciteerd was alles nog een keer aan het terug lezen en had dit over het hoofd gezien.
Ml kwart over 8 haha Ml jullie ICSI mis ik wat? Kanjer helaas welkom hier , ik hoop dat je snel met goed nieuws mag komen meid
@Kanjer, helaas welkom meid! @FW, lekker zeg, een weekendje weg. Waar gaan jullie naar toe? Gefeliciteerd met je man. @Danjo, ik had wel gewild, maar de internet verbinding op de zaak was ontzettend traag, dus dat was geen doen. @Mounia, ik weet wat je bedoelt! Maar ooit komt onze dag ook hoor!
Vervelend Ft dat je trage internet verbinding had grr irritant Hier lekker met mannetje uit eten geweest gewoon zomaar
Gewoon zomaar uit eten is altijd leuk. Ik hoop dat de verbinding morgen wat beter is, maar ik ben bang van niet. Ze zijn bezig met het plaatsen van nieuwe servers...
hallo dames, Ik wil mij hier graag ook even melden. Ik ben inmiddels al weer 13 maanden bezig om zwanger te raken. Hier een beetje mijn verhaal. We zijn in oktober 2007 begonnen,(was in juli '07 al gestopt met de pil) In februari '08 zwanger geraakt wat helaas een bbz was. het vruchtje had zich helaas helemaal in mijn eileider genesteld waardoor ze mijn linkereileider helemaal moesten verwijderen. De arst gaf ons inpriciepe gelijk groen licht om na mijn eerst volgende ongi er weer voor te gaan. Zo gezegd zo gedaan, maar tot op heden nog geen resultaat. het is echt allemaal een hel geweest en nog steeds..mijn partner en ik hebben ons voorgenomen als we in feb'09 nog niet zwanger zijn we op gesprek gaan bij onze huisarts. het valt mij allemaal heel erg zwaar, en ik ga zo langzamerhand een beetje het geloof op geven. Ik praat ook al een tijdje mee op het topic bbz, waar ik gelukkig ook heel veel steun krijg van de meiden daar. Ik vind het alleen heel moeilijk( maar aan de andere kant ook positief en superblij )dat de meiden daar een voor een zo'n beetje zwanger raken waardoor ik het gevoel heb achter te blijven. Dus ik dacht sluit me hier ook even aan. hoe gaan jullie om met de constante teleurstelling zonder dat het een obsessie gaat worden, dat ik hetgene wat ik echt wilt voorkomen. mensen zeggen altijd je moet er niet teveel mee bezig zijn dan lukt het niet. maar hoe kan je dat doen terwijl je zoiets meemaakt en zo verlangt naar iets waar je helemaal klaar voor bent en zo welkom is.. Groetjes,
bedankt dames voor het welkom heten en idd een beetje een kleine helaas, want tjah zoals velen hier, we willen zo graag.. en jah werd tijdens intake gesprek bij de fert. poli al meteen gezegd over icsi.. weenie maargoed eris nog hoop, een kans, een weg! en daar gaan we voor! Moray wat heftig verhaal zeg! hopelijk mag ook jij snel weer een positief berichtje achter laten liefs renata/kanjer