Moray voor het zwanger raken staat echt ong een jaar de geef de moed niet op he Ik ben in Juni 05 gestopt werd in aug 06 zwanger dit ging mis Toen werd in in sept 07 zwanger ook dit ging mis en toen werd ik in okt 08 zwanger en ook dit ging helaas mis Dus bij mij zit er ook elke keer een jaar tussen Nu we in de mmm zitten hoop ik toch wel dat het wat sneller verloopt. Maar welkom hier meid ( helaas) Kanjer ook voor jou gaat de tijd komen hoor komt allemaal goed. hier weer vroeg eruit aannemer komt zo nu tussen 8 en half 9 hahaha vandaag gaat ie kitten en voegen en dan kunnen we morgen weer lekker onder de douche staan ipv in bad
Hoi ook ik kom effe gluren.. hier gaat het wat verkouden en druk op het werk maar goed.. daar werken we voor toch.. verder gewoon weer wacht op de nod en dat is het.. liefs aan jullie van mij... ps krijg eigenlijk best zin in de 17 januari..
Hallo, ik zou me even voorstellen. Op dit moment zitten wij in ronde 14 om zwanger te worden. Alles verliep voorspoedig. in juni getrouwd eind van de maand gestopt met de pil, en keer ongesteld geweest en toen zwanger! Wij dachten nog van dit kan wel even gaan duren en dan in ronde twee al zwanger. na tien weken naar de vk. uit de echo bleek dat er alleen een vruchtzakje van 10 weken was. begin okt. 07 ben ik gecurriteerd. In november weer met volle moed begonnen. Maar ja, nu is het november '08 en we zijn nog niet zwanger. Ik vind dit erg vervelend. Je gaat je vanalles afvragen. in Augustus voor het eerst naar de gyn geweest. Als we in Januari nog niet zwanger zijn, krijgen we onderzoeken. Vind dit erg spannend. je weet ook niet wat je allemaal te wachten staat. Maar hopen dat het snel raak is! liefs Teun026
Kanjer, Moray en Teun, helaas welkom hier! Wens jullie veel succes en hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen worden.
tnx enise ow en ik gok mn nod op 22 december (voor de lijst ) kan eerdr maarook later zijn, ben niet zo regelmatig helaas.. ik kijk zooo uit naar 4dec voor de uitslagen, khoop zo dat er geen rare dingen gevonden zijn en dat de zaaduitslag stiekem veel beter is nu liefsss kanjer/renata
ook Teun helaas welkom ( lees mijn verhaal bij mij gaat het zwanger worden ook niet zo snel en toch is eigenlijk alles gewoon perfect) Kanjer ik zet je erbij op de lijst Toch wel gezellig weer wat meer dames maar had het liever anders gezien
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 19 zwangere, 0 zwangere in November 08 0 zwangeren in December NOD December 2-12-08: Enise 5-12-08 : Faire tale (ronde 20), Love child, 7-12-08 : Danjo (3,5 jr) 10-12-08: Yippie, LizaM (25 mnd) 22-12-08: Kanjer ( ronde 12) 25-12-08: Mounia ( ronde 26) 26-12-08: Freewilly ( ronde 18 ) Caruli, hopes.misslayla,dina IUI of IVF Esser: 1e ICSI Enise: 1e IUI Afspraak MMM GEEN Meeting Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia Freewilly , Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko De datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place om 12 uur afspreken. @ Kanjer je staat erbij meid
@alle nieuwelingen helaas welkom hier, maar ook gezellig @danjo gezellig uit eten! @miss layla balen nog steeds een nega ovu test @enise hoe is het met jou? sorry als ik iemand vergeten ben, maar mounia is weer druk druk druk. ik heb vanmiddag nog even met pleegzorg gepraat en voor 11 december moet alles klaar zijn,dan komen mijn man en ik in het systeem te staan!spannend!
moray en teun welkom hier danjo ik krijg geen echo's van te voren, omdat ik het met ovutesten doe. maar wil het nu niet allemaal lukken dan wil het de volgende keer wel ( met de testen dan he) en je vroeg naar de icsi dat is denk ik een leesfoutje van je hihi. ben even kort van stof wil alles snel doorlezen want moet zo weer weg. vanmorgen een heel licht streepje dus het komty eraan haha
@teun welkom hier helaas @moray, ook welkom. Ik ben ook sinds juni 2007 getrouwd en bezig. Ik ben sindsdien 1x 3 dagen overtijd geweest en that's it. Zo zie je dat elk verhaal verschillend is. Ik bedacht me laatst dat de lijst wel erg kort werd, maar er kunnen nu weer een paar nieuwe namen op. We hebben op de zaak nog steeds een ontzettend traag internet, maar het schijnt aan de provider te liggen zei mijn collega...
Hallo dames, Weer een aantal nieuwe meiden, gezellig maar ik hoop dat jullie weer snel weg kunnen natuurlijk. Hier pech, pech en nog eens pech, fototoestel kapot afgelopen vrijdag door de storm de dakbedekking van de dakkapel geblazen (brandweer is geweest om het vast te zetten omdat wij niet thuis waren) en ook nog eens de laptop die het niet meer doet (natuurlijk, net zoals het fototoestel, net buiten de garantie). Maar zonder laptop kan ik niet zo veel online zijn. Dat wilde ik jullie even laten weten. Verder weer druk geklust en nu maar weer afwachten. Iedereen een knuffel
T zit je niet mee LizaM tjonge jonge. Hm ML heb ik zeker het stokkie van lizam overgenomen met verkeerd lezen haha
bedankt danjo, voor het plaatsen op de lijst. LizaM wat een pech bij jou zeg maar na zoveel pech mag er zeker wel een xtje wat geluk volgen.. dus wie weet komt er nog wat moois Wel fijn om met dames te kunnen kletsen die ook al langer bezig zijn.. Niet dat het leuk is dat het nog niet zo mag zijn.. maar onze tijd komt ook nog dames! echt wwaaar! liefsss en slaap zacht allemaal!
Kanjer , Teun en Moray wij hebben 17 januari een meeting in utrecht wat lunchen etc als jullie het leuk vinden zijn ook jullie van harte welkom. Geef dit wel even hier door zodat we je op de lijst kunnen zetten. Eigenlijk moet ik aan de poets in huis maar heb gewoon zo geen zin erg he.
Hallo, bedankt voor het welkom heten. Ik vind het fijn om af en toe hier mijn hart te luchten. 17 Januari ga ik niet mee. Maar hoop dat jullie het gezellig hebben. Je mag mij wel op de lijst zetten. 18 dec. NOD. 5 jan naar gyn. ik hoop dat jullie het snappen, of moet ik een pb sturen? Ik vind sommige verhalen wel heftig. weet iemand wat er bij de gyn. gebeurd bij de eerste onderzoeken? liefs Teun
Bij mijn eerste onderzoek moesten we allebei een formulier invullen en werd er een echo gemaakt en keek ze even met de eendebek. Daarvoor had mijn man al een keer een potje ingeleverd en hebben we die uitslag besproken. We kregen papieren mee voor mij voor een hormonen screening (3x bloedprikken) en mijn man voor het nogmaals inleveren van een potje.
Teun ik zal je straks op de lijst zetten. Hier was het alleen een gesprek hoe cyclus verliep etc. Toen kregen we een potje mee voor de zwemmers en kreeg ik een maand lang echos etc hoe mn cyclus verliep en een samenlevingstest. Hier uit bleek dat eigenlijk alles super goed is
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 19 zwangere, 0 zwangere in November 08 0 zwangeren in December NOD December 2-12-08: Enise 5-12-08 : Faire tale (ronde 20), Love child, 9-12-08 : Danjo (3,5 jr) 10-12-08: Yippie, LizaM (25 mnd) 18-12-08: Teun026 22-12-08: Kanjer ( ronde 12) 25-12-08: Mounia ( ronde 26) 26-12-08: Freewilly ( ronde 18 ) Caruli, hopes.misslayla,dina IUI of IVF Esser: 1e ICSI Enise: 1e IUI Afspraak MMM 5-01-09: Teun na de gyn Meeting Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia Freewilly , Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko De datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place om 12 uur afspreken. @ teun het staat erbij allemaal
@Mounia, met mij gaat het goed! Alleen heb ik nergens last van momenteel.. ben dus een beetje bang dat ik weer ongi ga worden Jullie gaan ook spannende tijden meemaken zeg, alles komt steeds dichterbij! @LizaM, oohh zit zeker niet mee, dikke knuffel!
lizaM meid het zit je niet mee zeg . enise niet iedereen heeft ergens last van houd hoop. danjo ik wil ook mee , waarom ben ik nu net die dag jarig "snik snik" weet niet of je het stokje hebt overgenomen , misshien is het wel een virus , maar je had het inderdaad verkeerd gelezen hihi en een dagje niet poetsen kan geen kwaad hoor, zo vies zal het bij jou toch niet zijn , je poets normaal al zoveel haha hier is de test iets donkerder, wordt er zo onzeker en zenuwachtig van he. heb nu de test van sensitest gedaan en gelijk die van kruitvat, die van sensi is nog licht en die van de kruitvat is al een stuk donkerder. ik maak mezelf gek hier haha